Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

laat ik maar lelijke dikke wijven nken omdat dat de enige wijven zijn die ik kan krijgen. Gewoon licht uit doen en niet denken aan hun aarslelijke kop en 88 vetrollen tot ik ben klaargekomen.
Gadverdamme.
 
laat ik maar lelijke dikke wijven nken omdat dat de enige wijven zijn die ik kan krijgen. Gewoon licht uit doen en niet denken aan hun aarslelijke kop en 88 vetrollen tot ik ben klaargekomen.

Wat een VMBO niveau vergelijking zeg :roflol:
 
laat ik maar lelijke dikke wijven nken omdat dat de enige wijven zijn die ik kan krijgen. Gewoon licht uit doen en niet denken aan hun aarslelijke kop en 88 vetrollen tot ik ben klaargekomen.

een film kan toch ook grappig zijn ook al is het in scene gezet ;p
 
The depressive world is stronk with this one.
heeft daar helemaal niets mee te maken.

een film kan toch ook grappig zijn ook al is het in scene gezet ;p
films maken gebruik van andere vormen van humor om grappig te zijn, de vorm van humor die hier gebruikt wordt steunt compleet op het echt zijn van de interactie met de persoon die "gepranked" wordt (het "grappige" is namelijk zijn/haar reactie) en faalt dus wanneer het duidelijk is dat die geprankte persoon maar gewoon alsof doet.
Steek een soortgelijke scene in een film en niemand zou lachen.
 
films maken gebruik van andere vormen van humor om grappig te zijn, de vorm van humor die hier gebruikt wordt steunt compleet op het echt zijn van de interactie met de persoon die "gepranked" wordt (het "grappige" is namelijk zijn/haar reactie) en faalt dus wanneer het duidelijk is dat die geprankte persoon maar gewoon alsof doet.
Steek een soortgelijke scene in een film en niemand zou lachen.

beetje hetzelfde als wanneer bij zogenaamde "magic shows" het duidelijk is dat de persoon die gekozen werd uit het publiek een medewerker is vd show.
 
heeft daar helemaal niets mee te maken.


films maken gebruik van andere vormen van humor om grappig te zijn, de vorm van humor die hier gebruikt wordt steunt compleet op het echt zijn van de interactie met de persoon die "gepranked" wordt (het "grappige" is namelijk zijn/haar reactie) en faalt dus wanneer het duidelijk is dat die geprankte persoon maar gewoon alsof doet.
Steek een soortgelijke scene in een film en niemand zou lachen.

Voor het eerst in me leven dat ik het eens ben met angelus. Mijn god wat is er met me aan de hand. Die show met die oudjes die dan rare dingen zeggen wat dan grappig zou moeten zijn is ook verschrikkelijk in scene gezet.
 
heeft daar helemaal niets mee te maken.


films maken gebruik van andere vormen van humor om grappig te zijn, de vorm van humor die hier gebruikt wordt steunt compleet op het echt zijn van de interactie met de persoon die "gepranked" wordt (het "grappige" is namelijk zijn/haar reactie) en faalt dus wanneer het duidelijk is dat die geprankte persoon maar gewoon alsof doet.
Steek een soortgelijke scene in een film en niemand zou lachen.

Niet mee eens.
 
Ik ben het eens met jouw handtekening.

Mijne is dan ook geen leugen :thumb:

Momenteel bekijken: 8 gebruiker(s) (8 leden en 0 gasten) dit topic ,, ,, ,, ,, ,

maak julliezelf eens zichtbaar stelletjes spookjes
 
Hahahahahhaha :roflol:

Advocaat die zei dat tijdens verhoor 1 van getuigen in mijn zaak 1 van die kerels met een cobra 6 aan kwam om te laten zien wat het was :roflol:

400 euro boete gekregen :roflol::roflol:
 
Hahahahahhaha :roflol:

Advocaat die zei dat tijdens verhoor 1 van getuigen in mijn zaak 1 van die kerels met een cobra 6 aan kwam om te laten zien wat het was :roflol:

400 euro boete gekregen :roflol::roflol:
natuurlijk, jij zit elke dag daar...
 
Back
Naar boven