XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat een pannenkoek zeg
     
    Zijn spellcheck is niet natty
     
    Net een traantje weggepinkt bij het programma weet ik veel, nu maar eens 300 kijken om me weer mannelijk te voelen x
     
    Waarom doet hij dat nu weer?

    er was toch een topic waarin bewezen werd dat hij aas had gebruikt met rapporten etc met zijn naam erop
    en schorsingen etc ?????
     
    moest ook ff een traantje laten bij 300, wat een glorieuze film :huilen:
     
    Wat mijn dag goed maakt is wanneer ik tijdens het trainen merk dat ik meer gewichten pak dan normaal. Daardoor merk ik dat ik sterker wordt en komen de resultaten vanzelf mits je voeding goed is =]
     
    Hij is gelukkig echt natty :)

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    potverdomme zeg :roflol::roflol::roflol::roflol: Leroy is goed op weg om de huidige true natural born retard van de kroon te stoten
     
    Topavondje gehad! Nagenieten en straks het bedje op zoeken! :cool:
     
    potverdomme zeg :roflol::roflol::roflol::roflol: Leroy is goed op weg om de huidige true natural born retard van de kroon te stoten

    Word tijd voor een battle dan tussen die 2, ik zet op Leroy in, ik heb alle vertrouwen in dat kind :)
     
    Word tijd voor een battle dan tussen die 2, ik zet op Leroy in, ik heb alle vertrouwen in dat kind :)

    f5e56b375213b12d7e1d37737ae43fab.png
     
    Die leroy is toch ook wel zo'n vreselijke debiel. Zo'n zelf bedacht document wat totaal nietszeggend en dan daar populair mee lopen doen. Dat stuitende Engels is ook zo verschrikkelijk.
     
    Back
    Naar boven