MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dan leg je het gewicht waarschijnlijk ook niet dood op de grond neer. Op die manier ga je natuurlijk nooit sterk of gespierd worden.

    hij is buffer dan angelus:(
     
    Dan leg je het gewicht waarschijnlijk ook niet dood op de grond neer. Op die manier ga je natuurlijk nooit sterk of gespierd worden.
    doe alles deadstop
     
    Zo blij. Niet zwanger, gewoon dik.

    Was toch beetje ongerust geworden :D En toen m'n vriendje t zich ook afvroeg, maar 's een testje gedaan.

    Champagne ontkurken nu.

    ja nog meer kcal!
     
    even mn pm box aan het legen geweest en deze oude tegengekomen:roflol::roflol::roflol:

    Vale1990 zei:
    Angelus zei:

    :eek:

    Het is emma starr, ik even genaait:o

    kijk maar naar der tattoo op der rug, is hetzelfde.

    Maar ik own haar wel terug;)

    :trollface: poppin
     
    Zou beter in het wat heeft je dag verpest topic staan.
    Zo'n mijlpaal bereik je niet zomaar.
    Die eric is zo hard en gevoelloos, hier heeft jaren aan gevatte posts en rants in gezeten verdomme
     
    Zou beter in het wat heeft je dag verpest topic staan.
    Zo'n mijlpaal bereik je niet zomaar.
    Die eric is zo hard en gevoelloos, hier heeft jaren aan gevatte posts en rants in gezeten verdomme

    Gefeliciteerd dan maar.
     
    Mooi gebaar Eric, Mooi gebaar
     
    pic_009_clean_790.jpg
     

    Apart fysiek http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/...156135_110752899061235_1717169176_n.jpg?lvh=1











    OT:
    Het trainen gaat deze week gaat weer lekker, UB weer bijna op het niveau van half december voordat ik ziek werd en stopte met srs trainen (vorige week na NY weer begonnen) Morgen ff zien hoe benen ervoor staan.

    ---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

    Nee dan krijg je een rode kaart. Karmatopics zijn niet toegestaan.

    Volgens mij vraag je nu gewoon op een verkapte manier om kvk, dus ik heb het je gegeven. Ik verwacht het nu ook terug anders report ik je bij Sayer
     
    Back
    Naar boven