XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kom 'n keer kijken bij een sportschool, vraag om een rondleiding. Krijg eerst de cardio apparaten te zien. Dan de ouwe lullen circuit hoek, gevolgd door een ruimte voor buikspierkwartier. De rondleiding ging verder naar waar de groepslessen gehouden werden. Toen ik vroeg of ze me svp even kon laten zien waar de dumbbells lagen keek ze me aan alsof ze water zag branden.
    "Dumbbells???"
    > Ja, dumbbells.
    "Zijn dat die ronde dingen?"
    > :roflol:
     
    Kom 'n keer kijken bij een sportschool, vraag om een rondleiding. Krijg eerst de cardio apparaten te zien. Dan de ouwe lullen circuit hoek, gevolgd door een ruimte voor buikspierkwartier. De rondleiding ging verder naar waar de groepslessen gehouden werden. Toen ik vroeg of ze me svp even kon laten zien waar de dumbbells lagen keek ze me aan alsof ze water zag branden.
    "Dumbbells???"
    > Ja, dumbbells.
    "Zijn dat die ronde dingen?"
    > :roflol:

    :roflol:



    heb ook nog een leuke anekdote van zojuist. Was buiten met farmers rond aan het rennen op de stoep voor ons huis. Komen 3 vrouwen langs gewandeld. vrouw 1: hey ben je aan het schaatsen. vrouw2 : nee curling ofzo toch

    me :

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    :roflol:



    heb ook nog een leuke anekdote van zojuist. Was buiten met farmers rond aan het rennen op de stoep voor ons huis. Komen 3 vrouwen langs gewandeld. vrouw 1: hey ben je aan het schaatsen. vrouw2 : nee curling ofzo toch

    me :

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Dat heb ik een keer gehad met de yoke op het fietspad in Baarn :roflol:
    Komt een postbode langs, zegt ie: ' is het niet handiger als je'm gewoon sleept, zo is het wel erg zwaar '

    :roflol:
     
    Dat heb ik een keer gehad met de yoke op het fietspad in Baarn :roflol:
    Komt een postbode langs, zegt ie: ' is het niet handiger als je'm gewoon sleept, zo is het wel erg zwaar '

    :roflol:

    wtf doe je met een yoke op een fietspad in baarn
     
    Dat heb ik een keer gehad met de yoke op het fietspad in Baarn :roflol:
    Komt een postbode langs, zegt ie: ' is het niet handiger als je'm gewoon sleept, zo is het wel erg zwaar '

    :roflol:

    ja super handig :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

    wtf doe je met een yoke op een fietspad in baarn

    pannenkoeken bakken
     
    ja super handig :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------



    pannenkoeken bakken

    pannenkoeken, word je natuurlijk tering buff van

    image.jpg
     
    Leuke dag vandaag, eerst mijn iphone in een glas water laten vallen, daarna tot de ontdekking komen dat mijn PC het loodje heeft gelegd (na 5 jaar dienst),
    post nu ook vanaf mijn zusjes pc:o
    Dat wordt weer een dure maand voor me:( En ik heb het al niet zo breed:(
     
    ga anders weer pokeren
    of laat de tren voor een maandje staan
     
    Leuke dag vandaag, eerst mijn iphone in een glas water laten vallen, daarna tot de ontdekking komen dat mijn PC het loodje heeft gelegd (na 5 jaar dienst),
    post nu ook vanaf mijn zusjes pc:o
    Dat wordt weer een dure maand voor me:( En ik heb het al niet zo breed:(

    ga anders weer pokeren
    of laat de tren voor een maandje staan

    Dit. Dacht ik ook gelijk aan, daar verdiende je toch ziek veel en snel geld mee. Gewoon weer oppakken hoodybrah.
     
    Dit. Dacht ik ook gelijk aan, daar verdiende je toch ziek veel en snel geld mee. Gewoon weer oppakken hoodybrah.

    Poker had er bijna voor gezorgd dat ik met BB stopte.
    No Thanks. Gains > geld :o
     
    Back
    Naar boven