MuscleMeat

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Natty trainen is achterhaald! Ben benieuwd wat deze kuur je gaat brengen maat;)
 
even heel serieus, ik ga nooit oordelen over iemand die wilt beginnen kuren enzo, want iedereen is daar vrij in imo, maar no way in hell dat jij ooit iets over houdt van je kuur. Je hebt nu al problemen met consistent trainen, je rekent in 'maanden dedicated trainen' terwijl sommigen hier al jaren bijna geen trainingsdag hebben gemist.
Je zou natty nog veel kunnen halen maar als je besluit vast staat, good luck. Zie het als een ervaring rijker maar op deze manier hou je geen kg over van je kuur.
 
  • Like
Waarderingen: mat
even heel serieus, ik ga nooit oordelen over iemand die wilt beginnen kuren enzo, want iedereen is daar vrij in imo, maar no way in hell dat jij ooit iets over houdt van je kuur. Je hebt nu al problemen met consistent trainen, je rekent in 'maanden dedicated trainen' terwijl sommigen hier al jaren bijna geen trainingsdag hebben gemist.
Je zou natty nog veel kunnen halen maar als je besluit vast staat, good luck. Zie het als een ervaring rijker maar op deze manier hou je geen kg over van je kuur.

Wat is volgens jou het nut van natty naar je "limiet" toe gaan dan? Als je t mij vraagt is dat alleen maar een waste of time..
 
natural bb voor mensen zoals ons is echt compleet retarded. Als ik wist wat ik nu weet had ik geen dag na mn 3de maand bb natty getraind.
Voel me nu echt srs alsof ik 2,5 jaar van mn leven heb vergooid. feelsbadman.jpg

I+know+the+feeling.+A+every+time+I+post+some+_dceca0dc0ddb868804bb1934405d3b15.jpg


Ben wel benieuwd wat je gaat gainen van je kuur dan.
Wanneer wil je beginnen met je kuur?
 
even heel serieus, ik ga nooit oordelen over iemand die wilt beginnen kuren enzo, want iedereen is daar vrij in imo, maar no way in hell dat jij ooit iets over houdt van je kuur. Je hebt nu al problemen met consistent trainen, je rekent in 'maanden dedicated trainen' terwijl sommigen hier al jaren bijna geen trainingsdag hebben gemist.
Je zou natty nog veel kunnen halen maar als je besluit vast staat, good luck. Zie het als een ervaring rijker maar op deze manier hou je geen kg over van je kuur.

ik raad je aan om ff paar pagina's terug te scrollen en mijn progressie van januari 2013 tot nu volledig te lezen, dat is meer dan een jaar en in die periode heb ik geen training gemist en geen dag in de bulk onder mn benodigd aantal kcal gegeten en geen dag in de cut (op refeeds na) onder noch boven 400-500kcal onder mijn onderhoud gegeten. (en nog steeds is het een schijtresultaat, dus "je zou natty nog veel kunnen halen" slaat op niets)

Qua dedication is er geen probleem (meer), dus dat van 'niets overhouden van mn kuur' slaat ook op niets.

---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

http://static2.fjcdn.com/thumbnails...st+some+_dceca0dc0ddb868804bb1934405d3b15.jpg

Ben wel benieuwd wat je gaat gainen van je kuur dan.
Wanneer wil je beginnen met je kuur?

hopelijk op 24 maart, maar ligt eraan hoe mn vp op dat moment staat.
 
Wat is volgens jou het nut van natty naar je "limiet" toe gaan dan? Als je t mij vraagt is dat alleen maar een waste of time..

als we er vanuit gaan dat Angelus toch fouten heeft gemaakt tijdens zijn dedicated trainingsperiodes, (hypothetisch; kcals verkeerd ingeschat, trainingsintensiteit zat niet goed, etc.) dan zouden er nog wel wat noobgains te maken vallen en als je dan kuurt ben je zandkastelen aan het bouwen met bulldozers
nogmaals, geen oordeel over het al dan niet natty blijven, is geen probleem voor mij, maar 84kg bij 1m85 is geen natuurlijke limiet, no way in hell.
Dus ik denk toch dat er iets niet juist zat, kan legit je hormoonhuishouding zijn, kan je trainingsintensiteit geweest zijn, whatever. Daarom zou IK persoonlijk nog eens evalueren wat er mogelijk anders had kunnen/moeten zijn. Want stel nu dat je kuurt, maar 'datgene' is nog steeds mis, dan komen je gains van je kuur eveneens in gevaar.
Je besluit staat vast dus ik kan je alleen maar veel geluk wensen en ik volg zeker je kuurlogje als het er is.
 
als we er vanuit gaan dat Angelus toch fouten heeft gemaakt tijdens zijn dedicated trainingsperiodes, (hypothetisch; kcals verkeerd ingeschat, trainingsintensiteit zat niet goed, etc.) dan zouden er nog wel wat noobgains te maken vallen en als je dan kuurt ben je zandkastelen aan het bouwen met bulldozers
nogmaals, geen oordeel over het al dan niet natty blijven, is geen probleem voor mij, maar 84kg bij 1m85 is geen natuurlijke limiet, no way in hell.
Dus ik denk toch dat er iets niet juist zat, kan legit je hormoonhuishouding zijn, kan je trainingsintensiteit geweest zijn, whatever. Daarom zou IK persoonlijk nog eens evalueren wat er mogelijk anders had kunnen/moeten zijn. Want stel nu dat je kuurt, maar 'datgene' is nog steeds mis, dan komen je gains van je kuur eveneens in gevaar.
Je besluit staat vast dus ik kan je alleen maar veel geluk wensen en ik volg zeker je kuurlogje als het er is.

Ja ok, maar wat is er mis met "zandkastelen met bulldozers bouwen" ? Alle tijd die je kan winnen naar een "goed" fysiek is toch mooi meegenomen?
 
als we er vanuit gaan dat Angelus toch fouten heeft gemaakt tijdens zijn dedicated trainingsperiodes, (hypothetisch; kcals verkeerd ingeschat, trainingsintensiteit zat niet goed, etc.) dan zouden er nog wel wat noobgains te maken vallen en als je dan kuurt ben je zandkastelen aan het bouwen met bulldozers
nogmaals, geen oordeel over het al dan niet natty blijven, is geen probleem voor mij, maar 84kg bij 1m85 is geen natuurlijke limiet, no way in hell.
Dus ik denk toch dat er iets niet juist zat, kan legit je hormoonhuishouding zijn, kan je trainingsintensiteit geweest zijn, whatever. Daarom zou IK persoonlijk nog eens evalueren wat er mogelijk anders had kunnen/moeten zijn. Want stel nu dat je kuurt, maar 'datgene' is nog steeds mis, dan komen je gains van je kuur eveneens in gevaar.
Je besluit staat vast dus ik kan je alleen maar veel geluk wensen en ik volg zeker je kuurlogje als het er is.

ik vraag me srs af wat er mis kan zijn, in januari 2013 ben ik terug 4-5 weken begonnen met rippetoe om de verloren kracht terug in te halen van 3 maanden op 75% te trainen. Daarna overgestapt op een VRI schema (krachtgains kwamen er wel, stond in mijn top op 1x130kg squat, echter achteraf lijkt het dat ik qua BW alleen vet ben aangekomen), toen paar maanden later splitschema en vervolgens beginnen cutten in juli.
Gewicht altijd steady aangekomen en bij cutten altijd gemiddeld 0,5kg afgevallen "zoals het hoort". (echter bij het cutten lijkt het alsof ik alleen spiermassa verlies en amper vet zoals je kan zien uit de foto's van vandaag vergeleken met die van november)
 
Vage shit Angelus, je krachtstats zijn toch hoger/gelijk aan die van mij, dus vraag me af wat dit voor mij belooft (ook al zegt kracht niet alles tegenover massa) :sad:
Je ziet er wel droger uit dan die pic voorheen, maar zoals je zelf zegt, ook veel gewicht verloren erbij.

Zou willen dat ik iets nuttigs kon melden, maar helaas :o
 
Vage shit Angelus, je krachtstats zijn toch hoger/gelijk aan die van mij, dus vraag me af wat dit voor mij belooft (ook al zegt kracht niet alles tegenover massa) :sad:
Je ziet er wel droger uit dan die pic voorheen, maar zoals je zelf zegt, ook veel gewicht verloren erbij.

Zou willen dat ik iets nuttigs kon melden, maar helaas :o

ben ook bizar veel kracht verloren door 7 maand te cutten, haal denk ik nog maar net de 5x100kg squat, 5x75kg bench, en 5x130kg deadlift.
 
ben ook bizar veel kracht verloren, haal denk ik nog maar net de 5x100kg squat, 5x75kg bench, en 5x120kg deadlift.

Ja maar als je zoveel kracht verloren bent, dan ben je in mijn ogen teveel onder onderhoud gaan zitten. Je bent dus duidelijk spiermassa verloren. Post anders je voedingsschema eens die je gehanteerd hebt in de cut.
Ik denk dat je echt even het probleem moet zien op te lossen voordat je gaat kuren, want ben bang dat je anders niks vast gaat houden.
Kan iemand dit aub quoten, want sta bij hem op negeer, maar wil toch proberen te helpen en meedenken
 
natural bb voor mensen zoals ons is echt compleet retarded. Als ik wist wat ik nu weet had ik geen dag na mn 3de maand bb natty getraind.
Voel me nu echt srs alsof ik 2,5 jaar van mn leven heb vergooid. feelsbadman.jpg

Wat voor soort mensen zijn dat dan?
Mensen die wel gains boeken, wat voor mensen zijn dat dan?
 
Maar als jij een mens bent die geen gains boekt dan zullen roids je niet helpen, want je boekt toch geen gains.
 
Maar als jij een mens bent die geen gains boekt dan zullen roids je niet helpen, want je boekt toch geen gains.

dat is idd een mogelijkheid, en in dat geval is dat mijn laatste trimester in deze sport :)
 
Doe je bankrekening en je gezondheid dan een lol en stop er nu meteen mee. Denk ook aan alle energie die je er weer in moet stoppen, zonde.
 
Doe je bankrekening en je gezondheid dan een lol en stop er nu meteen mee. Denk ook aan alle energie die je er weer in moet stoppen, zonde.

het lijkt me bijzonder sterk dat ik op test niet ga kunnen gainen. (en :roflol: @ bankrekening, cycle kostte minder dan 110 euro)

zonder de hcg toch
 
Ik doe geen uitspraken over je toewijding maar er lijkt me toch echt meer uit te halen zonder dat je de spuit er in zet.

Je hebt trouwens geen 2,5 jaar weg gegooid, hooguit heb je het verkeerd aangepakt en kan je daarvan leren om het nu wel goed te doen. Als je toch al toegewijd bent kan een andere wijze van trainen, voeding, rust etc best leiden tot de gewenste resultaten.

Op dezelfde weg doorgaan en de spuit er in is een recept voor frustratie. Je bent dan in het begin wel wat buffer maar die gains smelten zo weg omdat je basis niet goed genoeg was.
 
Ik doe geen uitspraken over je toewijding maar er lijkt me toch echt meer uit te halen zonder dat je de spuit er in zet.

Je hebt trouwens geen 2,5 jaar weg gegooid, hooguit heb je het verkeerd aangepakt en kan je daarvan leren om het nu wel goed te doen. Als je toch al toegewijd bent kan een andere wijze van trainen, voeding, rust etc best leiden tot de gewenste resultaten.

Op dezelfde weg doorgaan en de spuit er in is een recept voor frustratie. Je bent dan in het begin wel wat buffer maar die gains smelten zo weg omdat je basis niet goed genoeg was.

dat is dus het probleem, ik heb echt geen idee wat ik verkeerd zou kunnen hebben gedaan (en dan vooral in mn cut).
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven