XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (17 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • lichaamseigen urine schijnt ook wel goed te werken, heb ik vernomen van vertrouwde bron
     
    natte droom door dat dere zinc before bed :o
     
    natte droom door dat dere zinc before bed :o
    Komt volgens mij door dat halflege glas naast je bed waarmee je de zink weg had gespoeld.
     
    Toch wel uiterst lekker hardgelopen net , 35min HiiT alleen dan aan een stuk door, dus HiT eigenlijk............:p
    En daarvoor triceps getraind......

    Ja dat maakt me dag wel weer.......
     
    biefstuk met friet :p
     
    dat ik zoweer lekker mag slapen belachelijk moe
     
    Ja! Misschien dat Mister10 daar iets voor kan ontwikkelen.
    Ik hoop het, want IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet aan friet met biefstuk !
     
    Is dit je natuurlijke, nuchtere staat?

    Je bent echt vermoeiend maar je bent wel stoer dat geef ik je mee !
    Ik ben niet vol van mezelf maar ben een natural bodybuilder met een missie..
    Arnold was zeker niet vol van zichzelf? Ronnie colemn ook niet? Sjonge ! Verdiep je er in je moet de wedstrijd mentaal al overwinnen voor je er staat! Dat zijn winnaars!
     
    Ik hoop het, want IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet aan friet met biefstuk !

    :roflol:
     
    Komt volgens mij door dat halflege glas naast je bed waarmee je de zink weg had gespoeld.
    Erg grappig, ik moet echt 5x naar de toilet om te plassen voordat ik uberhaupt kan slapen xD
    Zwaaar irritante gewoonte is dat.
     
    Back
    Naar boven