XXL Nutrition

Sticky FAQ: Striae / Huidstriemen: Oplossingen ter voorkoming van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Nee. Want UV licht kan de huid juist beschadigen. Je gaat het wel minder zien in sommige gevallen, maar niet altijd.

Ik ga dit nog wel eens verder onderzoeken.

oke dankje, had zoals je zegt het idee dat het minder kan worden. Heb 2 grote littekens op mijn been van operatie en die gaan iedere jaar minder zichtbaar worden. Maar dit komt puur door het zonnen meen ik, alleen in de zomer periode heb ik iig het idee dat ze steeds minder zichtbaar worden, drm miss met striemen hetzelfde
 
Bij striemen is de huid meestal dunner en bij een litteken is dit niet. Dus vermoed dat het effect van UV anders kan zijn.
 
Bij striemen is de huid meestal dunner en bij een litteken is dit niet. Dus vermoed dat het effect van UV anders kan zijn.

ah ja dat kan idd kloppen, dankje cools
 
Zo, de amandelolie, gelatine en vitamine c 1000 mg besteld. Zal na een maand een foto reportage online zetten, om te laten zien of het goed werkt. Bedankt voor de info cools
 
Zo, de amandelolie, gelatine en vitamine c 1000 mg besteld. Zal na een maand een foto reportage online zetten, om te laten zien of het goed werkt. Bedankt voor de info cools

Ok, ben benieuwd ;)
 
Zo, de amandelolie, gelatine en vitamine c 1000 mg besteld. Zal na een maand een foto reportage online zetten, om te laten zien of het goed werkt. Bedankt voor de info cools

Veel succes, volgens mijn ervaringen helpt het allemaal geen reet. Heb alles al geprobeerd.
 
Gelatine al geprobeerd?
 
Scheelt dat het niet veel geld kost, kan het altijd proberen. Moet zeggen dat ik die gelatine zeer moeilijk weg krijg als ik het in water of ander drinken meng.
 
Scheelt dat het niet veel geld kost, kan het altijd proberen. Moet zeggen dat ik die gelatine zeer moeilijk weg krijg als ik het in water of ander drinken meng.

Ik doe het zo in mijn mond en spoel het door ;)
 
Strechmarks zijn een beloning van de harde arbeid. Dat moet je niet proberen te maskeren met cremes.

idd, ik ben trots op me striemen. zijn net oorlogswonden van de tijd uit vietnam.



jwz
 
Ik heb ze veel op mijn billen. Baal er wel van. Bedankt voor de info.
 
Ik heb ze veel op mijn penis.
 
test

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Ik las hier iets verder dat Bio oil en Cacao butter zouden helpen :) Wel 2 x dag smeren en méér dan 1 week geduld hebben.. Ook zonnebank helpt tegen de zichtbaarheid
 
Off the record: en wat als je veel afvalt en je huid niet zo
Elastisch is. Hoe kun je deze t beste strakker krijgen
Qua voeding en trainen?

En hoelang duurt t voordat een wat slappere buik en onderarmen
Strakker kunnen worden bij de juiste eet en train wijze
 
Reclame voor emu oil?
 
bedankt voor de info! belangrijk om te weten voor mijn komende kuren
 
Ik heb ze op m'n buik.. en benen :( maarja..
 
Bedankt voor de super TIP !!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven