XXL Nutrition

angelus log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoi Angelus, stel dat je moest kiezen:

1. Voor ALTIJD je huidige fysiek (je kan dus niet in vet/spier gainen of afvallen).
2. Voor ALTIJD Eddines fysiek + zijn huidige krachtstats (je kan dus niet in vet/spier gainen of afvallen).

Angelanus doet het voor de chicks. Geef hem een sixpack en een 100kg bench en hij is een blij man
 
Vind ik ook, blijkbaar vind Angelus dat niet/minder belangrijk.
Het gaat hier om hem hé? Niet om mij.

vind(/vond) kracht ook wel belangrijk, vandaar dat ik om de x maanden weer overstapte op een krachtschema. Maar als het significant massagains in de wegstaat dan **** kracht:)
 
Vind ik ook, blijkbaar vind Angelus dat niet/minder belangrijk.
Het gaat hier om hem hé? Niet om mij.

Ja snap ik ook wel. Maar zou die echt met alleen hypertrofie trainingen zijn doel kunnen bereiken met de kracht die die nu heeft ? Ik denk dat hem dat alleen lukt als hij dan constant on blijft.
Ik persoonlijk denk dat hij even het onderzoek naar zijn test moet afwachten, en vanuit daar verder kijken. Maar ik persoonlijk denk dat je in je cut gewoon veelste weinig eiwitten gepakt hebt, want laten we eerlijk zijn 200 gram eiwit is niet echt veel.
 
Gewoon door gaan angelus, laat ze je niet van gedachten veranderen.
 
vind(/vond) kracht ook wel belangrijk, vandaar dat ik om de x maanden weer overstapte op een krachtschema. Maar als het significant massagains in de wegstaat dan **** kracht:)

Hoe kan kracht massagains in de weg staan? Ben zelf alleen maar sterker en groter geworden.
 
Ja snap ik ook wel. Maar zou die echt met alleen hypertrofie trainingen zijn doel kunnen bereiken met de kracht die die nu heeft ? Ik denk dat hem dat alleen lukt als hij dan constant on blijft.
Ik persoonlijk denk dat hij even het onderzoek naar zijn test moet afwachten, en vanuit daar verder kijken. Maar ik persoonlijk denk dat je in je cut gewoon veelste weinig eiwitten gepakt hebt, want laten we eerlijk zijn 200 gram eiwit is niet echt veel.

Schattige troll-post.
 
Kracht is (grotendeels) irrelevant aan Angelus zijn einddoel.

Juist als je (als natural) sterker wordt, word je ook groter. Al die geavanceerd pomp oefeningen enzo daar heb je geen reet aan. Met aas daarentegen maakt het geen reet meer uit wat je doet en groei je overal van. Dat zie je bij profs maar ook bij retards in de sportschool die groot worden door aan een kabeltje te trekken.
 
Juist als je (als natural) sterker wordt, word je ook groter. Al die geavanceerd pomp oefeningen enzo daar heb je geen reet aan. Met aas daarentegen maakt het geen reet meer uit wat je doet en groei je overal van. Dat zie je bij profs maar ook bij retards in de sportschool die groot worden door aan een kabeltje te trekken.

Schattige troll-post.
 
Who the **** cares about kracht als je doel bb is, lol
 
Who the **** cares about kracht als je doel bb is, lol

Lekker gespierd worden met een 10000seconden negatieve fase in je 40kg benchpress of 60kg squat.
 
Ik zou die spekmassa van je echt tyfushard doen. Ouwe drilpudding van me.

maar jij bent op je hoofd gevallen toen je een kind was en daardoor heb je geen smaak:o
 
maar jij bent op je hoofd gevallen toen je een kind was en daardoor heb je geen smaak:o

Dus jij wil zeggen dat het daarna pas fout is gegaan? Jezus man wat ben je toch een naïef dikkertje. In de baarmoeder van me moeke waren me genen en chromosomen al zo ****ed up dat het me 32 jaar heeft gekost om er wat van te maken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven