Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Misschien een optie om een kleine cut te doen van 2/3 maanden tot een procentje of 10/12% en daarna in juli gelijk te gaan clean bulken tot maart 2015 ?
     
    zit in een crisis, het zit zo. ik bench 5x5x90, bor 5x5x85, sq 5x5x90, dl 5x5x140/150 (tijd niet gedaan) vrijwel moeiteloos. ik ben 90 kg, 187 cm en 18,3 jaar. ik heb gyno, ben beetje fatty (17-18% bf) maar zit hier net tussen in:
    ik kan doorbulken en lekker massive zijn volgend jaar, maar dan wel als fatty met dikke gyno bij 1 tepel de zomer doorgaan OF nu gaan cutten tot april met HIIT en iets shredded worden, maar dan volgend jaar iets minder buff zijn. + ik begin striae te krijgen dus dat is ook minder. wat kan ik volgens jullie het beste doen? kus

    als je gyno hebt krijg je dat niet weg hoor door te cutten
     
    Misschien een optie om een kleine cut te doen van 2/3 maanden tot een procentje of 10/12% en daarna in juli gelijk te gaan clean bulken tot maart 2015 ?

    heet jij toevallig
    chris de r***j?
     
    zit in een crisis, het zit zo. ik bench 5x5x90, bor 5x5x85, sq 5x5x90, dl 5x5x140/150 (tijd niet gedaan) vrijwel moeiteloos. ik ben 90 kg, 187 cm en 18,3 jaar. ik heb gyno, ben beetje fatty (17-18% bf) maar zit hier net tussen in:
    ik kan doorbulken en lekker massive zijn volgend jaar, maar dan wel als fatty met dikke gyno bij 1 tepel de zomer doorgaan OF nu gaan cutten tot april met HIIT en iets shredded worden, maar dan volgend jaar iets minder buff zijn. + ik begin striae te krijgen dus dat is ook minder. wat kan ik volgens jullie het beste doen? kus

    Je benched hetzelfde als je squat...
     
    zit in een crisis, het zit zo. ik bench 5x5x90, bor 5x5x85, sq 5x5x90, dl 5x5x140/150 (tijd niet gedaan) vrijwel moeiteloos. ik ben 90 kg, 187 cm en 18,3 jaar. ik heb gyno, ben beetje fatty (17-18% bf) maar zit hier net tussen in:
    ik kan doorbulken en lekker massive zijn volgend jaar, maar dan wel als fatty met dikke gyno bij 1 tepel de zomer doorgaan OF nu gaan cutten tot april met HIIT en iets shredded worden, maar dan volgend jaar iets minder buff zijn. + ik begin striae te krijgen dus dat is ook minder. wat kan ik volgens jullie het beste doen? kus

    als je last van striae krijgt zou ik maar gaan smeren als ik jou was.
     
    ja idd heb ook last van striae, kan je weinig aan doen lijkt me
     
    ja idd heb ook last van striae, kan je weinig aan doen lijkt me

    ik smeer het na het douchen in met een of andere bodylotion / creme.

    Als je dit een paar maanden aanhoud word het wat lichter oid. bij mij is het ver weggetrokken
     
    Striae moet je juist trots op zijn, is teken dat je goed groeit hehe
     
    Haha wtf doe jij bij basic fit oss daar heb ik zelf nog een half jaar getraind lol

    Is wel leuk trainen daar, weet niet hoe het toen was maar nu is alles er opzich wel. Alleen jammer dat de db's tot max 34 gaan.
     
    Ik heb ook best erge striemen van mijn periode van aankomen overgehouden. Stoorde me er altijd behoorlijk aan. Maar nu ik steeds strakker in mn vel begin te zitten vallen mij die striemen ook steeds minder op.

    Dus ook al zullen ze nooit helemaal verdwijnen, ik denk als je goed in je vel zit je er steeds minder moeite mee hebt.
     
    Ik heb ook best erge striemen van mijn periode van aankomen overgehouden. Stoorde me er altijd behoorlijk aan. Maar nu ik steeds strakker in mn vel begin te zitten vallen mij die striemen ook steeds minder op.

    Dus ook al zullen ze nooit helemaal verdwijnen, ik denk als je goed in je vel zit je er steeds minder moeite mee hebt.

    dit idd, striemen op een strak buikie, who cares
     
    Back
    Naar boven