MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • aan de andere kant, als een dude van 16 het met een meid van 24 doet is die gast ineens cool.
    Maar om als 24 jarige gast nou stoer te doen dat je een 16 jarige paalde, sad.
    Verander maar van avatar. :p En 16 is gewoon legaal.
     
    Vooral gaar om een meisje van instabiele leeftijd en die al heeft verklaard redelijk emotioneel instabiel te zijn, zo voor schut te zetten op een forum.

    Waarschijnlijk komt er een reactie als "Internet serious business" maar dit zijn gewoon schaamteloze uitingen en niks om trots op te zijn behalve dat het een rel factor heeft.

    Eens.
     
    damn, sad ****s hier, ten eerste is 24 en 16 al gigantisch sad maar om er dan zo schaamteloos over te praten op een forum waar zij nota bene op zit en alles wat zij meegemaakt heeft..

    call me a beta maar dit vind ik echt te ver gaan, damn..

    aware me
     
    Dus jij vindt het normaal als een 24 jarige gast überhaupt al probeert bij een 16 jarig meisje ?
    Als 24 jarige hoor je toch gewoon van je eigen leeftijd te doen.
    Kom op gast, dit kun je gewoon niet goed keuren. Althans ik vind dit gewoon absurd voor woorden.
    En zij mag haar eigen ook flink schamen om in 2 maanden tijd 2 dbb'ers waarvan jij zegt 3 te nken.
    Maar goed, zal wel normaal zijn in deze ****ed up maatschappij

    Waarom heerst er zo'n taboe rond coïtus bij vrouwen? Vrouwen mogen er imo net zo over opscheppen als wij mannen doen. Dus nogmaals, ik zie het probleem niet.

    En qua leeftijd, dat moeten ze zelf weten.
     
    Waarom heerst er zo'n taboe rond coïtus bij vrouwen? Vrouwen mogen er imo net zo over opscheppen als wij mannen doen. Dus nogmaals, ik zie het probleem niet.

    Dus jij vindt het ook normaal als meisjes via een anoniem forum met gasten afspreekt ?
    Je moet verder denken man. Nu is het dan misschien nog goed afgelopen maar had net zo goed anders af kunnen lopen he, als je snapt wat ik bedoel.
     
    Dus jij vindt het ook normaal als meisjes via een anoniem forum met gasten afspreekt ?
    Je moet verder denken man. Nu is het dan misschien nog goed afgelopen maar had net zo goed anders af kunnen lopen he, als je snapt wat ik bedoel.

    Je moet eens weten hoeveel mannen ''stiekem'' anoniem met vrouwen afspreken via DBB..;););)
    Waarom mogen vrouwen dat niet doen?
     
    Psst als je niet wil dat mensen over je praten op een forum moet je niet een berg leden van dat forum nken, die nou niet echt bekend staan om hun integriteit. Eigen schuld dikke bult. Als je op je werk in de eerste maanden wat collegas doet word er net zo goed over gepraat
     
    Back
    Naar boven