XXL Nutrition

XX

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
xx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog steeds ziet het er gruwelijk geweldig uit(zie avatar)
Als je dan toch een onzinnig verhaal ophangt, doe er dan op z'n minst een mooiere avatar bij :)
Dit lijkt net het lijf van een jochie van 12? ???
 
waarom heb je er toen der tijd voor gekozen om het via liposuctie te doen? Als je 27 bent kan je het toch prima weg trainen lijkt mij?
 
#DBBwerktnietmethashtags #reclamemakenviapm #goedeeerstepost
 
OK ja kijk overal bedoel in elke gym waar ik aan de praat raak gaat het vaak snel over lipo
dus dacht ik vandaag laten we het eens online gaan doen op dbb want ik ben een #expert

Oké #expert :o

Wasbord lukt zonder de 'lipo' ook wel bij de meesten die meer doorzettingsvermogen hebben als dat jij 16 jaar geleden had.

Denk dat je op het verkeerde forum zit hier
 
Als je dan toch een onzinnig verhaal ophangt, doe er dan op z'n minst een mooiere avatar bij :)
Dit lijkt net het lijf van een jochie van 12? ???

:roflol:

Waren precies mijn gedachten; euhh huh?! Welke avatar?!
 
En bij deze biedt jij je daar voor aan natuurlijk, met je duckface?
 
wtf... heb jij wel enig idee waar jij allemaal over praat... Slechte trol poging... denk dat dit topic beste dicht kan
 
Overigens kun je een gyno of hoe heet zo´n wrat ook weg laten zuigen bij mannelijke borsten

Lol gyno een wrat. Sowieso je bent in de 40 maar je taalgebruik is van het niveau #yolo tiener.
 
Wat is dat toch met die 40 plussers die uit de grond schieten de laatste tijd en heel het forum teisteren door arrogant broscience als feiten voor te blijven schotelen.
 
verdomme,zit na een tijdje weer eens op het forum en dan is dit het eerste topic wat ik aan klik whahah ROFL!
 
hebben ze toevallig ook hersencellen weggezogen? #jezus #christus
 
Zijkantjes onderkant rug en buikje is gedaan mooi toch zeker voor
op mijn leeftijd hmm hieronder wat voor bb chicks zonder kuur:knipoog:

http://www.youtube.com/watch?v=QIP9MQpB9QE

http://www.youtube.com/watch?v=iA82ZmDqcaI

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------



Had een welvaartsbuikje zeg vet op de buikspieren en dan dien je heel erg diep te gaan om
het droog te krijgen waardoor je weer spiermassa verliest gewoon genetisch rondom vet bah
verder lekker makkelijk en blijvend eindresultaat binnen 10 weken daarna klaar ook nu nog top

luiheid en 0,0 discipline.
 
^


ab-hancer.jpg


Maar... Ik snap niet dat je als man zo verwijfd kunt doen over lichaamsvet.. Ik snap dat je dit doet wanneer je zwaar overgewicht hebt maar om het te doen uit lichaamsideaal.. Kan ik mij niet in vinden.

Zal ook niet lang meer duren dat je implantaten krijgt van spieren.. Siliconen biceps :rolleyes:
 
Dat is toch k*t... Een goed lichaam is een teken van hard werken en niet van een mes/slang of iets dergelijks door je lichaam heen halen en iets toevoegen...
 
Liposuctie zuigt.
mkay..
 
Weet zelf dat een top politieagent uit Düsseldorf het gedaan heeft bij mijn doc
ja het werkt voor de carrière in die wereld hmm kijk hiero US Army goes lipo:coffeepc:

Some go on crash diets or use weights to beef up their necks so they're in proportion with a larger waist.
and some are just ****ing lazy so they get liposuction done.

Even aangepast.
Jezus, hoe ver moet je wel niet zakken als volwassen man om niet 2 maanden discipline te kunnen tonen, ik hoop dat je het verloren gewicht er 3 dubbel bij aan komt. :o Eigenlijk moet je zulke trieste mensen geen aandacht geven maar het is zo moeilijk.
 
Hahaha alweer even geleden dat ik zo heb gelachen, thanks voor dit topic
 
Ooo je heb het ook echt zelf gedaan sorry ik dacht dat je een geintje maakte (stom van mij)..:o
erg cool dat je er gewoon voor uit komt :thumbs:
 
Back
Naar boven