Fitness Seller

Phil Taylor - The Power and the Glory (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij gaat eraf met 7-5
 
Hulde voor deze overwinning, 16e wk titel dat is ongekend.
 
Hopelijk gaat hij niet met pensioen
 
Heeft de WGP al 10x gewonnen.
 
Dat wordt naar alle waarschijnlijkheid 11 nu...
 
Wtf is er met Taylor aan de hand?
 
Dat vraag ik me ook af, net weer verloren van een knulletje van 20 die een gemiddelde gooide van 83. Phil zelf gooide 86 ofzo. Ben echt benieuwd wat de oorzaak is van zijn slechte spel de laatste maanden. Hij had beter kunnen stoppen eind vorig jaar. 't Is te hopen voor hem dat hij niet degradeert in de premier league.
 
Vroeger was hij best aardig. Als klein jongetje nog eens tegen hem staan darten.

Andy fordham was ook een baas vroeger, nu ziet hij er helemaal raar uit met zn dunne hoofd maar dik lichaam

Net die video met van Barneveld gekeken, Phil is wel erg onsportief daar. Vele van die darters zijn nog best erge zeikerds. zijn er best veel van het podium afgelopen omdat ze zich aan iets ergerden
 
Laatst bewerkt:
Dat vraag ik me ook af, net weer verloren van een knulletje van 20 die een gemiddelde gooide van 83. Phil zelf gooide 86 ofzo. Ben echt benieuwd wat de oorzaak is van zijn slechte spel de laatste maanden. Hij had beter kunnen stoppen eind vorig jaar. 't Is te hopen voor hem dat hij niet degradeert in de premier league.

Excuus was toch andere pijlen?
 
Excuus was toch andere pijlen?

Hij gooit nu inderdaad met pijlen van een ander merk, maar deze verschillen nauwelijks van zijn vorige pijlen.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven