MuscleMeat

LOG Sanne89 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kleine stapjes Sanne, kleine stapjes!
 
Ik zal toch even moeten bekijken hoe ik die looptrainingen moet combineren met de krachttrainingen. Vlak achter elkaar is volgens mij geen goede optie dus.
Het probleem is dat ik vroeger in veel betere conditie was en dat ik mezelf overschat nu denk ik :p mentaal gaat het allemaal, maar het lichaam wilt niet meer mee na zoveel jaren.
 
Dat soort trainong zitten er soms bij, maar net als Nicky zegt kleine stapjes dan.komt het goed.
Het is natuurlijk wel logisch dat je teveel in een keer van.jezelf vraagt als je vroeger een beter conditoe had.
Maar als je het goed plant komt het zeker goed! :D
 
ik zal er aan denken bij de volgende trainingen :-)
bedankt!
 
Vandaag echt heel de dag last gehad van pijnlijke spieren. En dan vooral in mijn benen :). Erg vervelend aangezien ik ook een heel beweegelijke job heb.
Ik las maar wat rust in vandaag.

Ik zag in een ander topic bodyfitness en bikini athlete voorbij komen. Waar ligt het verschil juist? Beide wel erg mooi vind ik.
 
komen die benen dan niet wat losser als je zo'n beweeglijke job hebt?
 
kost alleen wel wat zo een aangepaste paar loopschoenen :p
Heb nu loopschoenen die ik gewoon in de sportwinkel heb gekocht.

Net mijn krachttraining gedaan.. pfuw verzuring! En ik kom echt tot het besef hoe weinig kracht ik nog heb tegenover 6 jaar geleden. Best wel confronterend.

Hoe schrijven jullie eigenlijk de gewichten op? Ik train met DB's thuis. Moet ik dan het gewicht per DB zonder staaf typen?
Als je veel loopt zou ik het zeker doen! Zeker met scheenklachten, die kunnen er zeker door verminderen. Ik heb mijn loopschoenen bij run2day gehaald, was rond de 130 euro. Je kan er zeker een jaar mee doen dus op zich valt het dan best mee toch? Ik liep te lang door op mijn oude schoenen en kreeg wat last van mijn knie, toen ik nieuwe had ging dat meteen over!
 
komen die benen dan niet wat losser als je zo'n beweeglijke job hebt?

neen, integendeel..ik werd met de minuut stijver :D

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Als je veel loopt zou ik het zeker doen! Zeker met scheenklachten, die kunnen er zeker door verminderen. Ik heb mijn loopschoenen bij run2day gehaald, was rond de 130 euro. Je kan er zeker een jaar mee doen dus op zich valt het dan best mee toch? Ik liep te lang door op mijn oude schoenen en kreeg wat last van mijn knie, toen ik nieuwe had ging dat meteen over!

Bedankt! misschien moet ik er toch maar eens voor gaan horen
 
Vandaag, de 2de dag na mijn krachttraining, nog steeds heel stijf opgestaan. Erg vervelend want zo gaan mijn trainingen ook niet vooruit :D.
Deze namiddag maar even gaan loslopen.

Nu genieten van mijn weekend ontbijt (wat te lang in mijn bed gelegen)
250 ml sojalight melk
50 gram havermout
Kaneel
Bevrozen rode vruchten
schilfers pure chocolade

20140216_115540.jpg
 
Oehh ziet eruit als een lekker ontbijtje :)
 
Ziet er super lekker uit!
 
dankje, is ook wel lekker :)!
Het is eens wat anders dan altijd die droge harvermout.
In de week eet ik het soms ook met ander fruit onder (peer, appel, banaan..). Maar dan doe ik er geen chocolade schilfers op.
 
Ahh ik herinner me jou nog wel.. Zelfde naam ook. ;) Welkom terug!

Speciale reden waarom je soja gebruikt?
 
ik gebruik soja om 2 redenen eigenlijk. de dokter heeft me ooit verteld dat ik gevoelig ben voor lactose.
alhoewel ik hier weinig van merk aangezien ik ook kwark eet.
en de andere reden is dat ik melk eigenlijk echt ni graag lust :-).
de voorbije 6 jaar heb ik ook enkel sojaproducten gebruikt en ik denk dat ik het nu zo gewoon ben.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Net een 30tal minuten gaan lopen. Ging niet erg vlot aangezien ik nog steeds spierpijn heb in mijn quadriceps.
Ach, ik heb het maar weer gedaan :).
Morgenavond terug full body proberen te trainen. Hopelijk valt de spierpijn mee tegen dan. Het zou wel mogen, dan zijn we alweer 4 dagen verder na de vorige spiertraining.
 
Lekker gerecht... Alleen die bevroren vruchten doen vast pijn aan je kiezen ;)
 
die vruchten smelten op de warme havernout. dus dat valt reuze goed mee
 
Opnieuw getraind, opnieuw doodmoe :o.

Begonnen met 45 min duurloop. Heb 6,86km gelopen.

nadien training:

Lunges 3x10 (11kg totaal)
Squats 3x15 (11kg totaal)
Back extension 3x10 (Op fitball zonder extra gewicht)
Db chest press: 3x10 (11kg totaal)
Db shoulder press 3x10 (11 kg totaal)
DB curl: 3x10 (3,5kg per DB)
DB triceps extension 3x15 (3,5kg op DB)

Ik verwacht morgen weer redelijke spierpijn aangezien ik diep ben gegaan vandaag. I know voor sommige zijn dit belachelijke gewichten..
Scheenbeen doet ook weer pijn. Hopelijk is dit na een nachtje rust terug voorbij!
 
Opnieuw getraind, opnieuw doodmoe :o.

Begonnen met 45 min duurloop. Heb 6,86km gelopen.

nadien training:

Lunges 3x10 (11kg totaal)
Squats 3x15 (11kg totaal)
Back extension 3x10 (Op fitball zonder extra gewicht)
Db chest press: 3x10 (11kg totaal)
Db shoulder press 3x10 (11 kg totaal)
DB curl: 3x10 (3,5kg per DB)
DB triceps extension 3x15 (3,5kg op DB)

Ik verwacht morgen weer redelijke spierpijn aangezien ik diep ben gegaan vandaag. I know voor sommige zijn dit belachelijke gewichten..
Scheenbeen doet ook weer pijn. Hopelijk is dit na een nachtje rust terug voorbij!

Sorry ik volg je log niet, waarom ben je nu zo belachelijk zwak?
 
waarom doe je hardopen eigenlijk voor de KT en niet erna?
just wondering
 
Back
Naar boven