XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hardstyle is ook zachte k*t muziek waar je de hele tijd net niet erin komt. Staan alleen statusgeilers met hun overpriced mixdrankje.

    ---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

    Waar zijn zijn kuiten?
    Waar zijn die van jou?:trollface:
     
    hardstyle is ook zachte k*t muziek waar je de hele tijd net niet erin komt. Staan alleen statusgeilers met hun overpriced mixdrankje.


    jij kent er overduidelijk niets van :roflol: voor wat soort muziek ben jij dan?
     
    jij kent er overduidelijk niets van :roflol: voor wat soort muziek ben jij dan?
    Hardcore, terror, de muziek waarop je los kan gaan... Ben naar genoeg HS feestjes geweest, waaronder het altijd matige Hard Bass. :trollface:
     
    Hardcore, terror, de muziek waarop je los kan gaan... Ben naar genoeg HS feestjes geweest, waaronder het altijd matige Hard Bass. :trollface:

    ja tuurlijk is HC nog wat anders als HS, maar HS als voorbereiding op HC op een feest gaat wel imo.
     
    Hardcore, terror, de muziek waarop je los kan gaan... Ben naar genoeg HS feestjes geweest, waaronder het altijd matige Hard Bass. :trollface:

    Raw hardstyle is ook goed, dat is hardstyle, maar dan waar je wél op los kunt gaan :o
    Zoals de naam het al zegt, iets ruwer dus.

    Gewone hardstyle vind ik ook wel leuk om naar te luisteren, maar met uitgaan is het meestal minder.

    ---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

    ja tuurlijk is HC nog wat anders als HS, maar HS als voorbereiding op HC op een feest gaat wel imo.

    Ik ben een keer het ene weekend naar HC geweest en het weekend daarop HS.
    Raad ik af, dan is HS zeker niks meer aan :roflol:
     
    ja tuurlijk is HC nog wat anders als HS, maar HS als voorbereiding op HC op een feest gaat wel imo.
    Ik vind er iig niks aan, leuk dat mensen er naar luisteren, maar geef mij maar the destoyer, srb, etc.
    Raw hardstyle is ook goed, dat is hardstyle, maar dan waar je wél op los kunt gaan :o
    Zoals de naam het al zegt, iets ruwer dus.

    Gewone hardstyle vind ik ook wel leuk om naar te luisteren, maar met uitgaan is het meestal minder.

    ---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------



    Ik ben een keer het ene weekend naar HC geweest en het weekend daarop HS.
    Raad ik af, dan is HS zeker niks meer aan :roflol:
    Raw gaat wel, maar ik hou echt van wat hoger BPM. Uitgaan wordt het sws verkracht door alle mongolen die gaan uuhm ja 'dansen'?

    Idd, een keer gehad en meteen genezen van HS:p
     
    Ik vind er iig niks aan, leuk dat mensen er naar luisteren, maar geef mij maar the destoyer, srb, etc.

    Raw gaat wel, maar ik hou echt van wat hoger BPM. Uitgaan wordt het sws verkracht door alle mongolen die gaan uuhm ja 'dansen'?

    Idd, een keer gehad en meteen genezen van HS:p

    Nja met uitgaan bedoel ik dan een feestje :o met in de kroeg uitgaan wordt het inderdaad verkracht.
     
    5x140sq nieuw pr
     
    Het is altijd baas boven baas natuurlijk.
     
    hardstyle is ook zachte k*t muziek waar je de hele tijd net niet erin komt. Staan alleen statusgeilers met hun overpriced mixdrankje.

    ---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------


    Waar zijn die van jou?:trollface:

    Beter naar Hardwell en Avicii gaan he?
     
    Opening a new jar of peanutbutter :eating:
    Hoewel een half lege pot maakt mij ook elke dag iets te enthousiast lol
     
    verdoete squat vandaag, maar goede deadlift pr.

    mwoa
     
    Me dochter zet net der eerste echte stappen :)
    Dus DAT
     
    Back
    Naar boven