Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Mijn ervaringen met zijn Suzuki zijn wat minder.

Honda=staat voor betrouwbaarheid

Eerste Honda was niet kapot te krijgen. Verbruikte geen druppel olie. Altijd volgas, ook al was de motor koud. In de winter ook gebruikt als woon werk vervoer.

Suzuki blokken klinken maar rauw
 
Nog mensen die rijden met dit weer? Begint nu toch wel echt koud te worden.
Achja bijna lente! :cool:
 
Nog mensen die rijden met dit weer? Begint nu toch wel echt koud te worden.
Achja bijna lente! :cool:

Meneer de motoragent die me vanochtend staande hield en een boete uitschreef. Die vond het nog niet zo koud..word je winterhard van zei die nog. Mijn dag kon niet meer stuk..of toch wel :mad:
 
Nog mensen die rijden met dit weer? Begint nu toch wel echt koud te worden.
Achja bijna lente! :cool:

Yes sir. Handen hebben het wel te verduren nu, voor de rest mag ik nog niet klagen. Lekker warm textielpak :)
 
Yes sir. Handen hebben het wel te verduren nu, voor de rest mag ik nog niet klagen. Lekker warm textielpak :)

Me vingertopjes vonden het vandaag ook niet zo aangenaam. :p
Maar we mogen zeker niet klagen met deze winter tot nu toe.
 
Nog mensen die rijden met dit weer? Begint nu toch wel echt koud te worden.
Achja bijna lente! :cool:

Ja zekers,
ik laat de auto gewoon staan , ook met sneeuw als het kan :)

pak dan wel niet de GSXR1100 maar de CBX550 of me RD brommert..
 
Nog mensen die rijden met dit weer? Begint nu toch wel echt koud te worden.
Achja bijna lente! :cool:

Uiteraard, heb me laatst winterhandschoenen gekocht omdat me zomer niet waterdicht waren en heb de voering in me broek gedaan (jas nog niet maar doe wel trui aan onder me jas).
 
Nee, staat al sinds Oktober binnen.:p
 
Maandag mijn lederen broek (a*) aangekocht en testritje ineens gedaan. Weer vandaag was overigens ook fantastisch!
 
Heerlijk die zachte winter. Vandaag weer een flink eindje kunnen rijden in het zonnetje :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik zie zoveel motorrijders rijden nog met dit weer, dan ben ik maar een watje maar mij niet gezien haha...
vooral respect voor de mannen die nog rijden met racers, zie dagelijks nog r1tjes enzo rijden.
 
ik zie zoveel motorrijders rijden nog met dit weer, dan ben ik maar een watje maar mij niet gezien haha...
vooral respect voor de mannen die nog rijden met racers, zie dagelijks nog r1tjes enzo rijden.

Zonde joh. Goed aankleden, dan is het prima uit te houden. Houd zelf wel van dit soort dagen, 5 graden, droog en zonnig. heb vandaag een ritje van 3 uur gemaakt zonder het echt koud te krijgen.
 
Volgende week dinsdag mijn eerste les, hoop dat het weer een beetje mee zit! :)
 
Volgende week dinsdag mijn eerste les, hoop dat het weer een beetje mee zit! :)

Ach, wat regen maakt niet veel uit. Ik heb mijn examen in een halve storm gedaan. Snelheid aanpassen aan de omstandigheden & voorzichtig zijn. :thumb:
 
Ach, wat regen maakt niet veel uit. Ik heb mijn examen in een halve storm gedaan. Snelheid aanpassen aan de omstandigheden & voorzichtig zijn. :thumb:

Sneeuw ook niet, ik moest afrijden in de sneeuw.
 
Back
Naar boven