Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ben de enige van het hele vak die de paper digitaal mag inleveren. De rest mag zich allemaal dinsdag om 9:00 melden.
     
    Uitzondering bevestigt de regel he :p

    ---------- Post added at 10:12 ---------- Previous post was at 10:11 ----------



    :roflol:

    Pls mijn persoonlijkheid afleiden van hoe ik me op een forum gedraag

    :trollface:
     
    Heb je wel de capaciteiten om een degelijk trainingsschema op te stellen XzYxZXZ
     
    Jij leidt kennis af van iemand zn opleiding.
    Dus EQ afleiden van hoe jij je hier gedraagt is hetzelfde :)

    Iemand die intelligent is kan makkelijk havo doen zonder er ook maar iets voor te doen.

    Ik had een 7.5 gemiddeld op mijn havo examens en ik heb nog nooit huiswerk gedaan. :roflol:

    ---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:18 ----------


    Ik heb dyslexie en op taalkundig vlak is mijn iq ongeveer op vmbo niveau :roflol:
     
    Iemand die intelligent is kan makkelijk havo doen zonder er ook maar iets voor te doen.

    Ik had een 7.5 gemiddeld op mijn havo examens en ik heb nog nooit huiswerk gedaan. :roflol:

    ---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:18 ----------



    Ik heb dyslexie en op taalkundig vlak is mijn iq ongeveer op vmbo niveau :roflol:

    Ik zei kennis, niet intelligentie.
    Je hoeft niet zo stoer te doen met je cijfers :roflol: Het ging namelijk over EQ, niet over ''wie heeft de hoogste cijfers zonder inzet''.
     
    Ik zei kennis, niet intelligentie.
    Je hoeft niet zo stoer te doen met je cijfers :roflol: Het ging namelijk over EQ, niet over ''wie heeft de hoogste cijfers zonder inzet''.

    Oh ja in kennis over 'reet afvegen' zullen ze me vast en zeker verslaan
     
    Prop of vouw jij?

    Ik vouw

    En ik ben een kijker

    ---------- Post added at 11:25 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

    helpt het als ik zeg dat jullie beiden niet slim overkomen?

    Nee hoor

    stupid%20people--never%20argue%20with%20stupid%20people.preview.jpg

    Ben volledig aware van mijn zwaktes
     
    Prop of vouw jij?

    Vouwen is altijd beter maar kan me laatst een keer een situatie herinneren dat ik eraan dacht dat proppen zeker beter was in dat geval. Kan alleen niet meer herinneren wat voor situatie dat was (kan ook buiten het kleine kamertje zijn geweest)
     
    Nee sorry ik raakte de weg kwijt toen t van iq opeens over eq en kennis ging wat compleet irrelevant is.

    Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
    Jij zegt dat mensen dom zijn, dmv een opleiding: mbo is dom/laag.
    En als een ander zegt dat jij een laag EQ hebt door je gedrag op dit forum, mag het ineens niet.

    Daar ging het over.
     
    Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
    Jij zegt dat mensen dom zijn, dmv een opleiding: mbo is dom/laag.
    En als een ander zegt dat jij een laag EQ hebt door je gedrag op dit forum, mag het ineens niet.

    Daar ging het over.

    :roflol:

    Alsof t mijn schuld is dat jij butthurt bent omdat je mbo doet.

    Sorry hoor dat t grootste deel van mbo een 99 of lager iq heeft. Statistisch gezien ligt t gemiddelde iq van een mbo'er onder t gemiddelde waardoor mbo dus laag te noemen is.

    Maar goed, meningen op feiten baseren is waarschijnlijk niet voor mbo'ers weggelegd
     
    Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
    Jij zegt dat mensen dom zijn, dmv een opleiding: mbo is dom/laag.
    En als een ander zegt dat jij een laag EQ hebt door je gedrag op dit forum, mag het ineens niet.

    Daar ging het over.

    Volgens mij had hij al gezegd dat je EQ niet te meten is aan de reacties die je geeft op een forum.
    Kan ik me wel in vinden eigenlijk
    Hier ben ik namelijk alpha, terwijl ik op straat en op school beta as phuck ben :trollface:
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    :roflol:

    Alsof t mijn schuld is dat jij butthurt bent omdat je mbo doet.

    Sorry hoor dat t grootste deel van mbo een 99 of lager iq heeft. Statistisch gezien ligt t gemiddelde iq van een mbo'er onder t gemiddelde waardoor mbo dus laag te noemen is.

    Maar goed, meningen op feiten baseren is waarschijnlijk niet voor mbo'ers weggelegd

    je kan geen mening hebben op basis van feiten, je kan enkel een beschrijving geven van de feiten:eyes:
     
    :roflol:

    Alsof t mijn schuld is dat jij butthurt bent omdat je mbo doet.

    Sorry hoor dat t grootste deel van mbo een 99 of lager iq heeft. Statistisch gezien ligt t gemiddelde iq van een mbo'er onder t gemiddelde waardoor mbo dus laag te noemen is.

    Maar goed, meningen op feiten baseren is waarschijnlijk niet voor mbo'ers weggelegd

    Ik ben niet butthurt hoor? Jij bent butthurt omdat iemand aangeeft dat jouw EQ niet erg hoog zal zijn.
    Mijn iq ligt trouwens op het gemiddelde van het gemiddelde (ja dit is getest).
    Waar ligt jouw EQ?
     
    het gemiddelde van het gemiddelde
    huh

    Mijn EQ ligt in ieder geval in de zone apatisch
     
    Back
    Naar boven