Fitness Seller

angelus log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik vind het raar hoe makkelijk je erover praat, terwijl je nu gewoon beweert opzettelijk permanent afhankelijk te willen zijn van drugs alsof het vergelijkbaar is met een kledingstuk kopen.
 
2.5-3 jaar is helemaal niet haastig.

Dan zijn er 2 mogelijkheden.
1) angelus is zo lui als wat en verhoogt de gewichten niet elke training (bij een bulk moet dat gewoon kunnen op dat beginners niveau)
2) lage test\hoge cortisol
 
Ik vind het raar hoe makkelijk je erover praat, terwijl je nu gewoon beweert opzettelijk permanent afhankelijk te willen zijn van drugs alsof het vergelijkbaar is met een kledingstuk kopen.

jij bent ook permanent afhankelijk van chemicaliën. Ga maar eens een dag of 4 zonder H2O

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Dan zijn er 2 mogelijkheden.
1) angelus is zo lui als wat en verhoogt de gewichten niet elke training (bij een bulk moet dat gewoon kunnen op dat beginners niveau)
lees mn log maar eens door;)
2) lage test\hoge cortisol

als dat de enige 2 mogelijkheden zijn is dit de reden.
 
Ik vind het raar hoe makkelijk je erover praat, terwijl je nu gewoon beweert opzettelijk permanent afhankelijk te willen zijn van drugs alsof het vergelijkbaar is met een kledingstuk kopen.

Als Angelus na het meten van zijn test levels erachter komt dat ze ''ongezond'' laag zijn, ben ik helemaal voor TRT hoor. Als hij slim is laat hij zijn waardes eerst meten, voordat hij als een klein meisje door gaat zoeken naar bevestiging (over AAS gebruikt).
 
Als Angelus na het meten van zijn test levels erachter komt dat ze ''ongezond'' laag zijn, ben ik helemaal voor TRT hoor. Als hij slim is laat hij zijn waardes eerst meten, voordat hij als een klein meisje door gaat zoeken naar bevestiging (over AAS gebruikt).

heb mn schoonzus gisteren al gecontacteerd, volgende week zondag gaat ze bloed afnemen:)

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

@ mensen met verstand hiervan: als je testlevels laag zijn, kan je dan uberhaubt in kracht gainen? (tot op mijn top)
 
goede vergelijking man

even zien waar ze in verschillen:

nodig om te overleven: :thumbs:
legale status: :thumbs:
nevenwerkingen: misschien, hangt af van hoe ik op test reageer
bevorderlijkheid voor spiergroei, libido, gemoedstoestand,...: :thumbs:
chemische samenstelling: :thumbs:
methode van toedienen: :thumbs:
verpakking: :thumbs:
dosis: :thumbs:
gebruik door hoody: :thumbdown:

voor de rest zijn ze equivalent.
 
Ja ik vind pis ook wel vergelijkbaar met kerosine
 
heb mn schoonzus gisteren al gecontacteerd, volgende week zondag gaat ze bloed afnemen:)

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

@ mensen met verstand hiervan: als je testlevels laag zijn, kan je dan uberhaubt in kracht gainen? (tot op mijn top)

Wees niet zo lui en wacht nou maar 2 weken tot je waardes bekend zijn.
 
Ja ik vind pis ook wel vergelijkbaar met kerosine

even de gekke vergelijkingen ter zijde, wat is er volgens jou zo verkeerd aan elke week voor de rest van je leven een spuit zetten?


jouw post: "Ik vind het raar hoe makkelijk je erover praat, terwijl je nu gewoon beweert opzettelijk permanent afhankelijk te willen zijn van drugs alsof het vergelijkbaar is met een kledingstuk kopen."
ik zie er idd niet zo'n probleem in als die "drug" overwegend positieve effecten met zich meebrengt en mijn levenskwaliteit verhoogt. Maw ik vind het raar dat jij het zo raar vindt:dunno:
 
w1-10 test enth 500 mg
w1-13 hCG 250 IU EOD
w12 20 mg tamoxifen ED
w13-15 10 mg tamoxifen EOD, 25 mg clomifeen EOD
w1-15 100 mg aspirine voor het slapen
w10 hematocriet en cholesterol prikken voor future reference
Succes.
 
w1-10 test enth 500 mg
w1-13 hCG 250 IU EOD
w12 20 mg tamoxifen ED
w13-15 10 mg tamoxifen EOD, 25 mg clomifeen EOD
w1-15 100 mg aspirine voor het slapen
w10 hematocriet en cholesterol prikken voor future reference
Succes.

dit echt nodig?
 
Kost niks, en is handig i.v.m. je stijging van hematocriet en bloeddruk.

ok.

En hcg EOD? waarom niet gewoon wekelijks?

wat is btw de volksnaam van clomifeen? nvm clomid zie ik net. Dat echt nodig naast nolva? (anders moet ik weer een bestelling plaatsen :()
 
even de gekke vergelijkingen ter zijde, wat is er volgens jou zo verkeerd aan elke week voor de rest van je leven een spuit zetten?


jouw post: "Ik vind het raar hoe makkelijk je erover praat, terwijl je nu gewoon beweert opzettelijk permanent afhankelijk te willen zijn van drugs alsof het vergelijkbaar is met een kledingstuk kopen."
ik zie er idd niet zo'n probleem in als die "drug" overwegend positieve effecten met zich meebrengt en mijn levenskwaliteit verhoogt. Maw ik vind het raar dat jij het zo raar vindt:dunno:

Je bent 24 en beoefent een hobby waar je waarschijnlijk over een jaar of 20-30 veel minder waarde aan hecht en dan wil je nu al een beslissing nemen over hoe je die jaren gaat vervullen. Ik vind dat raar, net zo raar als mensen die elke dag drugs of alcohol nodig hebben om zich goed te voelen.

Van mij mag je doen wat je wilt hoor, maar ik vind dat je er erg licht over denkt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven