XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hey Moess! Ik heb muscles, wil je nu mijn girlfriend zijn?
     
    wel potverdomme.. Wat moet ik doen om jouw hartje te winnen?
     
    toen de Marokkaanse medewerkster bij de apotheek (hoofddoek, zwaar opgemaakt, sieraden) met me flirte terwijl ik om naalden vroeg. Ik word echt zo geil van die Arabische meisjes met hun mooie ogen en dan lange zwarte golvende haar (ik weet zeker dat ze dat onder haar hoofddoek had) :D
     
    ik neem het allemaal niet zo serieus hier :p

    fijn dat we dit weten :mad:, wij nemen niks buiten DBB serieus..

    warme groenten,

    Babs.

    ---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

    Ik word echt zo geil van die Arabische meisjes met hun mooie ogen en dan lange zwarte golvende haar (ik weet zeker dat ze dat onder haar hoofddoek had) :D

    ben je serieus man? :gek:
     
    Ik vind Arabische meisjes ook ganz geil hoor.
     
    fijn dat we dit weten :mad:, wij nemen niks buiten DBB serieus..

    warme groenten,

    Babs.

    ---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------



    ben je serieus man? :gek:

    gast dat meisje had echt een gezicht wat een 10 is. Ik ga morgen denk ik terug en zeggen dat ik moeite heb met injecteren en of zij misschien weet hoe dat moet. Voor we het weten sta ik samen met haar in 1 ruimte met mijn broek omlaag :heart:
     
    gast dat meisje had echt een gezicht wat een 10 is. Ik ga morgen denk ik terug en zeggen dat ik moeite heb met injecteren en of zij misschien weet hoe dat moet. Voor we het weten sta ik samen met haar in 1 ruimte met mijn broek omlaag :heart:

    Ik wil je ook wel helpen met injecteren hoor.
     
    gast dat meisje had echt een gezicht wat een 10 is. Ik ga morgen denk ik terug en zeggen dat ik moeite heb met injecteren en of zij misschien weet hoe dat moet. Voor we het weten sta ik samen met haar in 1 ruimte met mijn broek omlaag :heart:

    dit moet in pua topic :roflol:
     
    toen de Marokkaanse medewerkster bij de apotheek (hoofddoek, zwaar opgemaakt, sieraden) met me flirte terwijl ik om naalden vroeg. Ik word echt zo geil van die Arabische meisjes met hun mooie ogen en dan lange zwarte golvende haar (ik weet zeker dat ze dat onder haar hoofddoek had) :D

    Haha altijd fijn zo'n doek om de kop, geen gedoe meer waar je na de cumsnot de rommel laat

    :trollface:
     
    Haha altijd fijn zo'n doek om de kop, geen gedoe meer waar je na de cumsnot de rommel laat

    :trollface:

    :roflol:


    Ik vind Arabische meisjes ook ganz geil hoor.


    gast dat meisje had echt een gezicht wat een 10 is. Ik ga morgen denk ik terug en zeggen dat ik moeite heb met injecteren en of zij misschien weet hoe dat moet. Voor we het weten sta ik samen met haar in 1 ruimte met mijn broek omlaag :heart:

    Nee, gewoon nee.

    out.
     
    Zometeen voor het werk weer trainen.
    En ik kon op zondag nooit trainen, nu heb ik de keuze uit 2 gym. Heerlijk :D
     
    Zometeen vanmiddag niet hoog op deadlift even snel 140 paar keer van de grond tillen.
     
    Heerlijk ontbijt!
    Na blessure net weer begonnen liften en voel m'n borst en armen nog van de workout van donderdag... normaal zou ik vandaag weer gaan maar beter even laten rusten zeker ?
     
    Heerlijk ontbijt!
    Na blessure net weer begonnen liften en voel m'n borst en armen nog van de workout van donderdag... normaal zou ik vandaag weer gaan maar beter even laten rusten zeker ?

    gaan en benen of rug trainen;)
     
    Back
    Naar boven