XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het maakt ze helaas heel ongeloofwaardig.
    En dankzij de supp verkopers denkt elke sukkel even in 6 maanden eruit te zien als Arnold. Ironisch genoeg zijn de nr 1 verziekers van de BB wereld.
     
    b&f is dbb's grootste troll:roflol:
     
    Ik was op b&f aant het kijken bij humanabol, staat er dit:
    Bereik natuurlijk een ongekend gespierd bodybuilding fysiek. Het lichaam van de Pro's!
    -Extreem krachtig Humanofort™
    -Ecdymorph™ versterkt eiwitsynthese
    -Bereik hetzelfde als de Pro's!
    -100% legaal, geen bijwerkingen

    :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

    Hoe mogen ze die onzin blijven verkopen?

    Is toch geen onzin??Meeste Pro's gebruiken niks, en sws leveren steroids ook maar heel erg weinig voordelen las ik laats, dus je kan beter dit soort sups kopen, dan weet je dat het goed is en veilig:)

    http://www.youtube.com/watch?v=X1kqvahX6LU

    ---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

    En dankzij de supp verkopers denkt elke sukkel even in 6 maanden eruit te zien als Arnold. Ironisch genoeg zijn de nr 1 verziekers van de BB wereld.

    Arnold?

    5263464681_54320017ca.jpg
     
    Is toch geen onzin??Meeste Pro's gebruiken niks, en sws leveren steroids ook maar heel erg weinig voordelen las ik laats, dus je kan beter dit soort sups kopen, dan weet je dat het goed is en veilig:)

    http://www.youtube.com/watch?v=X1kqvahX6LU

    ---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------



    Arnold?
    Ik bedoelde natuurlijk de god of assthetics
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Is toch geen onzin??Meeste Pro's gebruiken niks, en sws leveren steroids ook maar heel erg weinig voordelen las ik laats, dus je kan beter dit soort sups kopen, dan weet je dat het goed is en veilig:)
    Ben jij nou serieus?
     
    Ja zo kon ik er ook, vertellen eerst wel dat ze het zo goor vinden maar als ze het zijn dan toch willen nken :mad:

    Maar likte je haar k*tje dan als ze ongesteld was?

    60 kg dumbells maar?

    ---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------



    Dat dacht ik ook ooit eens.....totdat ik hem eruit haalde en hij vol stront zat, ik word er nog naar van :(
    Hahahaha :roflol:
    Je moet haar ook eerst een anale douche laten nemen, met zo'n pompje. Dan is 'ie helemaal schoon. Het is trouwens niet normaal als je lul vol stront zit bij anale coïtus, want het eind van de darm hoort nagenoeg vrij te zijn van stront (tenzij je moet poepen).
     
    Hahahaha :roflol:
    Je moet haar ook eerst een anale douche laten nemen, met zo'n pompje. Dan is 'ie helemaal schoon. Het is trouwens niet normaal als je lul vol stront zit bij anale coïtus, want het eind van de darm hoort nagenoeg vrij te zijn van stront (tenzij je moet poepen).

    Dat zegt wel wat over de kwaliteiten van Robbie
     
    Hahahaha :roflol:
    Je moet haar ook eerst een anale douche laten nemen, met zo'n pompje. Dan is 'ie helemaal schoon. Het is trouwens niet normaal als je lul vol stront zit bij anale coïtus, want het eind van de darm hoort nagenoeg vrij te zijn van stront (tenzij je moet poepen).

    it's only smells zeker:roflol:
     
    Wie weet er nog paar leuke huisdiertjes die ik een vriend voor zijn verjaardag kan geven ?
     
    Wie weet er nog paar leuke huisdiertjes die ik een vriend voor zijn verjaardag kan geven ?

    Goudvis, wandelende takken:roflol:

    Van die beesten kom je nooit meer af, een sterke goudvis gaat zo 10 jaar mee en wandelende takken blijven zich infinite voortplanten, haha.
     
    Goudvis, wandelende takken:roflol:

    Van die beesten kom je nooit meer af, een sterke goudvis gaat zo 10 jaar mee en wandelende takken blijven zich infinite voortplanten, haha.

    Ja ze hebben een klein tuintje, en we zaten te denken aan kippen.
    en dan elke maand een kip over de schutting gooien zodat ze denken van " huh waar de fack komt die vandaan".
    Misschien is het ook leuk om hem ook nog een extra cavia te geven.

    ---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

    Fred, baardagaam, slang.

    Ja een slang zal die moeder nier leuk vinden denk ik
     
    Back
    Naar boven