MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bij ziggo werken idioten. Voor de meest simpele vragen moet je gelijk naar de service plus bellen want die mongolen bij de gewone klantenservice kunnen alleen maar aan je vragen of je de stekker er al uit hebt gehaald en er weer in hebt gedaan. Idiots.

    Aansluiten van zoiets stelt toch ook echt geen **** voor :P 10 minuten werk, 15 als je het aansluitpunt moet verplaatsen ( moest ik wel )

    ---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

    KPN ook. Hoeveel gezeik ik wel niet met die lui heb gehad.

    Dus als je een baan zoekt en je bent nergens voor geschikt, ga solliciteren bij een tv aanbieder

    He he ik werk bij KPN ja, niet zo'n grote mond.

    Het nergens voor geschikt gaat dan mss wel weer op. :D
     
    hahahahahhaha.
     
    KPN ook. Hoeveel gezeik ik wel niet met die lui heb gehad.

    Dus als je een baan zoekt en je bent nergens voor geschikt, ga solliciteren bij een tv aanbieder

    Van KPN krijg ik nog steeds zenuwtrekjes. De horror die ik daarmee heb gehad wens ik niemand toe.

    De Ziggo klantenservice daarentegen staat nu voor mij op 50/50 , ik heb 2 absolute geretardeerden en 2 toppers aan de lijn gehad.
    ( van die toppers kreeg ik gewoon meteen geld en een nieuwe gratis monteur, kinderhand is snel gevuld zeg maar ^_^ )
     
    Aansluiten van zoiets stelt toch ook echt geen **** voor :P 10 minuten werk, 15 als je het aansluitpunt moet verplaatsen ( moest ik wel )

    ---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------



    He he ik werk bij KPN ja, niet zo'n grote mond.

    Het nergens voor geschikt gaat dan mss wel weer op. :D

    Nee oké. Aansluiten miss niet. Maar wel als ineens shit niet werkt en je zelf alles al geprobeert hebt zoals ik toen mijn internet niet werkte. Bel ik naar zo'n muts van de ziggo, vertel erbij dat ik al naar een andere frequentie ben gegaan ivm eventueel storende apparaten. Krijg ik zo'n achterlijk antwoord en vervolgens de mededeling dat ik de plus lijn moet bellen want ze snapte me niet. En ik heb echt weinig verstand van die internet shit.

    Zullen ook vast wel mensen werken die er wel wat van weten maar die heb ik nog nooit gesproken.
     
    IK heb werkelijk vandaag eindelijk beeld in de huiskamer, heeft even 3weken moeten duren.
    volgens mij zijn al die providers open werkplaatsen...

    wat ik ze ook gezegd heb , eikels...

    ---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

    IK heb werkelijk vandaag eindelijk beeld in de huiskamer, heeft even 3weken moeten duren.
    volgens mij zijn al die providers open werkplaatsen...

    wat ik ze ook gezegd heb , eikels...
     
    IK heb werkelijk vandaag eindelijk beeld in de huiskamer, heeft even 3weken moeten duren.
    volgens mij zijn al die providers open werkplaatsen...

    wat ik ze ook gezegd heb , eikels...

    ---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

    IK heb werkelijk vandaag eindelijk beeld in de huiskamer, heeft even 3weken moeten duren.
    volgens mij zijn al die providers open werkplaatsen...

    wat ik ze ook gezegd heb , eikels...

    Als Ray je een debiel noemt, dan moet je jezelf eigenlijk gewoon weggooien.

    Vind ik dan.
     
    Nee oké. Aansluiten miss niet. Maar wel als ineens shit niet werkt en je zelf alles al geprobeert hebt zoals ik toen mijn internet niet werkte. Bel ik naar zo'n muts van de ziggo, vertel erbij dat ik al naar een andere frequentie ben gegaan ivm eventueel storende apparaten. Krijg ik zo'n achterlijk antwoord en vervolgens de mededeling dat ik de plus lijn moet bellen want ze snapte me niet. En ik heb echt weinig verstand van die internet shit.

    Zullen ook vast wel mensen werken die er wel wat van weten maar die heb ik nog nooit gesproken.

    Jep, moet je net geluk mee hebben dat je iemand treft die er beetje affiniteit mee heeft. No offence maar de gemiddelde vrouw heeft gewoon geen **** met dat soort dingen, kans dat die je gewoon doorsturen is wel vrij groot ja :p
     
    UPC eens gelijk..
    UPC is waardeloos inderdaad, helaas de enige optie in mijn woonplaats. Maar Ziggo en UPC gaan waarschijnlijk toch worden samengevoegd? Moederbedrijf van UPC had volgens mij een bod gedaan op Ziggo. Dubieuze constructie als je het mij vraagt.. :rolleyes:
     
    Als Ray je een debiel noemt, dan moet je jezelf eigenlijk gewoon weggooien.

    Vind ik dan.
    Dat vertelde ik hem ook al :D

    Wat me dag dan wel weer goed maakte,
    was dat ik wel korting(25,00) kreeg en een maand de sport1 zender gratis..

    mag ook wel :p
     
    Dat vertelde ik hem ook al :D

    Wat me dag dan wel weer goed maakte,
    was dat ik wel korting(25,00) kreeg en een maand de sport1 zender gratis..

    mag ook wel :p

    Waarom krijg jij 25??? en een maand sport1 :mad:

    Godsamme, dus ik had er meer uit kunnen slepen.
     
    Jep, moet je net geluk mee hebben dat je iemand treft die er beetje affiniteit mee heeft. No offence maar de gemiddelde vrouw heeft gewoon geen **** met dat soort dingen, kans dat die je gewoon doorsturen is wel vrij groot ja :p

    Bij KPN alleen maar mannen gesproken. Ook die snapten er vrij weinig van. Uiteindelijk wel allerlei shit gratis gekregen , mocht ook wel, en al mijn telefoonkosten teruggekregen. Ik belde in die tijd meer met KPN dan met mijn moeder (bij wijze van :p)
     
    Jep, moet je net geluk mee hebben dat je iemand treft die er beetje affiniteit mee heeft. No offence maar de gemiddelde vrouw heeft gewoon geen **** met dat soort dingen, kans dat die je gewoon doorsturen is wel vrij groot ja :p

    Ook veel gezeik gehad met KPN.
    Tijd geleden lag alles plat (internet + bellen), dus ik met de mobiel bellen daarover.
    Vervolgens tering lang in de wacht, waarover ik dus ging klagen aangezien ik toen prepaid had, krijg ik als antwoord: Dan moet je de volgende keer met de huistelefoon bellen, is goedkoper.

    ???????????????
     
    UPC is waardeloos inderdaad, helaas de enige optie in mijn woonplaats. Maar Ziggo en UPC gaan waarschijnlijk toch worden samengevoegd? Moederbedrijf van UPC had volgens mij een bod gedaan op Ziggo. Dubieuze constructie als je het mij vraagt.. :rolleyes:

    Klopt, zou ze een monopolypositie geven daar Ziggo en UPC de enige zijn die hun aansluitingen op die manier hebben. Daar wordt nu ook over gediscussieerd geloof ik.
     
    Ook veel gezeik gehad met KPN.
    Tijd geleden lag alles plat (internet + bellen), dus ik met de mobiel bellen daarover.
    Vervolgens tering lang in de wacht, waarover ik dus ging klagen aangezien ik toen prepaid had, krijg ik als antwoord: Dan moet je de volgende keer met de huistelefoon bellen, is goedkoper.

    ???????????????

    Hahaahaha, Okee hier moest ik hardop om lachen xD
     
    Waarom krijg jij 25??? en een maand sport1 :mad:

    Godsamme, dus ik had er meer uit kunnen slepen.
    Omdat ik 3 weken (wat extra overdreven) geen TV had althans dat denken hun :D
    Ik bel sowieso om het half jaar om een korting te vragen, is nog steeds gelukt.

    je moet zeggen dat het belachelijk is dat mensen die nog niet lid zijn wel kortingen krijgen en wij(jij) niet, die dan al jaren lid is...
    Ik doe het dan als er z'n aanbieding in de reclames te zien is..

    Ik zeg doen !
     
    Ziggo die de aansluting van mijn CI-module verdoet > 20,- euro coulance
    Ziggo die een debiele monteur stuurt die de router in de meterkast heeft aangesloten ( die staat buitenshuis) > 20,- euro coulance


    Ik ga hier denk ik maar mijn werk van maken, 40,- voor 10 minuten telefoneren is een prima business model.
    <3 Ziggo
    Ziggo :roflol: breek me de bek niet open. Met hun helpdesk heb ik toch wel de meest lollende gesprekken gehad. Ah Yeh :roflol:
     
    Getxxl waarom heb je 'In GetXXL speramus' uitvergroot in je sig? eerst stond het er klein

    niet genoeg reacties erop?
     
    Back
    Naar boven