Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Hij heeft gewoon gelijk, missnuke was fukking irritan maar marcel zat ook echt constant te zeiken. Verdiende loon
 
Het grote PUA topic 25 March 2014 19:34 euphorea Ik moet Angelus voorblijven, help me.

1politieagent.gif
 
Totaal niet eigenlijk, weet ook niet waarom bij jou (of Marcel) die indruk ooit is ontstaan. Kleutergedrag in de vorm van bashen richting leden levert gewoon kaarten op.

Ik heb wel meer verhalen gehoord over dat missnuke maar op de report knop hoefde te drukken en jij stond al vooraan om kaarten uit te delen.
 
De blackhawks van obama die hier voor me neus rondcirkele, not sure waarom xD
 
hey trench wrm heb je me van facebook afgegooid :(
Mijn facebook heb ik opgeheven. Mensen stonden niet echt in de rij om met mij te chatten of te reageren op mijn status updates. Ik zie de toegevoegde waarde van fb voor mij niet zo. Ik had ook maar 9 vrienden ofzo, in ieder geval ligt het niet aan jou.
 
uiteraard hoor ik er niet bij..
/next..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel meer verhalen gehoord over dat missnuke maar op de report knop hoefde te drukken en jij stond al vooraan om kaarten uit te delen.

Klopt, ze had mijn directe nummer en als ze belde werd een automatisch script in gang gezet om Marcel een rode kaart te geven.

Systeem van waarschuwingen (gele kaarten) bestaat niet voor niets. Als leden herhaaldelijk hetzelfde irritante (bash)gedrag vertonen zullen de sancties vanzelf toenemen. Dat is onafhankelijk van welk lid gebashed wordt.
 
Klopt, ze had mijn directe nummer en als ze belde werd een automatisch script in gang gezet om Marcel een rode kaart te geven.

Systeem van waarschuwingen (gele kaarten) bestaat niet voor niets. Als leden herhaaldelijk hetzelfde irritante (bash)gedrag vertonen zullen de sancties vanzelf toenemen. Dat is onafhankelijk van welk lid gebashed wordt.
Hij is bloedserieus :( Jij bent een echte troll.

Nogmaals, don't feed the troll. Anus is een internet toughboy die zich non conformistisch wil opstellen. In werkelijkheid is het gewoon een studentje die zelf ook trekjes vertoont van een emoboy.

Don't feed the Anus-troll.


Omdat jij een troll bent.
zeg ff tegen big t dat ik je job mag overnemen vooraleer je jezelf een ban geeft.
k thx bye:wave:
 
Mijn facebook heb ik opgeheven. Mensen stonden niet echt in de rij om met mij te chatten of te reageren op mijn status updates. Ik zie de toegevoegde waarde van fb voor mij niet zo. Ik had ook maar 9 vrienden ofzo, in ieder geval ligt het niet aan jou.

ah oke, ik gebruik het ook alleen maar om te kijken naar oud-klasgenotes die foto's van hun baby's posten zodat ik me beter over mezelf voel
 
Geweldige rug training gehad.
 
Back
Naar boven