AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2) (1 bezoeker)

Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)


  • Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Brabant word het meest Jupiler geschonken

Powerbase is omstreek Eindhoven dus het merendeel van de kroegen schenkt Bavaria, aangezien lieshout (waar bavaria gebrouwen wordt) dichtbij is
 
Klopt iedereen krijgt een shirtje met de naam Pleister op de achterzijde. Dit heb ik zo geregeld met René van XXL omdat ik wist dat iedereen daar zeer blij mee zou zijn

Hahaha!

Stuur vandaag alvast de spulletjes op naar Niels, paar dozen High Protein Bars, shirts, bidons en handdoeken voor iedereen.

Have Fun!

PS > shirts hoef je niet te dragen kunnen ook dienen als poetsdoek ;)
 
Hahaha!

Stuur vandaag alvast de spulletjes op naar Niels, paar dozen High Protein Bars, shirts, bidons en handdoeken voor iedereen.

Have Fun!

PS > shirts hoef je niet te dragen kunnen ook dienen als poetsdoek ;)
Nogmaals bedankt René!:thumbs:
 
goed geregeld! heb er zin in :)
 
Ideaal protein bars. :D
 
vandaag alvast de baard wassen en dan ben ik er bijna klaar voor
 
Jullie hebben het allemaal lekker makkelijk, ik heb het mezelf weer moeilijk gemaakt en ben al weken aan het bedenken welk tshirt ik aan doe.
 
Jullie hebben het allemaal lekker makkelijk, ik heb het mezelf weer moeilijk gemaakt en ben al weken aan het bedenken welk tshirt ik aan doe.

ik ben voor de gelegenheid er zelfs over aan het denken om een bodydilboing tanktop aan te doen

gek idee he
 
gisteravond nog sushi gegeten om op te warmen, heb er zin in!
 
Allen,

Nog even een bericht van mij als organisator. Even goed lezen allemaal!:D


Trainen:
We gaan trainen bij Powerbase in Best van 15:00-17:00uur, en de kosten daarvan zijn 5 euro per persoon (geldt niet voor leden van Powerbase)

Graag hiervoor contant geld meenemen (en natuurlijk niet allemaal 50euro biljetten)

Adres Powerbase: Zandweg 15a, Best (Tel: 06-10891078)
http://www.powerbase-fitness.nl/

Op verzoek van Niels niet eerder komen als 14:30 en het liefst gewoon mikken op 15:00uur, zodat we de leden van Powerbase niet in de weg lopen.

Let op! Voldoende deo en schone kleren meenemen, er zijn geen douches:D

Sponsoring:
René van XXL nutrition heeft voor ons allen een shirt, bidons en handdoeken gesponsord

Ik print de lijst met leden en maten uit, zodat iedereen de juiste maat shirt krijgt. Ook heeft Rene wat van de nieuwe High Protein Bars naar Powerbase gestuurd welk we ook kunnen proberen (tegen betaling?)

www.xxlnutrition.com


Eten:
Ik heb gereserveerd bij Yakitori & the Sushi's in eindhoven. We kunnen daar in circa 2-2.5uur onbeperkt eten voor 22.80euro per persoon exclusief drankjes.

Ook hierbij geldt: neem voldoende contant geld mee:D

Adres: Grote Berg 30, 5611 KK Eindhoven (Tel: 040-243 2700)

http://yakitori-sushi.nl/

http://yakitori-sushi.nl/wp-content/uploads/2012/11/yakitori_restaurant.pdf


Ik heb er zin in! Tot zaterdag:thumbs:
 
En daarna gaan we tyfus hard stappen
 
Back
Naar boven