MuscleMeat

angelus log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lol, onverwacht dit. Had ergens wel de gedachte/hoop voor je dat je niet al die jaren hebt verdoet door eigen toedoen :o
15,6 nmol/l is niet heel hoog, en aan de ref. waarde van SHBG te zien is z'n SHBG nog aardig hoog. FYI kreeg ik een doorverwijzing & TRT aangeboden bij een waarde van 14 nmol/l.
 
Is 15.6 nmol/l, is relatief laag. 1 1/2 standaard deviatie onder het gem. uit m'n hoofd. Die SHBG eenheid ken ik niet, k*t Belgen.
wat is "relatief laag"? kan het de oorzaak zijn of niet?

Angelus, zodra ik met m'n thesis start heb ik wat meer vrije tijd en wil ik je wel begeleiden.
will accept

Lol, onverwacht dit. Had ergens wel de gedachte/hoop voor je dat je niet al die jaren hebt verdoet door eigen toedoen :o

zie post getxxl, is relatief laag:P
 
15,6 nmol/l is niet heel hoog, en aan de ref. waarde van SHBG te zien is z'n SHBG nog aardig hoog. FYI kreeg ik een doorverwijzing & TRT aangeboden bij een waarde van 14 nmol/l.

Geen (volledige) verklaring voor de lack of gains imo
 
Je bent gewoon een mietje en moet eens een paar keer meetrainen met iemand die ervaring heeft.

Edit:
Anus no offence maar je pics laten iig zien dat het echt minimaal is.
 
zie je nou wel dat je een ****ing ecto bent die gewoon z'n ego eens opzij moet zetten en naar mensen moet gaan luisteren die wel progressie boeken

en 'k vind het oprecht foktop voor je dat je al die tijd verkloot hebt, maar misschien is dit dan eens een les om eens wat van een ander aan te nemen ipv met gare excuses te komen
 
zie je nou wel dat je een ****ing ecto bent die gewoon z'n ego eens opzij moet zetten en naar mensen moet gaan luisteren die wel progressie boeken

en 'k vind het oprecht foktop voor je dat je al die tijd verkloot hebt, maar misschien is dit dan eens een les om eens wat van een ander aan te nemen ipv met gare excuses te komen

qua training doe ik niet anders dan naar anderen luisteren:eyes:
 
qua training doe ik niet anders dan naar anderen luisteren:eyes:

Zoek iemand in de buurt (desnoods van het forum) met wie je een paar keer kan trainen die tering buff is.
Rob S ofzo.
GetXXL heb je geen **** aan, die ligt alleen zijn HCG protocol te promoten :mad:

Ohja en geef me karma, moet nog 1 voor next blok
 
maar op zich is mn gebrek aan gains niet zo verbijsterend. Zoals eerder gezegd heb in die 2 jaar bulken max 14 maanden alles goed gedaan.
Wat me zorgen baart is dat mn cut zo verdoet is uitgedraaid, want daar heb ik wel 8 maanden de volle 100% gegeven :(
 
8 maanden cutten, vind je het gek?

Zelf in Auschwitz cutten ze geen 8 maanden.

Volg gewoon een progessief overload programma en eet iets bven onderhoud en stop niet tot je 200 squat.
 
8 maanden cutten, vind je het gek?

Zelf in Auschwitz cutten ze geen 8 maanden.
juist, want 3 maanden cutten en nog steeds een vet varken blijven zou idd een slimmere oplossing zijn geweest.

Volg gewoon een progessief overload programma en eet iets bven onderhoud en stop niet tot je 200 squat.

will do, alleen met roids.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waar staat je resultaat voor hiv nu?
 
angelus, misschien ben je te vroeg gaan cutten? te diep willen cutten

check mijn log man, heb het ook geprobeerd, dacht dat ik goed bezig was, maar uiteindelijk bleef er niets van me over.
 
Dus hoe zit het nu, wat zijn je plannen, zijn ze gewijzigd?
 
Zijn je roidplannen verplaatst?
niet noodzakelijk, ga er eens lang en diep overnadenken

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

ben ik trouwens de enige die vindt dat de eerste pic eerder de "na"-foto lijkt ipv de 2de?
nnv710.jpg


smsfpt.jpg
 
Angelus, zodra ik met m'n thesis start heb ik wat meer vrije tijd en wil ik je wel begeleiden.

Imo verspilde moeite. Ik heb het hem jaren geleden ook al is aangeboden toen hij op het punt stond te kuren. En nu weer eerst door samen te trainen maar dat was teveel moeite en daarna dmv filmpjes en trainingen opsturen, maar ook dat was te veel moeite.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven