MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • TheRay?

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Ben jij dat Robert???
     
    ik keek in een autoruit naar mezelf en ik was breed
     
    Deel het met ons mateus :)
    hallo matias dankjewel voor de leuke dagen je hebt heel goed voor me gezorgt je was de tofse begeleider en ik heb veel met jouw gelachen en ik ga jouw missen en ik kom nog eens voor jouw te zien je ib kindje Seppe xxx

    :$
     
    hallo matias dankjewel voor de leuke dagen je hebt heel goed voor me gezorgt je was de tofse begeleider en ik heb veel met jouw gelachen en ik ga jouw missen en ik kom nog eens voor jouw te zien je ib kindje Seppe xxx

    :$

    Aww das wel lief, hoe oud is die ?
     
    Zonet mijn benen laten masseren.
    Zometeen squats :)
    Daarna uitrusten en eten in het zonnetje.
     
    Dat moment wanneer je met een bakje kwark de kantine komt binnen lopen, en je op de achtergrond mensen hoort smoezen '' Maar kwark moet je toch voor het slapen eten '' :D
     
    10 sets gedaan met 170KG squat.
    Epic.
     
    Kuur begint in te slaan zo te horen?
     
    10 sets gedaan met 170KG squat.
    Epic.

    Hoody ik geloofde je eerst niet echt totdat ik dit filmpje tegen kwam van een true naturel die 20x140 doet. 160 en 170 scheelt niet veel ervan dus het kan goed zijn dat jij de waarheid spreekt


    vanaf 5:00 in onderstaand filmpje (rechts onderin kan je eventueel ondertiteling aanzetten




    http://www.youtube.com/watch?v=VK2X3NSF14U
     
    Ik ben net een uurtje buiten gaan liggen tijdens m'n pauze. Lekker eten en een dutje doen in de zon. :)

    jij hebt pauzes van een uur? kga ook maar in belgie werken denk
     
    Back
    Naar boven