XXL Nutrition

Essential Amino Stack - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De BCAA's beschermen je spieren tegen spier afbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).
    Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die je harder kan laten trainen en je een waanzinnige pomp kan geven.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 á 4 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch, smaakt goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram direct voor de krachttraining en 10 gram direct na de krachttraining.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja want ik herstel een stuk sneller na een zware training en er zitten BCAA's in die spierafbraak beperken.

Mijn review:
Voordat ik begon aan de Essential Amino Stack (EAS) had ik nog nooit een product met aminozuren (vrije vorm) gebruikt. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met cutten en daarom zocht ik een product dat spierafbraak kan beperken. Aangezien ik 5 dagen per week train is het fijn dat de EAS je herstel bevorderd.
De aminozuren in de EAS worden binnen 15 minuten volledig en direct door je spieren opgenomen. De essentiële aminozuren bevorderen bovendien de eiwitsynthese. Dat betekent dat je lichaam de eiwitten na het trainen veel efficiënter en beter opneemt.

Ik herstel stukken sneller en mijn spierafbraak is ook minder geworden sinds ik de EAS gebruik. Dit is bij mij een blijvertje ;)
De prijs is redelijk. Een pot bevat 500 gram, daar kan je 25 trainingen mee doen als je voor en na de training 1 serving (10 gram) neemt.

Voor de volledigheid hieronder de samenstelling:

Bevat per dosering van 10 gram:
BCAA:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-valine 1000 mg
Essentiele aminozuren:
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 500 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 750 mg
L-Histidine 500 mg

Citrulline Malaat 1gram
Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

pic1242675960.jpg
 
Laatst bewerkt:
Essential Amino Stack bevat alle essentiële aminozuren in vrije vorm plus citrulline malaat.

PeptoPro bestaat voor het grootste gedeelte uit di- en tripeptiden. Dat wil zeggen dat de aminozuren met z'n 2e of 3e aan elkaar zitten. Hierdoor worden ze direct en volledig opgenomen.
 
over de werking van dit product kan ik nog niets zeggen, want vandaag is het de eerste maal dat ik het gebruik. Wat ik wel zeggen kan is dat de pure 'smaak' niet te drinken is. Ik drink tijdens de training 4 schepjes in 500ml water. Het is echt walgelijk. Waarom heb ik niet gewoon lemon gepakt ofzo ... :)
 
over de werking van dit product kan ik nog niets zeggen, want vandaag is het de eerste maal dat ik het gebruik. Wat ik wel zeggen kan is dat de pure 'smaak' niet te drinken is. Ik drink tijdens de training 4 schepjes in 500ml water. Het is echt walgelijk. Waarom heb ik niet gewoon lemon gepakt ofzo ... :)

Die neutrale variant is bedoelt om te mengen met een ander product met smaak zodat de smaken elkaar niet in de weg zitten :p
 
over de werking van dit product kan ik nog niets zeggen, want vandaag is het de eerste maal dat ik het gebruik. Wat ik wel zeggen kan is dat de pure 'smaak' niet te drinken is. Ik drink tijdens de training 4 schepjes in 500ml water. Het is echt walgelijk. Waarom heb ik niet gewoon lemon gepakt ofzo ... :)

Ik heb de tropical fruit, gaat vlot naar binnen.
 
Heb zelf ook tropical smaak.
Ik neem nu voor en na de training een volle maatschep.
Smaak is prima te doen, geen chemische nasmaak or what so ever.
 
Heb zelf ook tropical smaak.
Ik neem nu voor en na de training een volle maatschep.
Smaak is prima te doen, geen chemische nasmaak or what so ever.

Die smaak is top. Ik drink het altijd tijdens de training dat drink ook veel lekkerder dan alleen water.
 
Misschien is dit smaak gebonden maar kan ik beter Dextrojuice met smaak pakken en dan pure powder Amino of Dextrojuice neutraal met Amino met smaak?

Bedankt
 
Misschien is dit smaak gebonden maar kan ik beter Dextrojuice met smaak pakken en dan pure powder Amino of Dextrojuice neutraal met Amino met smaak?

Bedankt

Dat maakt niet zoveel uit denk ik. Zou dan zelf dextro neutraal nemen met tropical EAS. Binnenkort krijgen we ook Green Apple EAS :D
 
Ik verwacht binnen 2 weken de smaak Green Apple, die is echt top!
 
daar ik binnenkort een fotoshoot heb (en hard aan de bak moet :-) ) doe ik het volgende met EAS:

bij opstaan: 2 scheppen (onmiddellijk)

voor training: 1 schep + pre

na training: 2 scheppen
 
daar ik binnenkort een fotoshoot heb (en hard aan de bak moet :-) ) doe ik het volgende met EAS:

bij opstaan: 2 scheppen (onmiddellijk)

voor training: 1 schep + pre

na training: 2 scheppen

En bevalt het zo ?
 
Goed om te horen!

We hebben nu ook Green Apple smaak, super fris!

Green Apple, zeker even proberen.
Een groot gedeelte van mijn klanten zitten ook aan de EAS.
 
Green Apple, zeker even proberen.
Een groot gedeelte van mijn klanten zitten ook aan de EAS.

Het is echt een aanrader EAS, we hebben nu Tropical, Green Apple, Watermelon en Pure. Dus er zit voor iedereen wel iets tussen :thumbs:
 
Lekkere appel smaak :) Prima product
 
Lekkere appel smaak :) Prima product

Mee eens! de appel smaak is echt lekker.. had voorheen altijd watermeloen.
Binnekort ook 'n keer tropical proberen :)
 
Wilde de vraag stellen welke smaak aan te raden was, maar zo te lezen ga ik dus voor de appel ;)
Je kan dit toch ook gewoon tijdens de training drinken, i.p.v. ervoor en erna?
 
Wilde de vraag stellen welke smaak aan te raden was, maar zo te lezen ga ik dus voor de appel ;)
Je kan dit toch ook gewoon tijdens de training drinken, i.p.v. ervoor en erna?

ja tijdens de training, zo doe ik het ook ;)
 
Back
Naar boven