Fitness Seller

Darts Topic

Bezoekers in dit topic


Haha, ja je lacht erom. Maar het is echt zo. Veel van m'n vrienden (ook geen darts fans) hebben precies hetzelfde. Misschien dat het voor diehards irritant is, maar voor mensen die normaal geen darten kijken is het volgens mij allemaal prachtig.

Ze zijn allemaal heel toegankelijk door de social media integratie. Nemen zichzelf totaal niet serieus, getuige de grappen, gekke pakken en uitspraken. En dat past ook gewoon bij dat darten als ik dat publiek zo zie. Iedereen wil gewoon lekker darten kijken, bier zuipen en lol maken. Het is gewoon het VI van het darten. Dat maakt het gewoon prachtig om naar te kijken. Want laten we nou eerlijk zijn: als we darten doodserieus gaan analyseren, blijft er weinig lol over.
 
Haha, ja je lacht erom. Maar het is echt zo. Veel van m'n vrienden (ook geen darts fans) hebben precies hetzelfde. Misschien dat het voor diehards irritant is, maar voor mensen die normaal geen darten kijken is het volgens mij allemaal prachtig.

Ze zijn allemaal heel toegankelijk door de social media integratie. Nemen zichzelf totaal niet serieus, getuige de grappen, gekke pakken en uitspraken. En dat past ook gewoon bij dat darten als ik dat publiek zo zie. Iedereen wil gewoon lekker darten kijken, bier zuipen en lol maken. Het is gewoon het VI van het darten. Dat maakt het gewoon prachtig om naar te kijken. Want laten we nou eerlijk zijn: als we darten doodserieus gaan analyseren, blijft er weinig lol over.

Ja ik snap wel wat je bedoelt, maar voor de mensen die er wel echt verstand van denken te hebben komt er veel onzin voorbij. Tussen de partijen door is dat allemaal prima. Maar die Frank Visschraper bijvoorbeeld komt gewoon over als een onwetende met de dingen die hij tijdens de partijen zegt. En Jacques Nieuwelaat niet. Zo bedoelde ik het meer.
 
Manisch depressief.
Zag net dat het al beantwoord was. Vreemd dat hij niet mee mag doen. Zal wel met zijn gedrag te maken hebben. BV toen hij bijna in de kont van Whitlock kroop toen die moest gooien.
Dit (gedrag) is het geloof ik.
ook dat hij de hele partij liet gaan tegen Taylor en zelfs de partij wou opgeven...

Ik kan ze werkelijk niet uitstaan (verslaggevers) de een komt met nog dommer verslag als de ander,
het lijkt soms dat ze mekaar proberen te toppen...
 
Laatst bewerkt:
V.a. vandaag BDO darts WK op Eurosport en sinds gisteren al op de BBC. Martin Adams moet flink zijn afgezakt, want hij moest qualificaties gooien.
Gulliver (de Taylor bij de vrouwen) al uitgeschakeld door een NLse.
 
V.a. vandaag BDO darts WK op Eurosport en sinds gisteren al op de BBC. Martin Adams moet flink zijn afgezakt, want hij moest qualificaties gooien.
Gulliver (de Taylor bij de vrouwen) al uitgeschakeld door een NLse.
Weinig animo voor de BDO hé tevens van de grootste darts zender van Nederland :P
ik heb die partij gezien van Gulliver (de Taylor bij de vrouwen) tegen de Nederlandse Tamara Schuur.

nu ook weer lekker aan het kijken...
het niveau is wel degelijk minder maar dat maakt het niet minder leuk...
 
Gisteren 2 behoorlijke partijen gezien, waarvan 1 vrouwenpartij van Hedman en die pot van Christian Kist. De rest was....vrij matig.;)
 
Vind het maar een saaie bedoeling t.o.v. het PDC WK. Weinig sfeer daar.

Adams gister wel erg easy langs Tony O'Shea, had ik niet verwacht..
 
mooie potten nu, harms is goed bezig en net bunting 100+ gemiddeld
 
Publiek heeft volgens mij meer respect voor de darters,
daarom was het zo stil gisteren bij Adams/Shea...

Shea had een aardige off dag waar Adams weer goed gooide...
 
Zelden gezien: een blessure bij Darts. D8 als ik het goed hoorde dat hij die met Nieuwjaar had opgelopen.>>>Martin Atkins. Hierdoor is Hofstra geplaatst voor de 1/4 finales. Nu tegen Bunting....
 
Nog een dagje :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zijn de wedstrijden voor de eerste speelronde op donderdag 6 februari in Liverpool: Dave Chisnall - Robert Thornton; Peter Wright - Wes Newton; Raymond van Barneveld - Gary Anderson; Phil Taylor - Michael van Gerwen; Simon Whitlock - Adrian Lewis.
 
Het begint ook gelijk met een super affiche! Hoopte eigenlijk op deze pot als WK finale maar Taylor lag er verassend vroeg uit. Ik denk van Mvg nog wel kan winnen :)
 
Ah, de Premier League begint weer. Leuk. Bedankt ook. Wist het zelf niet.
 
Hoe laat is Taylor - MvG?
 
Back
Naar boven