MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Weet iemand of de maten van Gymshark kleding beetje overeenkomt met normale maten ?
    Heb de indruk dat fitness kledij altijd wat groter uitvalt.

    amerikaanse maten vaak iets groter, als je in nederland XL hebt dan past amerikaanse maat L vaak.
     
    amerikaanse maten vaak iets groter, als je in nederland XL hebt dan past amerikaanse maat L vaak.

    Ja dacht ik ook, net even andere topics gezocht ivm gymshark maten en maat M (sweatpants) bleek te klein voor iemand van 1m74 (whut) ... Daarom ben ik er niet zo gerust in. Ik ben zelf 1M85 en had in gedachten maat M short, sweatpants en t shirt te bestellen.
     
    Ik geloof Hoody wel, denk alleen niet dat ze megadiep zijn.
    Zou graag zeggen dat ik je ga verbeteren, maar helaas heb ik na 10 reps (eigenlijk 5) al geen zin meer.
     
    Ja dacht ik ook, net even andere topics gezocht ivm gymshark maten en maat M (sweatpants) bleek te klein voor iemand van 1m74 (whut) ... Daarom ben ik er niet zo gerust in. Ik ben zelf 1M85 en had in gedachten maat M short, sweatpants en t shirt te bestellen.

    met ,185 zou L beter moeten passen dan M toch? ik zelf doe altijd L met amerikaanse maten.
     
    lawld lees net dit in de nieuwsbrief van mijn gym :roflol: :roflol:

    Lastig gevallen?
    Af en toe bereiken ons berichten van dames die zich lastig gevallen voelen tijdens hun training.
    Wil je hierover een klacht indienen, doe dit dan vertrouwelijk (niet anoniem, want daar kunnen we niet zoveel mee) via

    enige wat ik zie is dat er gevraagd wordt hoeveel sets ze nog moeten of misschien hulp met oefening, zoals meisje laast die bench press deed met quarter reps :roflol:

    ---------- Toegevoegd 22 February 2014 om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst 21 February 2014 om 23:45 ----------

    Ik zie nergens een lepel???

    http://www.youtube.com/watch?v=4UZ4c3Mp2TM

    ---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

    nostalgie, toen bnn nog bnn was



    http://www.youtube.com/watch?v=2v54v3aeVGs



    share if you care

    ---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=kzMr45qczTs
     
    Bartjeeee

    (shared, geen zin om citeren)
     
    enige wat ik zie is dat er gevraagd wordt hoeveel sets ze nog moeten of misschien hulp met oefening, zoals meisje laast die bench press deed met quarter reps :roflol:

    je dbb postgeschiedenis doet iets anders vermoeden:roflol:
     
    loesoe n-words
     
    Voor zover ik weet is G-men de enige DBBer die mij topt op de 20ers, en hij traint bijna 20 jaar.
    Blijf jij maar lekker jelly.

    Ik bepaal zelf wel of ik bij get XXL de jelly experience onderga oke niet jaloers zijn.

    ---------- Toegevoegd om 07:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------

    En hier mijn Poeker winst trouwens, aangezien mensen mij blijkbaar daar ook niet in geloven:

    33xc1mu.png

    Je neemt het internet wel erg serieus he als je je druk maakt over wat mensen daar over je denken, heb je geen echt leven ofzo?

    ---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:18 ----------

    juist, want ik ben een wk die constant in elk wijf haar log loopt te spammen (lees: stalken):rolleyes:

    Het grappigste is nog wel dat de meeste witte ridders niet eens door hebben dat ze het witte riddertje uithangen.
     
    Hoody bralt hier standaard over Zn squats, wordt 180 x gevraagd om squatfilmpje, hoody post geen filmpje

    Hoody bralt hier over zn poker opbrengst, wordt om bewijs gevraagd, hoody post ineens wel foto.

    Misschien is er voor het eerste wel geen bewijs ??? Heel misschien maar ohr. ???

    ---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

    Ohja ontopic: even heerlijk schijten.
     
    Back
    Naar boven