Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik heb hem vanavond ook weer besteld. Was er vorige keer zeer goed over te spreken. Ik hou altijd in mijn eerste 2 weken dat ik met creatine begin 1-1.5 kg vocht vast. Vorige keer dat ik de Combinatie Nr.1 en Magnificent heb gebruikt heb ik zeker 4kg droge spiermassa gepakt. Wel op een strikt hoog-eiwitten dieet aangezien ik een extreme ectomorf ben.
De pomp die ik ervaar is ook supergoed, ongeacht van wat sommigen zeggen vind ik beiden producten echte toppers!
Wat een mooi compliment! Nr1 en Magnificent zijn geen gekke producten en geen geheimen, maar wel de beste ingrediënten, beste dosering en scherp geprijsd. Waardoor je heel gemakkelijk een goed resultaat kan halen! :wl:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nr.1 - dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!
 
Gebruik Magnificent ongeveer een jaar en wat een heerlijk herstel met dit spul!
 
Gebruik Magnificent ongeveer een jaar en wat een heerlijk herstel met dit spul!

Vind ik dus ook, scheelt echt in je herstel.

Me magnificent is op en eet nu postWO gummy bears of ander snoep samen met hydro whey om een beetje het zelfde idee te creëren.

Legal cheat :D:D:D:D:D:D
 
Vind ik dus ook, scheelt echt in je herstel.

Me magnificent is op en eet nu postWO gummy bears of ander snoep samen met hydro whey om een beetje het zelfde idee te creëren.

Legal cheat :D:D:D:D:D:D

Hahah alleen jij komt op zo'n idee :roflol:

Ik hou het wel bij me magnifcent en het optijd weer bestellen voor ik ook naar dit soort dingen moet grijpen :P
 
Sochtends whey shake en magnificent? of alleen whey en na de training magnificent?
 
Sochtends whey shake en magnificent? of alleen whey en na de training magnificent?

In principe optie 2, alleen whey en na de training Magnificent.
Maar eigenlijk wil je sochtends zo snel mogelijk uit je catabole status en zo snel mogelijke je voedingstoffen aanvullen. Dus wat dat betreft is het idee van een schep in de ochten eigenlijk niet eens zo gek gezien je direct carbs en aminos in je lichaam hebt.
Maar het is eigenlijk niet de bedoeling van deze supp gezien er een hoop andere stoffen in zitten die echt voor na je training bedoeld zijn.
 
In principe optie 2, alleen whey en na de training Magnificent.
Maar eigenlijk wil je sochtends zo snel mogelijk uit je catabole status en zo snel mogelijke je voedingstoffen aanvullen. Dus wat dat betreft is het idee van een schep in de ochten eigenlijk niet eens zo gek gezien je direct carbs en aminos in je lichaam hebt.
Maar het is eigenlijk niet de bedoeling van deze supp gezien er een hoop andere stoffen in zitten die echt voor na je training bedoeld zijn.

Zoals Sniezel aangeeft is het eigenlijk een post workout supplement.
Maar smorgens kan je het ook door bijvoorbeeld je havermout/brinta gooien. Zodoende heb je een voedzame mix van snelle en langzame koolhydraten.
 
Ik heb net als pre work out de Insane besteld en als post work out de Magnificent.

Op dit moment neem ik 45 min voor training de Whey perfection en direct na de training de whey Hydrolisaat.
Hoe kan ik dit het beste combineren. De hydrolisaat met de Magnificent mixen en beide gelijk na de training nemen??
Of de whey hydrolisaat naar voren halen tijdens de training nemen en de Magnificent erna??

Alvast bedank voor de reactie's
 
Ik heb net als pre work out de Insane besteld en als post work out de Magnificent.

Op dit moment neem ik 45 min voor training de Whey perfection en direct na de training de whey Hydrolisaat.
Hoe kan ik dit het beste combineren. De hydrolisaat met de Magnificent mixen en beide gelijk na de training nemen??
Of de whey hydrolisaat naar voren halen tijdens de training nemen en de Magnificent erna??

Alvast bedank voor de reactie's

Laat ff weten hoe insane is, zag hem staan en hij lijkt me wel interessant.
Weet niet precies wat de beste tijd van inname van hydrolisaat is, maar gezien de snelheid van opname zou tijdens de training kunnen. Of het echt nodig is zoveel eiwitten rondom je training lijkt me niet, meer is niet altijd beter.
 
Ik heb net als pre work out de Insane besteld en als post work out de Magnificent.

Op dit moment neem ik 45 min voor training de Whey perfection en direct na de training de whey Hydrolisaat.
Hoe kan ik dit het beste combineren. De hydrolisaat met de Magnificent mixen en beide gelijk na de training nemen??
Of de whey hydrolisaat naar voren halen tijdens de training nemen en de Magnificent erna??

Alvast bedank voor de reactie's

Precies zoals je zegt is hoe ik het ook doe.
Voor me training whey
Na me training whey (hydro is nog beter) met Magnificent

Toen ik daarmee begon zag ik echt duidelijk verschil!
 
Laat ff weten hoe insane is, zag hem staan en hij lijkt me wel interessant.
Weet niet precies wat de beste tijd van inname van hydrolisaat is, maar gezien de snelheid van opname zou tijdens de training kunnen. Of het echt nodig is zoveel eiwitten rondom je training lijkt me niet, meer is niet altijd beter.

Begin morgen met insane. Mijn eerste pre work out sinds jaren. Vroeger wel eens No xplode gebruikt.
Ik laat je weten hoe het bevalt

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Precies zoals je zegt is hoe ik het ook doe.
Voor me training whey
Na me training whey (hydro is nog beter) met Magnificent

Toen ik daarmee begon zag ik echt duidelijk verschil!

Thanx dan gaan we het zo doen. Anders zit je met 4 shakes rondom je training iets te veel van het goede.
Ik knal die hydolisaat door de Magnificent.:D
 
Als je 2x traint dus s'morgens cardio en 5 uur later krachttraining + HIIT wanneer neem je dan best die magnificent?
 
Als je 2x traint dus s'morgens cardio en 5 uur later krachttraining + HIIT wanneer neem je dan best die magnificent?

Ik zou zeggen na de 2de training. Zorg wel dat je rondom je cardio amino's binnenkrijgt :)
 
Na alle positieve verhalen heb ik zojuist ook een pot Magnificent besteld. Las al op verschillende plaatsen dat je geen creatine hoeft te nemen op de dagen dat je traint omdat je dan al je Magnificent hebt na je training. Hoe werkt dit met amino's? Heb nog een flinke pot BCAA staan. Zowel voor als na het trainen (5x per week) neem ik 3 gram hiervan. Kan ik dit gewoon blijven doen, moet ik de hoeveelheid aanpassen of kan ik tijdelijk beter ff stoppen met BCAA?
 
Na alle positieve verhalen heb ik zojuist ook een pot Magnificent besteld. Las al op verschillende plaatsen dat je geen creatine hoeft te nemen op de dagen dat je traint omdat je dan al je Magnificent hebt na je training. Hoe werkt dit met amino's? Heb nog een flinke pot BCAA staan. Zowel voor als na het trainen (5x per week) neem ik 3 gram hiervan. Kan ik dit gewoon blijven doen, moet ik de hoeveelheid aanpassen of kan ik tijdelijk beter ff stoppen met BCAA?
Je kan gerust op trainingsdagen ook extra amino's toevoegen aan Magnificent wanneer je een zware training voor de boeg hebt. Creatine is wel belangrijk om op rustdagen extra te nemen. Wanneer je geen extra amino's wilt nemen, adviseer ik je om deze te bewaren. In een cut oid komen ze altijd weer van pas :)

Alleen vandaag nog in de weekaanbieding!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!

Ralf
 
Je kan gerust op trainingsdagen ook extra amino's toevoegen aan Magnificent wanneer je een zware training voor de boeg hebt. Creatine is wel belangrijk om op rustdagen extra te nemen. Wanneer je geen extra amino's wilt nemen, adviseer ik je om deze te bewaren. In een cut oid komen ze altijd weer van pas :)

Alleen vandaag nog in de weekaanbieding!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!

Ralf

Thanks for the info! Ook goed om te zien dat ik nog net op tijd was met het bestellen voor de weekaanbieding:D
 
Ik moet je zeggen dat ik meestal vrij sceptisch ben over supps (los van amino's/whey)

Maar ik gebruik Magnificent nu een maand, en ik kan je vertellen dat het echt meer volheid en een beter herstel geeft. Spierpijn trek veel sneller weg terwijl me trainingen net zo goed/hard zijn.

Echt een handige supp om in 1 keer alle voedingstoffen na je training binnen te krijgen.
 
Hoi,

Ik gebruik op dit moment Perfect Muscle Shake van B&F en start morgen met Magnificent.
Ik train 's ochtends om 07:00 voordat ik ga werken.
Wat raden jullie aan hoe deze twee producten te gaan gebruiken?

Voordat ik ga trainen Perfect Muscle Shake en na de training Magnificent en een half uurtje daarrna weer Perfect Muscle Shake? Uiteraard goede voeding de rest van de dag.

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Ik gebruik op dit moment Perfect Muscle Shake van B&F en start morgen met Magnificent.
Ik train 's ochtends om 07:00 voordat ik ga werken.
Wat raden jullie aan hoe deze twee producten te gaan gebruiken?

Voordat ik ga trainen Perfect Muscle Shake en na de training Magnificent en een half uurtje daarrna weer Perfect Muscle Shake? Uiteraard goede voeding de rest van de dag.

Alvast bedankt!

Dat is inderdaad hoe ik het zou doen ja. Magnifcent is echt een top supplement die je er eigenlijk altijd in zou moeten hebben :)!
 
Back
Naar boven