MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol::roflol:
    volgens mich zuugde gij mit t grootste gemak inne golfbal door ein tuinslang hin :D

    (wij hadden een andere manier om de longinhoud te testen whaha)

    en ook mooi:
    straks stoadde mit zoenne grijns opt doedsprentje
    pfoei

    Echt, hé.
     
    IG van fittandfree (om maar geen namen te noemen) die het heeft over jongens op dbb die niet te vertrouwen zijn/niet moet daten :roflol:
     
    IG van fittandfree (om maar geen namen te noemen) die het heeft over jongens op dbb die niet te vertrouwen zijn/niet moet daten :roflol:

    Weird, ze date gewoon nog :o :o :o
    of nu met mannen van instagram?
     
    IG van fittandfree (om maar geen namen te noemen) die het heeft over jongens op dbb die niet te vertrouwen zijn/niet moet daten :roflol:

    Denk dat ze dan maar eens naar de wijven hier moet gaan kijken. Allemaal niet te vertrouwen
     

    Nja, was rice and chicken with dinner.
    Het is wel steeds die dinner die erbij zit he :o

    ---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

    Denk dat ze dan maar eens naar de wijven hier moet gaan kijken. Allemaal niet te vertrouwen

    Inderdaad, vooral jij niet :o
     
    Toppertje ben je Hell.

    Weet je nou al hoe lang je in 't ziekenhuis moet zijn voor een verkeerde inject? :roflol: schaap.
     
    Toppertje ben je Hell.

    Weet je nou al hoe lang je in 't ziekenhuis moet zijn voor een verkeerde inject? :roflol: schaap.

    Ik kan er niks aan doen dat ik verwacht van hem dat hij zoiets doms doet..
    Dom persoon, domme acties he..;)
    Hij zei eerst dat hij er werkte, mja..zo iemand in het ziekenhuis? (met constant roid rages)
    Meh..
     
    Ik kan er niks aan doen dat ik verwacht van hem dat hij zoiets doms doet..
    Dom persoon, domme acties he..;)
    Hij zei eerst dat hij er werkte, mja..zo iemand in het ziekenhuis? (met constant roid rages)
    Meh..

    Dat heb je maar al te goed.
     
    Whaha.. Lopen ze samen in de stad, denken ze dat het z'n zusje is..:roflol:
     
    HAha

    304677_440500316000822_898437051_n.jpg
     
    vandaag maakte helemaal niks me dag goed

    k*tdag
     
    Back
    Naar boven