AndroidHealthClinic

angelus log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het lijkt mij dat je atm bezig bent met hypertrofie-trainingen, Angelus?
Of kom je die belofte ook al niet na.
 
Veel succes met de confronterende strijd tegen jezelf.
ik heb geen problemen met aankomen einstein, vandaar de "pls go":eyes:

Ignorant as ****.
ben gewoon niet van plan in te gaan op mensen die zomaar wat dingen roepen zonder eerst te lezen waar het over gaat (net zoals jij gisteren of eergisteren:rolleyes:)

Het lijkt mij dat je atm bezig bent met hypertrofie-trainingen, Angelus?
Of kom je die belofte ook al niet na.
idd.
 
heb zo het gevoel dat het niet erg veel nut heeft in de cut

Het heeft ook niet veel nut (in de cut), maar daar gaat het nu even niet om. Je doet nu eindelijk iets anders dan die idiote strength-schema, wat natuurlijk een mooie voorbereiding/ervaring is, voor wanneer je gaat kuren.
 
Het heeft ook niet veel nut (in de cut), maar daar gaat het nu even niet om. Je doet nu eindelijk iets anders dan die idiote strength-schema, wat natuurlijk een mooie voorbereiding/ervaring is, voor wanneer je gaat kuren.

heb eigenlijk mn hele manier van trainen omgegooid, doe nu echt ubertrage uitvoering zoals hier staat.
 
Het heeft ook niet veel nut (in de cut), maar daar gaat het nu even niet om. Je doet nu eindelijk iets anders dan die idiote strength-schema, wat natuurlijk een mooie voorbereiding/ervaring is, voor wanneer je gaat kuren.

????
 
heb eigenlijk mn hele manier van trainen omgegooid, doe nu echt ubertrage uitvoering zoals hier staat.

Als je toch zo intelligent bent als je voor doet komen, dan zou je begrijpen dat dit echt heel weinig uit gaat maken.
 
Als je toch zo intelligent bent als je voor doet komen, dan zou je begrijpen dat dit echt heel weinig uit gaat maken.

true, daarom dat ik daarnaast ook nog een spuit in mn reet ga zetten eind maart.
 
is blijven cutten eigenlijk wel een goed idee? wat als ik natty gewoon niet op 8-9% kan komen, zit ik weer een maand (of meer) te verspillen aan niets:dunno:

Nog meer cutten? en waarom zou je op 8-9% willen staan, dan weeg je net 75kg?

Stop eens met al dat cutten en bulken en volg gewoon een progressief kracht schema en bereken je kcal en houdt je daar aan.

Je zit nog lang niet aan je natty max man. Als dat er al is, onder de 120kg.

Trouwens wat zijn je kracht stats dan nu? kon het niet zo snel terug vinden.
 
Nog meer cutten? en waarom zou je op 8-9% willen staan, dan weeg je net 75kg?

Stop eens met al dat cutten en bulken en volg gewoon een progressief kracht schema en bereken je kcal en houdt je daar aan.

Je zit nog lang niet aan je natty max man. Als dat er al is, onder de 120kg.

omdat skinny > skinnyfat;)
 
Net dat artikel eens gelezen.

Trainen tot failure met trage reps en laag gewicht rofl, vind je het gek dat je niet aankomt.
 
Net dat artikel eens gelezen.

Trainen tot failure met trage reps en laag gewicht rofl, vind je het gek dat je niet aankomt.

ik heb nooit zo getraind, pas sinds 2 weken:eyes:
 
Net dat artikel eens gelezen.

Trainen tot failure met trage reps en laag gewicht rofl, vind je het gek dat je niet aankomt.

Het aankomen zit niet in de trainingswijze maar gewoon puur in de voeding, het probleem ligt hier gewoon in de voeding. Als ik zijn voedingsschema zo zie heeft hij veelste weinig eiwitten gebruikt in de cut, hierdoor is natuurlijk spiermassa verloren gegaan, de hoeveelheid spiermassa is te meten in het aantal kracht dat hij gedaald is.

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Kracht is (grotendeels) irrelevant aan Angelus zijn einddoel.

Ja maar laten we eerlijk zijn, kracht is ook erg belangrijk. Denk je niet ?
 
Het aankomen zit niet in de trainingswijze maar gewoon puur in de voeding, het probleem ligt hier gewoon in de voeding. Als ik zijn voedingsschema zo zie heeft hij veelste weinig eiwitten gebruikt in de cut, hierdoor is natuurlijk spiermassa verloren gegaan, de hoeveelheid spiermassa is te meten in het aantal kracht dat hij gedaald is.

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------



Ja maar laten we eerlijk zijn, kracht is ook erg belangrijk. Denk je niet ?

Vind ik ook, blijkbaar vind Angelus dat niet/minder belangrijk.
Het gaat hier om hem hé? Niet om mij.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven