MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Houd je bek

    ---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------



    Je had in deze post eerst ook nog eddinne staan.
    Ik wil graag geloven dat hij natural is, en geloof dat ook. Zijn raw stats zijn niet uitzonderlijk hoog en hij gaat mooi gestaag door en ziet er nog normaal uit. "Pas" als hij zijn pakken aantrekt gaat hij bizar rare gewichten verplaatsen.
    Bij Mike is het bv ook heel erg duidelijk in zijn gezicht te zien dat hij gebruikt.

    Dat zal wel meevallen, ben gewoon een normaal mens

    Ot: lekker getraind
     
    Laatst bewerkt:
    Gisteren contact gehad met de opdrachtgevers, dit is verdomd officieel man. Werk nu ook in opdracht van ministerie van onderwijs en al die hoge pieten :o
    Zit je opdrachtgever toevallig in de Bilt ergens?
     
    Oh grappig! Maak er wat van! Neem aan dat je wel ervaring hebt met huidige leeromgevingen die een hoop gebreken hebben.

    grin...klinkt heel bekend, succes!

    Mijn departement maakt geen gebruik van Blackboard dus had daar weinig ervaring mee, maar ik had een jaar geleden in mijn eigen tijd al een klein onderzoekje gedaan dus dat kwam goed van pas. Het idee wat zij in gedachten hebben is ten eerste niet mogelijk en ten tweede zeer onpraktisch. Maar goed, dat wordt vanzelf duidelijk. :)

    Zit je opdrachtgever toevallig in de Bilt ergens?

    De opdrachtgever is een docent aan de UU en wij werken samen met het UMCU en SURF.
     
    Met Surfnet: leuke mensen om mee te werken!
     
    Sinds ik niet kuur maak ik geen gains van mijn leven :(
     
    Zoveel gegeten dat het zo goed als onverteerd weer langs mijn huig omhoog kruipt :roflol:
    Nu bidden dat het binnen blijft.

    Morgen word ik vast wakker met erectoren als staalkabels ^_^
     
    Morgen word ik vast wakker met erectoren als staalkabels ^_^

    Neutral-if-you-know-what-i-mean-l.png
     
    sanca ik ben echt super blij voor je
    gr aron
     
    Nice die reacties van strongmen op je pagina, het zal zeker wel even moeten insepelen op je?



    tumblr_inline_mymb2wCRWd1rf8so2.gif






    OT:


    Titel: Aww my boyfriend is so sweet! Sneaking in shower shots of me hehe
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    ik snap em niet hell ?
     
    Beetje binnenpretje, iemand die ik ken zei heel 'slim' dat ze iets aan het insepelen was.
    Insepelen bestaat niet :o
    edit: of bedoel je de foto?



    :roflol: Zoveel mensen maken dit soort foto's met een spiegel achter zich. Domme mensen :o

    ja ging over de foto, maar zie nu pas dat er tekst boven staat :rolleyes:
     
    Back
    Naar boven