MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waarom zou je het er af halen ? Je bankrekening blijft maar vol stromen met geld dan..
    Ik had lekker schijt aan al die mensen die hun telefoon kapot maken omdat ze het spel niet kunnen winnen

    Ze maken niet alleen hun telefoon kapot.
    Ik zou het eraf halen omdat ik geef om andere mensen en als mijn lekker dik gevulde bankrekening ervoor zorgt dat andere mensen er diep onder lijden door 1 spelletje, ja..dan haal ik het er af.
     
    Ze maken niet alleen hun telefoon kapot.
    Ik zou het eraf halen omdat ik geef om andere mensen en als mijn lekker dik gevulde bankrekening ervoor zorgt dat andere mensen er diep onder lijden door 1 spelletje, ja..dan haal ik het er af.

    die mongolen lijden niet omwille van dat spelletje, maar omdat ze mongolen zijn.
     
    die mongolen lijden niet omwille van dat spelletje, maar omdat ze mongolen zijn.

    Dat is wel een hele lage opmerking Angelus, dat had ik niet verwacht van jou.
     
    Dat is wel een hele lage opmerking Angelus, dat had ik niet verwacht van jou.

    ben je serieus?

    zoja: besef je echt niet dat alle verantwoordelijkheid van mensen afschuiven en op dat spelletje steken compleet absurd is? notsureifsrs.jpg
     
    ben je serieus?

    zoja: besef je echt niet dat alle verantwoordelijkheid van mensen afschuiven en op dat spelletje steken compleet absurd is? notsureifsrs.jpg

    Ik ben serieus over dat je opmerking laag is.
    Ik zeg niet dat de mensen het recht hebben de verantwoordelijk op het spelletje te steken, ik zeg alleen dat dit een reden is voor sommige mensen. Tevens wil hij er ook vanaf voor zichzelf.
    Vergeet niet dat zulke spelletjes verslavend zijn. Vele dingen zijn verslavend, zijn verslavenden dan ook ineens mongolen die het afschuiven op drank/drugs en dergelijke? Tuurlijk niet.
     
    Ik ben serieus over dat je opmerking laag is.
    Ik zeg niet dat de mensen het recht hebben de verantwoordelijk op het spelletje te steken, ik zeg alleen dat dit een reden is voor sommige mensen. Tevens wil hij er ook vanaf voor zichzelf.
    Vergeet niet dat zulke spelletjes verslavend zijn. Vele dingen zijn verslavend, zijn verslavenden dan ook ineens mongolen die het afschuiven op drank/drugs en dergelijke? Tuurlijk niet.

    jawel, alleszins als je daarom drank en drugs wil gaan verbieden voor anderen:eyes:
     
    die mongolen lijden niet omwille van dat spelletje, maar omdat ze mongolen zijn.

    Stel dat jij eigenaar was van het spelletje, dan zou jij gewoon geld door blijven cashen terwijl mensen zichzelf vermoorden? Met andere woorden, jij vind geld belangrijker dan mensenlevens?
     
    Jammer, dan weet je helaas niet hoe hersenen werken bij het geval van een verslaving.
    Dat geeft niet, niet iedereen is ermee bekend ;)
    zie edit, weet meer over verslaving dan jij schat;)
    jawel, alleszins als je daarom drank en drugs wil gaan verbieden voor anderen:eyes:

    Stel dat jij eigenaar was van het spelletje, dan zou jij gewoon geld door blijven cashen terwijl mensen zichzelf vermoorden? Met andere woorden, jij vind geld belangrijker dan mensenlevens?

    nee, ik vind geld belangrijker dan mongolenlevens.
     
    zie edit, weet meer over verslaving dan jij schat;)




    nee, ik vind geld belangrijker dan mongolenlevens.

    Ben daar maar niet zo zeker van gast :) Je kent mij niet.
    Daarbij, ja..als ik een drankje zou ontwikkelen en ik merk dat mensen daar snel verslaafd aan raken en zichzelf kapot maken, zou ik het uit de markt halen.
     
    Stel dat jij eigenaar was van het spelletje, dan zou jij gewoon geld door blijven cashen terwijl mensen zichzelf vermoorden? Met andere woorden, jij vind geld belangrijker dan mensenlevens?

    Dat die mensen zelfmoord plegen is geen verantwoordelijkheid van de maker. Met die mensen waren echt wel wat meer problemen buiten het spel om.
     
    Ben daar maar niet zo zeker van gast :) Je kent mij niet.
    ik weet hoeveel ik weet;) lijkt me enorm sterk dat jij meer weet.

    Daarbij, ja..als ik een drankje zou ontwikkelen en ik merk dat mensen daar snel verslaafd aan raken en zichzelf kapot maken, zou ik het uit de markt halen.

    jij bent dan ook niet bijster slim.
     
    zie edit, weet meer over verslaving dan jij schat;)




    nee, ik vind geld belangrijker dan mongolenlevens.

    Ja dit vind ik dus persoonlijk ook. Die mensen zijn in mijn ogen te zwak voor deze maatschappij als je jezelf vermoord omdat je een spelletje niet kunt winnen.
     
    Dat die mensen zelfmoord plegen is geen verantwoordelijkheid van de maker. Met die mensen waren echt wel wat meer problemen buiten het spel om.

    Met andere woorden zorgt dat spel voor kunstmatige natuurlijke selectie? Angelus?
     
    ik weet hoeveel ik weet;) lijkt me enorm sterk dat jij meer weet.



    jij bent dan ook niet bijster slim.


    Jij weet hoeveel jij weet. Ik weet hoeveel ik weet.
    Jij kan niet bepalen of jij meer weet dan ik en ik kan niet bepalen of ik meer weet dan jij.
     
    OT maar,
    Een dag is geen koppijn, is ook wel weer is leuk....
     
    Laatst bewerkt:
    Ben daar maar niet zo zeker van gast :) Je kent mij niet.
    Daarbij, ja..als ik een drankje zou ontwikkelen en ik merk dat mensen daar snel verslaafd aan raken en zichzelf kapot maken, zou ik het uit de markt halen.

    Jaja die onzin altijd, totdat je zo'n drankje hebt en je ziet je bankrekening elke week vol stromen met tientallen duizenden euro's
     
    Jaja die onzin altijd, totdat je zo'n drankje hebt en je ziet je bankrekening elke week vol stromen met tientallen duizenden euro's

    Daar sta je van te kijken he, dat er nog mensen bestaan die eerder denken aan mensenlevens dan aan eigen geld?

    Ik merk dat ik niet om wil gaan met mensen met zulke aparte meningen en zichzelf hoger opstellen door door te duwen dat ze meer weten over iets, terwijl ze mij niet kennen. Ik blijf hierbuiten :)
     
    Met andere woorden zorgt dat spel voor kunstmatige natuurlijke selectie? Angelus?
    laat dat 'kunstmatige' maar weg. Als je een hoop mensen hebt die uit de genenpoel gehaald worden vanwege dat spelletje dan is dat gewoon een onderdeel van natuurlijke selectie.
     
    laat dat 'kunstmatige' maar weg. Als je een hoop mensen hebt die uit de genenpoel gehaald worden vanwege dat spelletje dan is dat gewoon een onderdeel van natuurlijke selectie.

    helemaal niet
     
    Back
    Naar boven