XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha zo te horen overleef ik het wel dan ;) Daarnaast leer je waarschijnlijk alleen maar meer dan wanneer je altijd goed weer hebt.
 
Zonde joh. Goed aankleden, dan is het prima uit te houden. Houd zelf wel van dit soort dagen, 5 graden, droog en zonnig. heb vandaag een ritje van 3 uur gemaakt zonder het echt koud te krijgen.

dan nog is t klote dat als ik van me werk thuis kom het al donker is.... en in de weekenden regent het 9 van de 10 keer...
ach ja haal het van de zomer wel weer in:D
 
dan nog is t klote dat als ik van me werk thuis kom het al donker is.... en in de weekenden regent het 9 van de 10 keer...
ach ja haal het van de zomer wel weer in:D

Dan doe je toch je lichten aan, stel je niet zo aan.
 
Ik heb m'n motorrijbewijs tijdens mijn stageperiode gehaald, dus kon eigenlijk alleen op zaterdagochtend rijden. Elke zaterdag van 07:30 tot 10:30 ongeveer gereden, in de winterperiode.

Potverdomme wat ben ik toen vaak zeiknat geregend zeg.
 
Ik heb m'n motorrijbewijs tijdens mijn stageperiode gehaald, dus kon eigenlijk alleen op zaterdagochtend rijden. Elke zaterdag van 07:30 tot 10:30 ongeveer gereden, in de winterperiode.

Potverdomme wat ben ik toen vaak zeiknat geregend zeg.

Is je pak niet waterdicht?
 
Heb toen geen eigen pak gekocht bro, wist namelijk niet zeker of ik gelijk een motor zou halen. Had dus een pak aan van die rijschool.

En ik ben niet echt goed op de hoogte, maar denk dat zelfs echt goede pakken na drie uur regen wel een beetje door beginnen te sijpelen, is het niet?
 
Ik heb hele dure pakken gehad die na een kwartier al water door lieten..
3 uur is best veel...
 
Ik heb ook zin om te rijden!! Kom maar op met de zomer!!
 
Dan doe je toch je lichten aan, stel je niet zo aan.

ieder zijn eigen keuze, ik koop een motor voor de fun en niet om me eigen zeiknat te laten regenen of me eigen in gevaar te brengen, wacht netjes tot de zomer.
 
Ik heb hele dure pakken gehad die na een kwartier al water door lieten..
3 uur is best veel...

Mijn goretex pak van Dane (800 euro) blijft kurkdroog. Eenmaal binnen en zonder pak ben ik droger dan autobestuurders die nog een stukje moeten lopen vanaf de parkeerplaats. Wat versta jij onder hele dure pakken?
 
Ik heb gewoon een regenoverall aan, over mijn pak heen. Op de snelweg kan het weleens wat flapperen, maar verder werkt het prima. Werkt ook goed tegen de kou/wind.
 
Ik heb gewoon een regenoverall aan, over mijn pak heen. Op de snelweg kan het weleens wat flapperen, maar verder werkt het prima. Werkt ook goed tegen de kou/wind.

Werkt prima, heb ook een keer zo'n overall voor 60 eu gehaald
 
Ik heb gewoon een regenoverall aan, over mijn pak heen. Op de snelweg kan het weleens wat flapperen, maar verder werkt het prima. Werkt ook goed tegen de kou/wind.

Dan doe je toch gewoon eerst je regenpak en daar boven je motorpak ?
 
Dan doe je toch gewoon eerst je regenpak en daar boven je motorpak ?

Dan heeft het toch geen zin, word je pak alsnog doorweekt
Jij nu ook al in dit topic :rolleyes:
 
Dan heeft het toch geen zin, word je pak alsnog doorweekt
Jij nu ook al in dit topic :rolleyes:

Ik geef alleen een tip..
Maar het regenpak moet er toch gewoon alleen voor dienen dat je zelf niet nat wordt ?
Dat pak droogt toch gewoon weer op, of zie ik dat verkeerd ?
 
Ik geef alleen een tip..
Maar het regenpak moet er toch gewoon alleen voor dienen dat je zelf niet nat wordt ?
Dat pak droogt toch gewoon weer op, of zie ik dat verkeerd ?

Een doorweekt leren motorpak droogde bij mij afgelopen zomer in Luxemburg in 1,5 dag op.... Best k*t als je de volgende dag wilt rijden en je pak is vochtig.
 
Back
Naar boven