AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • kom net een seconde of 10 later aan als een random kerel aan de fietsenrekken voor mijn gebouw, sluit mn fiets, staat kerel de deur open te houden zodat ik niet zou moeten wachten op de lift, was gewoon bijna 30 seconden aan het wachten op mij.
    Faith in humanity restored.

    Je gedraagt je weer als een ''99%''.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Wel ironisch dat eerder op staan zodat iemand mee kan rijden beta is

    Terwijl deur open houden voor jou betekend dat de mensen goed zijn :o
     
    Srs 30 seconde de lift open houden voor jou is nog wanhopiger dan dat ik naar zwolle zou kruipen met dat meisje op mijn rug.


    Wel ironisch dat eerder op staan zodat iemand mee kan rijden beta is

    Terwijl deur open houden voor jou betekend dat de mensen goed zijn :o
    verschil tussen jou en die kerel dat jij het doet omdat je er hoopt ooit mee te scoren, betwijfel dat dat bij die vent van toepassing is:roflol:
    Je gedraagt je weer als een ''99%''.
    HOU JE BEK! HOU JE BEK!!
     
    Gaarne.

    Bij deze. Plascoïtus valt op zich wel mee, paar keer gedaan en redelijk beperkt gehouden. Voorwaarde is een goeie 2tal liter Evian gedronken te hebben. Ander water raad ik af.

    Wat betreft poepcoïtus (niet anaal voor de belgen, maar met KAK) heb ik geen ervaring. Maar ik kan me wel inbeelden dat er een paar forumleden zijn die er reeds ervaring mee hebben.
    Even dat jullie het weten.
     
    Draai met trainen weer gevonden.
     
    verschil tussen jou en die kerel dat jij het doet omdat je er hoopt ooit mee te scoren, betwijfel dat dat bij die vent van toepassing is:roflol:

    HOU JE BEK! HOU JE BEK!!

    :roflol:

    Ik scoorde gratis eten, wat kreeg die kerel? In de lift met jou staan

    ---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

    Hoeveel rondjes (in graden graag)?

    Mag het ook in radialen?
     
    :roflol:

    Ik scoorde gratis eten, wat kreeg die kerel? In de lift met jou staan

    ---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------



    Mag het ook in radialen?
    precies, die kerel deed gewoon een volledig onbaatzuchtige daad, daar is niets beta's aan. Bij chicks lopen slijmen in de hoop pussy krijgen daarentegen is de definitie van beta.
     
    precies, die kerel deed gewoon een volledig onbaatzuchtige daad, daar is niets beta's aan. Bij chicks lopen slijmen in de hoop pussy krijgen daarentegen is de definitie van beta.

    Ja en wat als hij homo was en hij zich nu af zit te trekken terwijl hij aan jou denkt?
     
    aer192.jpg


    eat wright


    urn my body

    2013111311440677.jpg
     
    Woeste motivational, heb gelijk goesting om te trainen.
     
    Is die gast een troll of is hij echt zo

    Net wiskunde geoefend voor de toets morgen, op een paar gevallen na ging alles perfect. Minimaal een 8 of het wordt tafels smijten
     
    Back
    Naar boven