AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Vooral gaar om een meisje van instabiele leeftijd en die al heeft verklaard redelijk emotioneel instabiel te zijn, zo voor schut te zetten op een forum.

Waarschijnlijk komt er een reactie als "Internet serious business" maar dit zijn gewoon schaamteloze uitingen en niks om trots op te zijn behalve dat het een rel factor heeft.
 
Hoody je posts zijn niks waard zonder bewijs



Ik denk pleister
 
vind het eerlijk gezegd aardig overeenkomen

en 't is waar, jij zit niet constant in dat topic te WK'en, maar er zijn er daar wel een paar die serieus als een ****ing beta haar de hemel prijzen

@ angie: en terecht

no shit, de dag dat ik zoiets doe mag je me pm'en om mn adres en mag je me zonder wettelijke gevolgen in de noten komen trappen:roflol:
 
aan de andere kant, als een dude van 16 het met een meid van 24 doet is die gast ineens cool.
Maar om als 24 jarige gast nou stoer te doen dat je een 16 jarige paalde, sad.
 

Heeeej loedertje, heb je ook voor mij een wit paard en een bijpassend harnas in beta-kleuren te leen? Dan kan ik een dame van Poolse afkomst whiteknighten want die zijn zo lekker zorgzaam en kunnen echt lekker koken.
 
Ik zie nog steeds het probleem niet eigenlijk, als 2 mensen willen nken laat ze gewoon lekker.
 
Meet zaterdag gaat weer es lekker awkward worden.
 
Ik zie nog steeds het probleem niet eigenlijk, als 2 mensen willen nken laat ze gewoon lekker.

jasper kennende was het een ontvoering en verkrachting:trollface:
 
Meet zaterdag gaat weer es lekker awkward worden.

Hoezo awkward? Het is allang bekend waarom mensen naar de meet gaan, vaak stiekem voor meer dan alleen meeten. Niks raars aan imo.
 
Hoezo awkward? Het is allang bekend waarom mensen naar de meet gaan, vaak stiekem voor meer dan alleen meeten. Niks raars aan imo.

90% kerels op die meets als ik die topics lees, dafuk?:roflol:
 
Hmm ja duidelijk, nadeel is dat de laatste tijd de smartphones/beeldschermen van de vlaggenschipmodellen steeds groter worden.. Op dit moment zijn er niet echt bijzonder goede modellen die het geld waar zijn vind ik. Als ik op dit moment zou moeten kiezen, zou het waarschijnlijk de Note 3, HTC One Max (Phablet, dus te groot voor jou) of LG G2 (niet echt goede ervaringen gehad met LG smartphones) of iets van Huawei (goede prijs/kwaliteit verhouding). In Q2 komen er waarschijnlijk weer veel nieuwe modellen, Galaxy S5, Note 4, LG G3 en Apple zal vast ook wel met een groter model komen :)

Ja klopt. Het is allemaal steeds groter. Maar ik heb 2/3e van de tijd geen tas ofzo bij me dus ja broekzakformaat is handig. Daarom heb ik nu een iPhone 4, was toen al niet het nieuwste model maar ja dat kan me weinig schelen. Zo lang ik er maar alles mee kan. Zat te denken om de 5 te nemen, puur omdat dat formaat nog oké is, Apple of Android kan me weinig schelen. Maar dan is m'n abbo weer zo duur en dat wik ik ook niet. Betaal momenteel 65 eu pm en vind dat behoorlijk overdreven.
 
Hoezo awkward? Het is allang bekend waarom mensen naar de meet gaan, vaak stiekem voor meer dan alleen meeten. Niks raars aan imo.

Ja voor de dbb gangbang van 40 mannen met 5 vrouwen
 
damn, sad ****s hier, ten eerste is 24 en 16 al gigantisch sad maar om er dan zo schaamteloos over te praten op een forum waar zij nota bene op zit en alles wat zij meegemaakt heeft..

call me a beta maar dit vind ik echt te ver gaan, damn..
 
Ik zie nog steeds het probleem niet eigenlijk, als 2 mensen willen nken laat ze gewoon lekker.

Dus jij vindt het normaal als een 24 jarige gast überhaupt al probeert bij een 16 jarig meisje ?
Als 24 jarige hoor je toch gewoon van je eigen leeftijd te doen.
Kom op gast, dit kun je gewoon niet goed keuren. Althans ik vind dit gewoon absurd voor woorden.
En zij mag haar eigen ook flink schamen om in 2 maanden tijd 2 dbb'ers waarvan jij zegt 3 te nken.
Maar goed, zal wel normaal zijn in deze ****ed up maatschappij
 
Back
Naar boven