XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 3 krackers en een gekookt ei?!

    Hardcore hè! met die 3 "krackers" (dunno whatthe**** dat zijn) kom ik wel dik boven onderhoud! Mijn Auschwitz lichaampje gebruikt niet zo veel :)
     
    beter spek in je bek, dan een lul in je bek he hell

    Nou nee, spek is ranzig :)

    ---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

    sky heeft vet zat :trollface:

    Wie had het over vet..? Hou sky er ff buiten ja, of ben jij zo iemand die kinderachtig een ander persoon erbij betrekt?

    dat vertelde je buiten je spoiler ook al.

    mijn dag vandaag is goed gemaakt dat het vrijdag is, en morgen weer mijn penis in mijn vriendin kan hangen.

    In mijn spoiler geef ik de reden waarom ik het niet eet, buiten de spoiler dát ik het niet eet :o
     
    Nou nee, spek is ranzig :)

    ---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------



    Wie had het over vet..? Hou sky er ff buiten ja, of ben jij zo iemand die kinderachtig een ander persoon erbij betrekt?



    In mijn spoiler geef ik de reden waarom ik het niet eet, buiten de spoiler dát ik het niet eet :o

    hap hap hap
    dat zal lekker smaken
    hap hap ap
     
    Ik ga nu mijn toch-al-te-grote spieren oppompen in de sportschool! Wens me geluk jongens en meisjes
     
    true dbb sloot :heart:

    Cool, nu ben ik een dbb sloot omdat ik spek ranzig vind :roflol: logica, serieus..
    Eerst een sloot omdat ik met iemand meet en daarmee een relatie heb, nu een sloot omdat ik spek ranzig vind, je redenen worden steeds grappiger Hard Gains :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

    hap hap hap
    dat zal lekker smaken
    hap hap ap

    Nee, spek smaakt niet goed.
    Ja ik hap graag :D

    Ik ga nu mijn toch-al-te-grote spieren oppompen in de sportschool! Wens me geluk jongens en meisjes

    Veel geluk!
    Ik ga ook maar, moet mijn nog-steeds-kleine spieren laten groeien..
     
    Cool, nu ben ik een dbb sloot omdat ik spek ranzig vind :roflol: logica, serieus..
    Eerst een sloot omdat ik met iemand meet en daarmee een relatie heb, nu een sloot omdat ik spek ranzig vind, je redenen worden steeds grappiger Hard Gains :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------



    Nee, spek smaakt niet goed.
    Ja ik hap graag :D



    Veel geluk!
    Ik ga ook maar, moet mijn nog-steeds-kleine spieren laten groeien..

    jezus vrouwen worden steeds sletteriger
     
    Cool, nu ben ik een dbb sloot omdat ik spek ranzig vind :roflol: logica, serieus..
    Eerst een sloot omdat ik met iemand meet en daarmee een relatie heb, nu een sloot omdat ik spek ranzig vind, je redenen worden steeds grappiger Hard Gains :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------



    Nee, spek smaakt niet goed.
    Ja ik hap graag :D



    Veel geluk!
    Ik ga ook maar, moet mijn nog-steeds-kleine spieren laten groeien..

    pls, je bedoelde duidelijk dat een lul in je bek niet ranzig is...
     
    Zo,
    lekker de muur er aan het uitslopen, jekker de jekker !!!!!!!!!!!!!
     
    Minder quoten, zou me dag wat beter maken......
     
    lolquote_zps2e9aed2c.png

    :roflol:
    Helaas al verwijderd
     
    Back
    Naar boven