MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Net ruzie gehad met een bejaarde vrouw.

    Stond op de trein te wachten, zij ook. Toen de trein aankwam en iedereen uitstapte besloot mevrouw dat ze niet kon wachten en dat ze opperrecht had als bejaarde. Ze duwde gewoon een uitstappende persoon aan de kant en wilde naar binnen stappen. Toen zei ik heel netjes: "mevrouw, het is de bedoeling dat de mensen eerst uitstappen, daarna is er genoeg plek voor u om te gaan zitten. Dat geldt ook voor u" nou die oude tang draaide zich om en ik kreeg toch een tirade over me heen. Vond het wel grappig. Dus ik zeg: nou en dan zeggen ze wat van de jeugd van tegenwoordig.

    Ik heb een hekel aan onbeschoft gedrag, maar kan ook wel weer lachen om zon situatie :p

    Heb een keer ruzie gehad in de trein, was hartstikke druk en ik stond ook gewoon, en nog zo'n oude mevrouw moest ook staan. Toen had ik aan zo'n vent gevragen of die misschien op kon staan zodat die oude vrouw kon zitten. En ik kreeg me toch een grote bek. Heb me eigen toen maar omgedraaid
     
    Ik zeg net dat terwijl de politie mijn iPhone en MacBook had en ik vast zat zowel de iPhone als iCloud backup gewist is.

    maw de politie heeft zogezegd je shit (en dus bewijsmateriaal) gewist?
     
    maw de politie heeft zogezegd je shit (en dus bewijsmateriaal) gewist?

    Ze beweren dat toen ze bij t politie bureau de telefoon in iTunes stand aantroffen en dat ik hem op afstand gewist had. (Dus 15-30 min max)

    Dus ik proberen iPhone 4 op afstand te wissen, was die na een dag nog steeds bezig. Complete bullshit dus, alsof de iPhone 5 zoveel sneller is.
     
    waarom vraag ik er ook achter:roflol:
     
    Dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen :D

    Nu Now You See Me kijkende best mooie film..
     
    Net ruzie gehad met een bejaarde vrouw.

    Stond op de trein te wachten, zij ook. Toen de trein aankwam en iedereen uitstapte besloot mevrouw dat ze niet kon wachten en dat ze opperrecht had als bejaarde. Ze duwde gewoon een uitstappende persoon aan de kant en wilde naar binnen stappen. Toen zei ik heel netjes: "mevrouw, het is de bedoeling dat de mensen eerst uitstappen, daarna is er genoeg plek voor u om te gaan zitten. Dat geldt ook voor u" nou die oude tang draaide zich om en ik kreeg toch een tirade over me heen. Vond het wel grappig. Dus ik zeg: nou en dan zeggen ze wat van de jeugd van tegenwoordig.

    Ik heb een hekel aan onbeschoft gedrag, maar kan ook wel weer lachen om zon situatie :p

    Zie zo vaak onbeschofte bejaarden die respect eisen vanwege hun leeftijd. Ik ben bij ouderen wel eerder geneigd aardig te zijn of wat dan ook, maar zodra ze een grote muil hebben of wat dan ook zoeken ze het maar uit.

    ---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

    Dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen :D

    Nu Now You See Me kijkende best mooie film..

    Die was wel vet ja
     
    LOL bijna goed , maar toch helemaal niet...
     
    Dacht dat die Leroy buffer was dan dit tbh, vanaf hier ziet het er ook uit als kippenpoten die eronder zitten.
     
    Dacht dat die Leroy buffer was dan dit tbh, vanaf hier ziet het er ook uit als kippenpoten die eronder zitten.

    76kg zegt hij op Facebook, maar hij is ook maar 1.70m of zo dacht ik.. :o
     
    bench weer op (persoonlijk) top niveau, military press ook weer bijna, met een pak minder bodyweight als tijd geleden.
     
    Netjes hoor bro! :thumb:
     
    Netjes hoor bro! :thumb:

    ben er nog lang niet tevreden mee, hoop toch dit jaar de 150 bench en 100mp te halen met bw onder de 100 ... we zullen zien
     
    Back
    Naar boven