Fitness Seller

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zou lekker gaan bulken naar de 90 kg doe ik ook nu

nouja, laat ik ff vrolijk een skinny fat mong0l blijven voor de rest van mn leven.
Pas! Nu ga ik ook door tot shredded, en dan de spuit erin want voor mijn situatie slaat "natty" echt op niets:roflol:
 
Je gaat nu door met cutten om er vervolgens een spuit in te rammen? Srs?
 
34t5xft.jpg

@78,6kg
wat is deze -_-'

zit gvd 7 maanden te cutten en het lijkt net alsof ik sinds december geen % vet meer ben verloren terwijl ik meer dan 4kg minder weeg.

Lid sinds: Feb 2008
 
Naar mezelf kijkend, ik wil er ook wel een spuit inrammen echter wil ik eerst lekker op dreef zijn met groeien om zeker te weten dat wanneer ik er dan een spuit in ram het niet voor niks gaat zijn. Verder lekker doen wat je wilt, als je het doet volg ik je zeker.
 
Naar mezelf kijkend, ik wil er ook wel een spuit inrammen echter wil ik eerst lekker op dreef zijn met groeien om zeker te weten dat wanneer ik er dan een spuit in ram het niet voor niks gaat zijn. Verder lekker doen wat je wilt, als je het doet volg ik je zeker.

was maar wijze van spreken, ga ook niet de laatste dag van mn cut de spuit er meteen in rammen, ga het eerst nog een week of 2-3 geven (waarvan 1 op onderhoud en 1-2 net boven onderhoud eten) om terug een beetje aan te passen aan het kcal verschil. Dan cycle.
 
Je kan trouwens nog zoveel meer natty eruit halen dan wat je nu hebt, maar dat weet je vast zelf ook.
 
nouja, laat ik ff vrolijk een skinny fat mong0l blijven voor de rest van mn leven.
Pas! Nu ga ik ook door tot shredded, en dan de spuit erin want voor mijn situatie slaat "natty" echt op niets:roflol:

Ik heb hetzelfde probleem, heb ook dezelfde bouw als jij, maar ik blijf nog ff door bulken naar 90 kg en daarna cutten. Als ik nu cut, dan lijk ik nog dunner.
 
was maar wijze van spreken, ga ook niet de laatste dag van mn cut de spuit er meteen in rammen, ga het eerst nog een week of 2-3 geven (waarvan 1 op onderhoud en 1-2 net boven onderhoud eten) om terug een beetje aan te passen aan het kcal verschil. Dan cycle.

Precies ja, ik snap je beweegredenen wel. 12 weken Test-E 500mg?
 
Dus je denkt dat dit je natuurlijke max is of bedoel je dat je er niet de tijd en effort in wil stoppen?
ik raad je aan om keer te kijken naar mijn foto's van september 2012, nagenoeg geen verschil terwijl ik van september tot december 75% dedicated heb gegeten en getraind, en van januari t.e.m juni 100% dedicated heb gegeten en getraind. (bijna enkel vet aangekomen lijkt het nu wel na cutten naar een lager % en bw dan september 2012)

Dus ja, dit is zowat mijn natuurlijke maximum, als ik nog aanzienlijke gains wil maken gaan we spreken over jaren, niet maanden.


Ik heb hetzelfde probleem, heb ook dezelfde bouw als jij, maar ik blijf nog ff door bulken naar 90 kg en daarna cutten. Als ik nu cut, dan lijk ik nog dunner.

als je een paar pagina's terugbladert zie je mij staan op 94kg en zie je ook dat ik geen optie had om nog door te blijven bulken.

---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

precies ja, ik snap je beweegredenen wel. 12 weken test-e 500mg?

10
 
Ik hou je log in de gaten, ben benieuwd wat zo'n kuur voor je gaat doen als het nu natuurlijk niet meer lukt. Erg moeilijk te geloven dat dit je natural max is maar het zal vast mogelijk zijn.
 
Gast dit is nooit je natuurlijke max of er moet iets goed mis zijn met je test.

34t5xft.jpg
 
als je een paar pagina's terugbladert zie je mij staan op 94kg en zie je ook dat ik geen optie had om nog door te blijven bulken.

---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------



10
d
Ja ik heb het gezien, weet je nog wat je VP was?
En wat meten je armen?
 
Gast dit is nooit je natuurlijke max of er moet iets goed mis zijn met je test.

34t5xft.jpg

Dit is natuurlijk gewoon goed mogelijk he. Ik neem aan dat hij voor hij gaat kuren wel even bloed laat afnemen. Als ik serieus zou denken dat dit mijn natty max zou zijn wou ik wel wat dingen onderzocht hebben.
 
d
Ja ik heb het gezien, weet je nog wat je VP was?
En wat meten je armen?
nooit gemeten, ik gok 20-21% op basis van wat dbbers zeiden over foto's die ik enkele maanden geleden had gemaakt en waarbij ik een lager vetpercentage had.

En armen maten toen 38,5cm als ik het me goed herinner, en nu nog maar 35,5cm

Dit is natuurlijk gewoon goed mogelijk he. Ik neem aan dat hij voor hij gaat kuren wel even bloed laat afnemen. Als ik serieus zou denken dat dit mijn natty max zou zijn wou ik wel wat dingen onderzocht hebben.

staat op de planning
 
nooit gemeten, ik gok 20-21% op basis van wat dbbers zeiden over foto's die ik enkele maanden geleden had gemaakt en waarbij ik een lager vetpercentage had.

En armen maten toen 38,5cm als ik het me goed herinner, en nu nog maar 35,5cm



staat op de planning

Mijn armen meten ook 35-36 zoiets. Ik heb precies dezelfde bouw als jij, snap dat je snel neigt naar de spuit omdat je al keihard hebt gebulkt. Nu ik jou zie neig ik er ook snel naar :o
 
Mijn armen meten ook 35-36 zoiets. Ik heb precies dezelfde bouw als jij, snap dat je snel neigt naar de spuit omdat je al keihard hebt gebulkt. Nu ik jou zie neig ik er ook snel naar :o

natural bb voor mensen zoals ons is echt compleet retarded. Als ik wist wat ik nu weet had ik geen dag na mn 3de maand bb natty getraind.
Voel me nu echt srs alsof ik 2,5 jaar van mn leven heb vergooid. feelsbadman.jpg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven