AndroidHealthClinic

Tijd voor beginnerkuur? Of andere tips?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

wvt0303

Novice
Lid geworden
31 jan 2014
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
eerst over mezelf
Man
18, juni19 jaar
174 cm
77,6 kg
13% bf
2,5 training, 2 jaar serieus trainen, 1,5 serieus voeding

Ik twijfel om een lichte kuur te pakken om me motivatie terug te vinden
Heb namelijk al het 1 en ander geprobeerd.
Ben van 83/84kg 24%bf naar 72kg 17%bf gegaan
Vervolgens van 72kg 17% naar 77,6 12/13% bf gegaan.
Heb verschillende trainings methodes geprobeert en afgewisseld,
Ik heb momenteel alleen een dip omdat ik maar niet vooruitgang boek,
Ik blijf veel hangen en zie mezelf niet groeien, ik wil namelijk over die 80 kilo heenkomen met 6-9% bf
Om vervolgens rond me 21ste op 85-88 kg 6-9% tekomen
Ik pak als supps 2x whey protein, 1xcassein protein, 3x fishoil 1000mg/each, taurine, vitamine d3
Ik wil weer schema maken gebaseerd op 4x krachttraining met 5-10 min goede warming up en 15-20 min cooldown hardslag 130-140.
Hierbij wil ik voeding aanpassen en 3 whey shakes (06:00, 12:30, 18:30/19:00(natraining)) casein (22:00/22,30(voor slapen)), ik twijfel om hierbij eem 6/7 weken winny only tabs aan toe te voegen om die droge massa die extra zet te geven en motivatie toe te voegen, twijfels om een pwo toe te voegen omdat ik bij deze negatieve ervaring heb( beginne met 1scoop(minimale dosering) vervolgens na paar keer gebruikt te hebben al over de maximale dosering te zitten omdat de pomp die inde beschrijving staat niet aanslaat

Ik hoop bruikbare reacties te krijgen of het slim is om een winny only te nemen of niet
En zoja aanraders kwa voorkeur welk merk en dosering
Hoor namelijk het 1 en ander over ultimate pharma(opkomend merk15mg/tabs) 3pd
Biotech 10mg 4/5 pd

Ook lees ik veel over eerst kuur test-e 250/500ml/pw
Maar ik wil niet een 'vochtkop' krijgen en dat is wel het nadeel ervan

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn en tips voor me om te beginne ja of nee e hoe of wat

Kritiek is welkom in welkom vorm dan ook
Ik hoop hiermee toch een stuk vooruit tekomen
 
veelste jong, wacht tot je min 21 bent
 
vanaf nu gewoon inlezen, en die lange weg wachten tot je 21 bent. Als je nu start met het leren over AAS en dergelijken kun je straks veel beter starten aan een eerste kuur.

Zou dan wel gewoon Testosteron enanthaat pakken voor 10 a 12 weken op 500mg, niks meer of minder. Dus geen winstrol of andere orals.

Denk dat je ook naar je voeding moet kijken, sinds ik ben gaan vreten groei ik nog steeds. Kwam ook nooit over de 80kg grens heen. Voeding beter en ging er zo over
 
vanaf nu gewoon inlezen, en die lange weg wachten tot je 21 bent. Als je nu start met het leren over AAS en dergelijken kun je straks veel beter starten aan een eerste kuur.

Zou dan wel gewoon Testosteron enanthaat pakken voor 10 a 12 weken op 500mg, niks meer of minder. Dus geen winstrol of andere orals.

Denk dat je ook naar je voeding moet kijken, sinds ik ben gaan vreten groei ik nog steeds. Kwam ook nooit over de 80kg grens heen. Voeding beter en ging er zo over

Hebje dan goede tips wat goed is kwa voeding om niet helemaal vettig te worden, want vet slaat mijn licha namelijk snel op, dus tips over voeding wat wel en niet goed is om te gainen metniet associaal in bf te stijgen
 
Gewoon alles goed berekenen jij kent je lichaam beter dan ons allemaal hier op t forum dus echt tips kunnen we toch niet geven over jou eten de enigste tip is dus bereken alles wat je eet met eiwitten vetten en alles maar dat doe jr al als je echt een eetschema hebt zoals je zegt ;)

Edit: als je niet meer aankomt verhoog je kcal is voor een tijdje en kijk wat t doet
 
Hebje dan goede tips wat goed is kwa voeding om niet helemaal vettig te worden, want vet slaat mijn licha namelijk snel op, dus tips over voeding wat wel en niet goed is om te gainen metniet associaal in bf te stijgen

dit zegt al dat je nog niet genoeg over voeding weet
 
Een paar tips:
- Bepaal je caloriebehoefte (onderhoud). Met google vind je genoeg calculatoren.
- Afvallen betekent 20% onder onderhoud eten. Aankomen betekent 20% boven onderhoud eten.
- Probeer goede vetten binnen te krijgen (olijfolie, lijnzaadolie, op brood plantaardige dieetboter)
- Probeer goede koolhydraten binnen te krijgen (havermout, volkoren rijst, volkoren brood of rijstwafels mocht je van brood een dikke pens krijgen)
- Een normaal voedingsschema moet voor 50% uit koolhydraten bestaan, 30% uit eiwitten en 20% uit vetten.
- Wissel af en toe van trainingsschema om te zorgen dat je je spieren opnieuw prikkelt.

Als je je voeding en training goed onder controle hebt dan ga je vanzelf weer groeien. Mocht er in de toekomst toch de rek eruit zijn terwijl je voeding en training goed op orde is, dan kun je pas aan AAS gaan denken.
 
Gewoon alles goed berekenen jij kent je lichaam beter dan ons allemaal hier op t forum dus echt tips kunnen we toch niet geven over jou eten de enigste tip is dus bereken alles wat je eet met eiwitten vetten en alles maar dat doe jr al als je echt een eetschema hebt zoals je zegt ;)

Edit: als je niet meer aankomt verhoog je kcal is voor een tijdje en kijk wat t doet

Als je niet genoeg weet over voeding, waarom zou je dan aan AAS beginnen?
 
dit zegt al dat je nog niet genoeg over voeding weet

Ik heb me eetschema samen laten stellen toen door iemand anders,
Heb alles toen opgeschreve. Wat ik at, wanneer hoeveel leeftijd lengte gewicht etc, zij heeft daar oen een voedingsschema over gemaakt omdat ik er zelf nog niet alles van weet.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Een paar tips:
- Bepaal je caloriebehoefte (onderhoud). Met google vind je genoeg calculatoren.
- Afvallen betekent 20% onder onderhoud eten. Aankomen betekent 20% boven onderhoud eten.
- Probeer goede vetten binnen te krijgen (olijfolie, lijnzaadolie, op brood plantaardige dieetboter)
- Probeer goede koolhydraten binnen te krijgen (havermout, volkoren rijst, volkoren brood of rijstwafels mocht je van brood een dikke pens krijgen)
- Een normaal voedingsschema moet voor 50% uit koolhydraten bestaan, 30% uit eiwitten en 20% uit vetten.
- Wissel af en toe van trainingsschema om te zorgen dat je je spieren opnieuw prikkelt.

Als je je voeding en training goed onder controle hebt dan ga je vanzelf weer groeien. Mocht er in de toekomst toch de rek eruit zijn terwijl je voeding en training goed op orde is, dan kun je pas aan AAS gaan denken.


Dankjewel voor de tips, ik ga me is goed verdiepen deze week en het 1 en ander opschrijven berekenen en samenstellen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven