Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ook niet :roflol: Mensen die boos worden om terechte sancties op een internetforum :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------



    Laat dat nou net niet het geval zijn. Rode kaarten zijn vooral uitgedeeld door stalkerig gedrag richting bepaalde leden. Fascinatie met leden is prima maar constant bepaalde leden bashen levert gewoon kaarten op. Ook al maak ik voor bashen Angelus en IxyxzyxI graag een uitzondering :D j/k.

    Maar verder ben ik inderdaad een gemene man.

    :roflol: not sure if srs

    ach ik ga niet als een huilebaby iedereen reporten :o
    ik ben sayer niet :trollface:

    Ach vond t wel lief dat je geel gaf waardoor ik eerst geen week ban kreeg :roflol:

    ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:54 ----------

    Ik kan bevestigen :(

    Racisme tegen de ectos :sad:

    Willen we meer of minder moderators?!
     
    :roflol: not sure if srs

    ach ik ga niet als een huilebaby iedereen reporten :o
    ik ben sayer niet :trollface:

    Ach vond t wel lief dat je geel gaf waardoor ik eerst geen week ban kreeg :roflol:

    ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:54 ----------



    Racisme tegen de ectos :sad:

    Willen we meer of minder moderators?!

    Eric is ook wel lief, volgens mij
     
    Haha die GF van marcel is een borderliner met daddy issues. WHO THE **** is daar dan jaloers op?! :roflol:

    Steek mijn lul nog liever in een transseksueel.. :eek:

    Pls ze is wel een 9/10

    Als ik op die leeftijd zo'n vriendin had dan hoor je mij niet huilen

    Inb4 dan is je toekomstige vriendin nog niet geboren
     
    Pls ze is wel een 9/10

    Als ik op die leeftijd zo'n vriendin had dan hoor je mij niet huilen

    Inb4 dan is je toekomstige vriendin nog niet geboren

    Haha 9/10 misschien op jouw schaal, DBB schaal of random schaal.

    Would bang is iets anders dan would GF..

    Borderliners, been there done that.
     
    Haha die GF van marcel is een borderliner met daddy issues. WHO THE **** is daar dan jaloers op?! :roflol:

    Steek mijn lul nog liever in een transseksueel.. :eek:

    je hebt t over een 47jarige man, dat any day boven een 47jarige uitgezakte psychohoer die een jarenlange haat voor je heeft ontwikkeld en pas in de menopauze terecht is gekomen
     
    Marcel steelt ook audioapparatuur in zijn vrije tijd
     
    Ik ook niet :roflol: Mensen die boos worden om terechte sancties op een internetforum :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------



    Laat dat nou net niet het geval zijn. Rode kaarten zijn vooral uitgedeeld door stalkerig gedrag richting bepaalde leden. Fascinatie met leden is prima maar constant bepaalde leden bashen levert gewoon kaarten op. Ook al maak ik voor bashen Angelus en IxyxzyxI graag een uitzondering :D j/k.

    Maar verder ben ik inderdaad een gemene man.
    Hoezo stalken? Het was toch niet zo dat hij MissPuke of jou daadwerkelijk constant lastig viel of mis ik nou wat?
     
    Dan gaan we daar voor zorgen!!!!

    inb4 kaart van sayer wegens haat tegen mods :roflol::trollface:

    Waarom zo juist ik daar een kaart voor geven :scratch:

    Wil het wel hoor als je er graag één hebt?
     
    Ik zal me maar niet mengen, in dit gesprek :rolleyes:
     
    Hoezo stalken? Het was toch niet zo dat hij MissPuke of jou daadwerkelijk constant lastig viel of mis ik nou wat?

    Constant dezelfde leden lastigvallen in topics valt onder stalken. Marcel dacht dat ik MissNuke een voorkeursbehandeling gaf maar mij boeit het niet wie er wordt lastiggevallen. Leden die stelselmatig het leven zuur maken van andere leden hebben hier gewoon weinig te zoeken.

    Wordt natuurlijk anders als het wederzijds getroll betreft, ook al kan je daarvoor ook tegen een kaart op lopen als het getroll wat minder subtiel is.
     
    Back
    Naar boven