XXL Nutrition

angelus log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben je niet bang dat je na je kuur alles verliest gezien het voor de kuur ook niet liep?
 
Ik doe geen uitspraken over je toewijding maar er lijkt me toch echt meer uit te halen zonder dat je de spuit er in zet.

Je hebt trouwens geen 2,5 jaar weg gegooid, hooguit heb je het verkeerd aangepakt en kan je daarvan leren om het nu wel goed te doen. Als je toch al toegewijd bent kan een andere wijze van trainen, voeding, rust etc best leiden tot de gewenste resultaten.

Op dezelfde weg doorgaan en de spuit er in is een recept voor frustratie. Je bent dan in het begin wel wat buffer maar die gains smelten zo weg omdat je basis niet goed genoeg was.

Dit is wat ik Angelus letterlijk al maanden probeer uit te leggen, kuren = een fysiek huren.
Tenzij Angelus besluit om ALTIJD ON te blijven, wat eigenlijk precies hetzelfde is als een huis ''permanent'' huren.
 
Ga zo nog wel is ff inhoudelijk reageren, maar jij hebt dus echt nog niet eens de helft eruit gehaald wat er natty in zit.
 
Dit is wat ik Angelus letterlijk al maanden probeer uit te leggen, kuren = een fysiek huren.
Tenzij Angelus besluit om ALTIJD ON te blijven, wat eigenlijk precies hetzelfde is als een huis ''permanent'' huren.
wat jij hier zegt is iets compleet anders als wat je in het vetgedrukt hebt gezet in eric zn post:rolleyes:

Ga zo nog wel is ff inhoudelijk reageren, maar jij hebt dus echt nog niet eens de helft eruit gehaald wat er natty in zit.
juist, want jij kent mijn lichaam?
 
ga toch lekker kuren met je k*tgenen
 
dat is dus het probleem, ik heb echt geen idee wat ik verkeerd zou kunnen hebben gedaan (en dan vooral in mn cut).

Dat kan je alleen testen door het geleidelijk anders te gaan doen.

Nu AAS gaan gebruiken is vooral een quick win maar zonder dat je weet waar het fundamenteel mis gaat zal je er niet door transformeren naar een massamonster.
 
wat jij hier zegt is iets compleet anders als wat je in het vetgedrukt hebt gezet in eric zn post:rolleyes:

Klopt (deels), maar er zit wel waarheid achter, aangezien je ook met een goede basis massa gaat inleveren na je kuur.
 
Dat kan je alleen testen door het geleidelijk anders te gaan doen.
ik heb al nagenoeg alles geprobeerd:

qua training: rippetoe, stronglifts, madcow, VRI, push-pull-benen, ub/lb (heavy only), ub/lb (heavy/light light/heavy), 4day split, 5 day split, split met zwakke punten zoals armen 2x per week,....

qua eten is het enige wat ik fout heb gedaan in de bulk meer kcal eten dan ik kan verwerken, in de cut was het praktisch perfect.

en qua rust zit het ok, heb meer dan genoeg slaap en doe buiten mn trainingen om nagenoeg niets dat mn spieren belast.

Nu AAS gaan gebruiken is vooral een quick win maar zonder dat je weet waar het fundamenteel mis gaat zal je er niet door transformeren naar een massamonster.
kan natuurlijk ook dat mn fundamentele probleem mn testlevels zijn.
 
ik heb al nagenoeg alles geprobeerd:

qua training: rippetoe, stronglifts, madcow, VRI, push-pull-benen, ub/lb (heavy only), ub/lb (heavy/light light/heavy), 4day split, 5 day split, split met zwakke punten zoals armen 2x per week,....

qua eten is het enige wat ik fout heb gedaan in de bulk meer kcal eten dan dat ik kan verwerken, in de cut was het praktisch perfect.

en qua rust zit het ok, heb meer dan genoeg slaap en doe buiten mn trainingen om nagenoeg niets dat mn spieren belast.


kan natuurlijk ook dat mn fundamentele probleem mn testlevels zijn.

Als je in je cut super veel kracht verliest dat is gewoon een teken dat je cut ook gewoon niet perfect was.
Post nou je voedingsschema eens, dan kunnen mensen die checken
 
ik heb al nagenoeg alles geprobeerd:

qua training: rippetoe, stronglifts, madcow, VRI, push-pull-benen, ub/lb (heavy only), ub/lb (heavy/light light/heavy), 4day split, 5 day split, split met zwakke punten zoals armen 2x per week,....

qua eten is het enige wat ik fout heb gedaan in de bulk meer kcal eten dan dat ik kan verwerken, in de cut was het praktisch perfect.

en qua rust zit het ok, heb meer dan genoeg slaap en doe buiten mn trainingen om nagenoeg niets dat mn spieren belast.

Nee anders zou je niet zo vaak op DBB te zien zijn :D Alles proberen is niet voldoende overigens of je moet er van overtuigd zijn dat je al die methoden op de juiste wijze hebt toegepast.

kan natuurlijk ook dat mn fundamentele probleem mn testlevels zijn.

Laat dat dan onderzoeken, weet je in ieder geval of dat een bepalende factor is.
 
Nee anders zou je niet zo vaak op DBB te zien zijn :D Alles proberen is niet voldoende overigens of je moet er van overtuigd zijn dat je al die methoden op de juiste wijze hebt toegepast.
gezien ik op de krachtschema's allemaal redelijk in kracht toenam en bij ub/lb splitschema's in gewicht omhoog ging bij hogere reps denk ik dat ik niet enorm veel verkeerd kan hebben gedaan, anders zou mn kracht toch niet toenemen?:dunno:

top krachtstats:
SQ: 1x130kg
Bench: 1x100kg
Deadlift: 1x165kg

top volume krachtstats:
SQ: 3x8x102,5kg, 3x5x115kg
Bench: 3x8x75kg, 3x5x85kg
Deadlift: 5x120kg+5x130kg+5x145kg

Laat dat dan onderzoeken, weet je in ieder geval of dat een bepalende factor is.

ben ik van plan :)
 
Ga gewoon hardlopen ofzo, waarom zou je willen bodybuilden als je het compleet retarded vindt?
 
Ga gewoon hardlopen ofzo, waarom zou je willen bodybuilden als je het compleet retarded vindt?

bodydildoen en niets gainen is compleet retarded zei ik, leer lezen.
 
Gaat echt nergens over hier, bizarre logica:

- gaint niks, vindt sport retarded
- wil kuren om toch te gainen
- wil zelfs permanent kuren om gains te behouden

Maar aan het eind van de rit blijf je geen plezier hebben in trainen en train je alleen maar om een bepaalde narcistische drang te helpen, maar loop je wel je hele leven te kloten met hormonen in je lichaam om alleen maar een beetje gespierder te worden.

Waarschijnlijk kan je dit weer heel mooi met wat smileys ontkrachten, maar ik durf nu al te zeggen dat het niks gaat worden.
 
Eet je ook eiwitten?
 
Gaat echt nergens over hier, bizarre logica:

- gaint niks, vindt sport retarded
- wil kuren om toch te gainen
- wil zelfs permanent kuren om gains te behouden

Maar aan het eind van de rit blijf je geen plezier hebben in trainen en train je alleen maar om een bepaalde narcistische drang te helpen, maar loop je wel je hele leven te kloten met hormonen in je lichaam om alleen maar een beetje gespierder te worden.

Waarschijnlijk kan je dit weer heel mooi met wat smileys ontkrachten, maar ik durf nu al te zeggen dat het niks gaat worden.

Verpest het nou niet, ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn kuurlog straks
 
Als je kracht toeneemt, neemt spiermassa ook toe, dus je deed gewoon te haastig heb ik het idee
 
Gaat echt nergens over hier, bizarre logica:

- gaint niks, vindt sport retarded
de sport is ook retarded als je niets gaint, BB gaat verder dan enkel trainen in de gym. Elke morgen havermout en elke avond een bak kwark van 500gr eten als het geen esthetisch voordeel met zich meebrengt is gewoon retarded.

- wil kuren om toch te gainen
- wil zelfs permanent kuren om gains te behouden
en?

Maar aan het eind van de rit blijf je geen plezier hebben in trainen
zegt wie? Vind PR's doorbreken even leuk als jij.

en train je alleen maardeels om een bepaalde narcistische drang te helpen,
fixed

maar loop je wel je hele leven te kloten met hormonen in je lichaam om alleen maar een beetje gespierder te worden.
nou en? zijn mensen die voor WoW 100'en euro's uitgeven voor een zeker armor om er op een bepaalde manier uit te zien, en jij vindt dit al raar?
Leven is een spel, en ik ga niet met een inferieure character spelen.

Waarschijnlijk kan je dit weer heel mooi met wat smileys ontkrachten, maar ik durf nu al te zeggen dat het niks gaat worden.
geen enkele smiley nodig gehad schat.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven