MuscleMeat

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Bezoekers in dit topic

Zo een 96kg in de ochtend weeg ik nu.
Armen 45cm

10 kilo eraf dus inclusief vocht van je cycle.. Knap gedaan.
Er zijn er niet veel die op 96 kg natty staan :D
 
Hier even een tussenstand van me natty rug :D

2cp73x2.jpg
 
Front
Dit alles op een kilotje of 95.
Arm omtrek 45cm


Uiteraard is dit niet te vergelijken met die 105kg tijdens me kuur op HGH.
Maar als ik t vergelijk met hoeveel andere terug vallen als ze natty gaan trainen, vind ik nog het best oke zo. Prima te doen om zo te trainen :)


2qjddw6.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: YOGI
Netjes man!

Bevalt het natty zijn je nog?
 
Netjes man!

Bevalt het natty zijn je nog?

Bevalt meer dan top!
Als me libido in de aankomende jaren weer zoals vanouds wordt zal het al helemaal bevallen.... (als)
 
TRT nog te overwegen over jaartje of 10 of ben je echt helemaal klaar met injects?
 
Nice maat!! Knap dat je nog zoveel hebt weten vast te houden. Prima vetpercentage ook zo te zien, beach ready :D
 
Nice maat!! Knap dat je nog zoveel hebt weten vast te houden. Prima vetpercentage ook zo te zien, beach ready :D

Thanks gab!

Ja ik begin nu echt droger dan in tijden te worden. Qua dieet bereik ik echt niets meer. Moet het nu echt hebben van me cardio om nog droger te worden.

Dus elke weekend na het opstaan aminos erin, en direct op de crosstrainer voor 45min.
En probeer door de weeks ook nog eens wat te cardio'en. :)
 
Bevalt meer dan top!
Als me libido in de aankomende jaren weer zoals vanouds wordt zal het al helemaal bevallen.... (als)

Hmm ja dat is nog de vraag natuurlijk.

Gewoon tegen je vriendin zeggen dat ze je vaak moet verlijden om zo je libido weer op pijl te krijgen. :p
Win-win situatie denk ik zo.
 
Goed om te zien dat je er nog zo top bijstaat maat, ik vind dat je niks te zeiken heb ;) Vooral op je rug zit echt een pak massa! Keep up the good work :thumb:
 
Ziet er echt goed uit dat je dit zo kan vast houden!
 
Staat er goed bij gast, droger oogt ook groter
 
Netjes hoor man :-)
 
Erg netjes! Ook mooi dat off zijn zo goed bevalt!
 
Waarom probeer je eens geen peps? Jij ging toch al enorm hard op gh niet? Ik doe nu ghrp2 icm mod grf en CPWO. Begin echt droog te staan, kracht en massa blijven goed. Ik zie er nu veel beter uit dan tijdens test/deca vorig jaar, ook al ben ik dik 10 kilo lichter. Ben off sinds oktober nu maar heb soms echt het gevoel on te zijn op deze manier....die pomp van peps en carbs laden pre wo is echt geweldig. Wist niet dat dit kon zonder as....
 
Waarom probeer je eens geen peps? Jij ging toch al enorm hard op gh niet? Ik doe nu ghrp2 icm mod grf en CPWO. Begin echt droog te staan, kracht en massa blijven goed. Ik zie er nu veel beter uit dan tijdens test/deca vorig jaar, ook al ben ik dik 10 kilo lichter. Ben off sinds oktober nu maar heb soms echt het gevoel on te zijn op deze manier....die pomp van peps en carbs laden pre wo is echt geweldig. Wist niet dat dit kon zonder as....

Ja misschien zijn peps een optie ooit.
Maar dan kan ik ook gewoon HGH nemen, onderdrukt ook niet je axis :D
 
Back
Naar boven