AndroidHealthClinic

angelus log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik lees vanalles over kuren maar zie geen trainingen, of ben je ziek oid?
 
Imo verspilde moeite. Ik heb het hem jaren geleden ook al is aangeboden toen hij op het punt stond te kuren.
was luppie
En nu weer eerst door samen te trainen maar dat was teveel moeite en daarna dmv filmpjes en trainingen opsturen, maar ook dat was te veel moeite.
filmpjes komen wel man:mad:


Ik lees vanalles over kuren maar zie geen trainingen, of ben je ziek oid?

log al tijden niet meer

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

ben ik trouwens de enige die vindt dat de eerste pic eerder de "na"-foto lijkt ipv de 2de?

bump
 
Mooi gordijnen! :thumbs: En ja, het lijkt er op dat je veel vvm kwijt bent op de 2e foto.

eerste pic is september 2012, feelsbadman.jpg:roflol:
 

die 6-8 maanden waar ik minder dan 100% trainde hebben gewoon zwaarder doorgewogen dan ik dacht. (zie het ook aan de pics van september 2012 - jan 2013).
Dan in de periode van jan 2013 tot juni 2013 heb ik mss wel voor de volle 100% getraind en gegeten, maar gewoon belachelijk teveel gegeten. (8kg op 5,5 maanden is niet normaal)
En cut heb ik wss verdoet door beetje te weinig vet en eiwit in dieet. had beter rond 35/35/30 gezeten.
 
die 6-8 maanden waar ik minder dan 100% trainde hebben gewoon zwaarder doorgewogen dan ik dacht. (zie het ook aan de pics van september 2012 - jan 2013).
Dan in de periode van jan 2013 tot juni 2013 heb ik mss wel voor de volle 100% getraind en gegeten, maar gewoon belachelijk teveel gegeten. (8kg op 5,5 maanden is niet normaal)
En cut heb ik wss verdoet door beetje te weinig vet en eiwit in dieet. had beter rond 35/35/30 gezeten.

Ik train ook niet altijd 100%.
Ik heb in de 3 jaar dat ik train géén voedingsschema gehad (let er dus niet op).
Your point?
 
Ik train ook niet altijd 100%.
Ik heb in de 3 jaar dat ik train géén voedingsschema gehad (let er dus niet op).
Your point?

niet elk lichaam is hetzelfde, vergelijk de pic van september 2012 maar eens met de pics van januari 2013 die ik ergens rond pagina 20 heb gepost. Dat is wat 3 maanden half-assing met me doet.
 
poteeto potaato.

blijft natuurlijk wel feit, dat vermits je met dezelfde discipline en inzet, de benodigde gewichten omhoog zou sjouwen, als dat je op je toetsenbord ramt, er veel in meer had gezeten.:p

en een voedingschema voor recreatieve fitnessers als dat wij zijn is enkel een leermoment. daarna weet je ook wel zonder voedingschema, wat je nodig hebt.
 
Jij moet minder denken en meer doen. Ga nu eens knallen op de Main lifts en eet gewoon

Van wat isolatiemeuk en kwark ga je niet groeien
 
Jij moet minder denken en meer doen. Ga nu eens knallen op de Main lifts en eet gewoon

Van wat isolatiemeuk en kwark ga je niet groeien

pls go
 
Exact.

Nogmaals; 4 dagen ub/lb, op je main lifts gewoon progressive overload toepassen

ub1; bench 5x5 , bor 4x6, cg bench 5x5, pull ups + bicep/tricep
lb1; deadlift 3x3, 5x5 squat, 4x6 stifflegged + wat pomp oefeningen als je je daar goed bij voelt
ub2; mp 5x5, bor 4x6, mp 3x3, t-bar/lat pd 4x10 + raises/facepulls
lb2; 3x3 squat, deadlift 5x5, frontsq 5x5 (kan, hoeft niet) + wat pomp oefeningen als je je daar goed bij voelt

Nu nog een beetje goed vreten en dan moet 't wel wat worden toch. ik ben ook iets van 14kg aangekomen in 5/6 maanden, zonder echt bijzonder veel vetter te worden. Tuurlijk heb ik fat gains, maar soms moet je dat voor lief nemen als je wat buffer wilt worden.

Meals btw ook lekker easy houden;

1. havermout + whey + melk
2. pasta + gehakt
3. kip + rijst
4. avondmeal
5. whey + melk + bananen
6. kwark

Nu zelf nog hoeveelheden invullen om aan je kcals/macro's te komen (+5/+10% van je behoefte), hou dat eens 3 maanden vol en kijk wat je gained.

En ja, dit is wat ik doe. en ik weet dat het op DBB populair is om te roepen en te schreeuwen dat het één voor de ander niet hoeft te werken, maar daar geloof ik allemaal niet zo in.

Heb wel weer genoeg getikt.
 
Gelukkig zijn er genoeg ecto's die je advies geven Angelus!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven