AndroidHealthClinic

Sticky FAQ: Haaruitval / Kaalheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Euhm nee, hoe kom je erbij dat RUM veiliger is? RU58841-myristate (RUM) is alleen ontwikkeld omdat RU58841 zelf niet lipholic genoeg was om in solid lipid nanoparticles te verwerken. Hierdoor hebben ze aan RU58841 een myristate ester toegevoegd zodat het makkelijker oplosbaar was en dit dus wel te doen is/was. Helaas door deze ester toe te voegen zijn ze erachter gekomen dat de anti androgenic receptor binding bijna helemaal verdwijnt. Werkt dus niet. Mensen hebben het ook al gebruikt, met geen success.

Ah okai, ik volg het al een tijdje niet meer zo intensief, ik weet alleen nog dat RUM veiliger zou moeten zijn omdat het je bloedbaan niet zou kunnen bereiken.
 
Iemand ervaring met Topicorte? (Spironolactone)

Moet erg sterk werken zegt men
 
Werken bovenstaande middeltjes alleen voor mannen, of kunnen vrouwen daar ook baat bij hebben? ik heb zelf tegenwoordig ook veel last van haaruitval en breuk maar ook vooral aan de voorkant. De huisarts heeft me afgescheept met vitamine pillen en een goede shampoo van de kapper, maar of dat nou zoden aan de dijk gaat zetten...
 
Eerst moet je zeker zijn dat je haaruitval hebt en welk type voor je een middel gebruikt.
 
Werkt minoxidil in combinatie met dermaroller op inhammen? Uiteindelijk weet zo'n spul toch niet of het op een kruin of inhammen zit?
 
Laatst bewerkt:
Mannen. Mijn broertje heeft last van haaruitval op zijn 22e en hij is op zoek naar oplossingen. Nu las ik goede dingen over Revita, maar heb er verder niet echt verstand van. Zijn er bij jullie enige voor-en nadelen bekend?
 
Mannen. Mijn broertje heeft last van haaruitval op zijn 22e en hij is op zoek naar oplossingen. Nu las ik goede dingen over Revita, maar heb er verder niet echt verstand van. Zijn er bij jullie enige voor-en nadelen bekend?

Ingrediënten
Appel polyphenolen (procyanidine B2 en C1), koperpeptiden), spin traps, ketoconazol, rooibos, MSM, caffeine 4%, carnitinetartraat, aminozuren (ornitine, taurine, cysteine), emu olie, biotine.

Ik zie geen minoxidil staan dus lijkt me onzin.

Kijk anders hier eens: http://minoxidil-bestellen.com/minoxidil haal daar zelf ook alles. Denk er wel aan de goedkope producten werken net zo goed als de duurdere, maar je krijgt wel telkens een droge huid en hoofdroos op de ingewreven plaats.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

PS: ik zie dat er wel ketoconazol in zit, daarvan is wel bewezen in enkele onderzoeken dat het kan helpen tegen alopecia androgenetica. Maar dan zou ik het naast de minoxidil gebruiken, als extra.

deze kan je bijv. nemen: http://minoxidil-bestellen.com/shampoo/revita_1_liter_ketoconazol
 
In revita zit er wel een misschien te lage concentratie ketoconazole.
 
Op verschillende fora gaat het nu over piloxll, een helm die door wondjes + zi/cu ions DHT vernietigen in de scalp en waarbij het fgf9 verhoogt.
Natuurlijk moet je zo'n dingen met een korrel zout nemen, maar als het echt is dan ziet het er goed uit voor volgend jaar.

Er loop nu een gratis trial in Israel en de foto's zien er alle sinds veel belovend uit:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zijn nog meer foto's, maar ik denk wel dat deze voldoende zijn. :)
 
Minoxidil 5% van kirkland op ebay kost je 32,00 EUR incl. verzending voor 6 maanden voorraad (als je 2xd 1ml gebruikt). Volgens onderzoek is 1ml per dag ook goed dus kom je er ruim een jaar mee toe.

Nadelen van deze goedkoop is dat het supervettig is en irritatie kan veroorzaken!

Ben er nu sinds januari met begonnen, benieuwd :). Vettig is het alvast.
 
Laatst bewerkt:
@YeahBuddy: Je klink intelligent en het lijkt mij dat je weet waar je over praat. Echter de foto met het resultaat van RU vind ik erg ongeloofwaardig. De data onder de foto's geven aan dat het resultaat in 2 maanden behaald is. Dat lijkt mij zelfs voor iemand zonder AGA een extreme hoeveelheid haar om in zo'n korte tijd te winnen.

Ik gebruik zelf nu ongeveer 8 maanden Minoxidil schuim (beter voor je hoofdhuid, maar duurder dan flacons) van Kirkland. Ik vind het moeilijk te beoordelen of mijn kruin nu dichter begroeid is. Echter merk ik wel sinds ik gebruik dat er aanzienlijk minder haar in het doucheputje verdwijnt. Ik merk geen bijwerkingen. Daarbij gebruik ik Regenepure shampoo met ketoconazole ter ondersteuning. Gisteren ben ik begonnen met 1 mg Finasteride p/d. Ik hoop dat ik geen last zal krijgen van bijwerkingen. Dan stop ik er namelijk direct mee. Als het goed gaat ben ik benieuwd wat het resultaat zal zijn na een jaar.
 
@YeahBuddy: Je klink intelligent en het lijkt mij dat je weet waar je over praat. Echter de foto met het resultaat van RU vind ik erg ongeloofwaardig. De data onder de foto's geven aan dat het resultaat in 2 maanden behaald is. Dat lijkt mij zelfs voor iemand zonder AGA een extreme hoeveelheid haar om in zo'n korte tijd te winnen.

Ik gebruik zelf nu ongeveer 8 maanden Minoxidil schuim (beter voor je hoofdhuid, maar duurder dan flacons) van Kirkland. Ik vind het moeilijk te beoordelen of mijn kruin nu dichter begroeid is. Echter merk ik wel sinds ik gebruik dat er aanzienlijk minder haar in het doucheputje verdwijnt. Ik merk geen bijwerkingen. Daarbij gebruik ik Regenepure shampoo met ketoconazole ter ondersteuning. Gisteren ben ik begonnen met 1 mg Finasteride p/d. Ik hoop dat ik geen last zal krijgen van bijwerkingen. Dan stop ik er namelijk direct mee. Als het goed gaat ben ik benieuwd wat het resultaat zal zijn na een jaar.


Het is zeker geloofwaardig. Ik heb zelfs transformaties van een volle NW4 naar NW1 gezien door het gebruik van enkel minoxidil in een korte tijd. Probleem is dat treatments niet bij iedereen aanslaan, en al helemaal niet voor hergroei. Over het algemeen zal een sterk middel dat je androgenen tegengaat naar je hair follicles toe wel je haarverlies stoppen, heb je hergroei mag je gewoon van geluk spreken. Als je wil kan ik je genoeg links geven van mensen die in korte tijd behoorlijke results hebben behaald zowel van RU, maar ook van fin of dut + minox.

Verder heb je een solid regime. Ik denk alleen dat vervanging van finasteride door dutasteride of RU nog beter zal werken en een betere keuze is. Good luck.
 
Indrukwekkende resultaten dan. In foto's van anderen ben ik niet echt geïnteresseerd verder. Wat kost RU? Is dutasteride net als finasteride ook via de huisarts verkrijgbaar? Waarom vind je dat beter?
 
Ik zou voor RU gaan omdat dat uitgaat van het kernprobleem waar haaruitval door ontstaat en dat is de androgen receptor. RU bind zich daaraan zodat androgenen niet kunnen binden. Het heeft ook een korte half life waardoor systematische opname minimaal is en je hormonale balans stabiel/bijna hetzelfde blijft. Hierdoor dus ook minder kans op side effects, al zijn die ook aanwezig natuurlijk.

RU kost volgens mij nu iets van ~160 euro voor 10 gram, dus het valt mee al is het wel een stukje duurder. Dit is wel een leuk en makkelijk stukje als je er meer over wil weten;

http://www.gll-getalife.com/ru58841/
 
Het is zeker geloofwaardig. Ik heb zelfs transformaties van een volle NW4 naar NW1 gezien door het gebruik van enkel minoxidil in een korte tijd. Probleem is dat treatments niet bij iedereen aanslaan, en al helemaal niet voor hergroei. Over het algemeen zal een sterk middel dat je androgenen tegengaat naar je hair follicles toe wel je haarverlies stoppen, heb je hergroei mag je gewoon van geluk spreken. Als je wil kan ik je genoeg links geven van mensen die in korte tijd behoorlijke results hebben behaald zowel van RU, maar ook van fin of dut + minox.

Verder heb je een solid regime. Ik denk alleen dat vervanging van finasteride door dutasteride of RU nog beter zal werken en een betere keuze is. Good luck.

Er zijn verhalen bekend van mensen die na het stoppen met de RU meer last hadden van haaruitval dan van te voren door verhoging van androgene gevoeligheid.

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Het is zeker geloofwaardig. Ik heb zelfs transformaties van een volle NW4 naar NW1 gezien door het gebruik van enkel minoxidil in een korte tijd. Probleem is dat treatments niet bij iedereen aanslaan, en al helemaal niet voor hergroei. Over het algemeen zal een sterk middel dat je androgenen tegengaat naar je hair follicles toe wel je haarverlies stoppen, heb je hergroei mag je gewoon van geluk spreken. Als je wil kan ik je genoeg links geven van mensen die in korte tijd behoorlijke results hebben behaald zowel van RU, maar ook van fin of dut + minox.

Verder heb je een solid regime. Ik denk alleen dat vervanging van finasteride door dutasteride of RU nog beter zal werken en een betere keuze is. Good luck.


Komt RU ook niet voor een deel in het bloed terecht? hydrofoob?
 
  • Like
Waarderingen: GD88
In hoe verre kan Minoxidil gebruikt worden voor een volle baard te krijgen? Wordt er dan geadviseerd in spray of ...? Hoe werkt dit juist, iemand een idee?

Alvast bedankt!;)
 
@ Kleppertje
Minoxidil is bedoelt voor op je hoofdhuid, maar er zijn mensen die er wel succesvol hun baardgroei mee hebben gestimuleerd. Het kan dan wel zijn dat je ook meer haar op andere plekken krijgt, omdat het middel via je gezicht veel meer in je bloedbaan komt dan via je hoofdhuid. Je zou er ook hartritmestoornissen van kunnen krijgen. Je kan het proberen. Wel goed de bijwerkingen in de gaten houden dan.
 
Mannen goed nieuws.

Ik ga het kort houden en ga geen tijd steken om het te vertalen, want de meeste zien hier enkel minox en fin als hun enige uitweg. Maar dit is ECHT!!!!

THREE DIFFERENT TEAMS FROM ALL OVER THE WORLD HAVE MANAGED TO CRACK THIS ISSUE IN THE LAST 3 MONTHS Jahoda/Christiano, Taiwan Uni & Now the Chinese. We are so close Here's the abstract:

Controllable production of transplantable adult human high-passage dermal papilla spheroids using 3D Matrigel culture

We have succeeded in culturing human dermal papilla (DP) cells spheroids and developed a three-dimensional Matrigel (basement membrane matrix) culture technique that can enhance and restores DP cells unique characteristics in vitro.

When 10000 DP cells were cultured on the 96 well plates pre-coated with Matrigel for 5 days, both passage 2 and passage 8 DP cells formed spheroidal microtissues with a diameter of 150-250 μm in an aggregative and proliferative manner. We transferred and re-cultured these DP spheroids onto commercial plates. Cells within DP spheres could disaggregate and migrate out, which was similar to primary DP. Moreover, we examined the expression of several genes and proteins associated with hair follicle inductivity of DP cells, such as NCAM, Versican and α-SMA, and confirmed that their expression level was elevated in the spheres compared with the dissociated DP cells. To examine hair-inducing ability of DP spheres, hair germinal matrix cells and DP spheres were mixed and cultured on Matrigel. Unlike the dissociated DP cells and hair germinal matrix cells co-cultured in two dimensions, hair germinal matrix cells can differentiate into hair-like fibers under the induction of the DP spheres made from the high passage cells (passage 8) in vitro.

We are the first to show that passage 3 human hair germinal matrix cells differentiate into hair-like fiber in the presence of human DP spheroids.

These results suggest that three-dimensional Matrigel culture technique is an ideal culture model for forming DP spheroids and that sphere formation partially models the intact DP, resulting in hair induction, even by high passage DP cells.

De eerste trials zijn nu bezig en het resultaat is te verwachten +/- in juni.
Als dit op de markt komt is enkel een DP cell nodig van de achterkant van je hoofd, 5 dagen later een injectie en 3-4 maand later heb je weer haar.
 
Minoxidil 5%

Na 2,5 jaar gebruik van minoxidil 5% heb ik er blijkbaar een allergische reactie voor ontwikkeld. Helaas heb ik moeten besluiten met het gebruik te stoppen. Ik heb echter nog wel een voorraad waar ik wellicht iemand anders blij mee kan maken. Het betreft 6 stuks Spectral UHP minox 5% van Biovea. Deze zou ik graag voor een vriendenprijs willen verkopen. Ik woon in de buurt van Den Haag maar verzenden is ook een optie. Geïnteresseerden kunnen een privé-bericht sturen.
 
Back
Naar boven