MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
21:59 nog net voor 22:00 kunnen bestellen, hoop dat ie vandaag nog de deur uit gaat.
Ben eens benieuwd naar de Unstoppable!

C1804609
Pakketje is gisteren verstuurd, je hebt het vandaag in huis :)
heb om 21:00 besteld. dan zou ik toch morgen mijn pakket moeten krijgen? nog geen bevestiging gehad namelijk.
De verzendbevestiging komt vaak 2-3 uur na de bestelling.
al iets meer bekend over de casseinesmaken en wanneer de uitverkochte weer binnenkomen?
En krijgen jullie trouwens ook weer ooit de sample packs op voorraad hiervan?
Helaas kan ik dat nu niet voor je navragen. Ik zal het maandag voor je navragen :)
Bestelling gisterenavond besteld, vandaag tegen de avond toegekomen. Alles zit er in zoals besteld top service!
Graag gedaan en jij ook bedankt! :)
Ben nu al een ongeveer een jaar overgestapt van de Whey Perfection naar de Perfect Protein. Vooral vanwege de dikkere structuur en het feit dat de PP vanille in mijn optiek één van jullie beste smaken is.

Maar bij de laatste twee potten lijkt het poeder niet echt homogeen te zijn. Het eerste kwart van de pot mixt namelijk als een normale whey shake; zeer dun en makkelijk oplosbaar. Het resterende deel lost juist een stuk dikker op. Nu lijkt het er dus op dat om een of andere reden (productie?, vervoer?) een groot deel van de caseine naar onderen is gezakt. Niet echt wereldschokkend en zeer makkelijk oplosbaar door de pot even te schudden, maar wel erg eigenaardig.

De eigenlijke reden dat ik hier post is dat de PP in de Supersale staat. Kunnen jullie aangeven hoelang deze uitverkoop gaat duren?
De Supersale gaat maandag in en duurt 10 dagen :)

Ralf
 
Hoe komt het dat Isolaat Perfection natural en Isolaat Perfection Chocolate sensation beiden 89,5g eiwit/100 bevatten? Van de natural zou je toch iets hogere eiwitwaarden mogen verwachten omdat er geen fillers zijn gebruikt?
 
Beste B&F,

Sinds jaren lopen al mijn supplementen bestellingen via jullie. Nu heb ik laatst 3x Optizinc besteld, omdat deze beter zou zijn dan Zinc Picolinate (deze had ik hiervoor). Helaas kan mijn maag de Optizinc zelfs met een maaltijd niet verdragen.

Een potje is al open, maar de andere twee nog niet. Is het mogelijk deze om te ruilen voor de Picolinate (beide van NOW)?

Mvg.

@Hierboven: De natural heeft ~90% eiwit. Dat was het geval ~1-2 jaren geleden.
 
Hoe komt het dat Isolaat Perfection natural en Isolaat Perfection Chocolate sensation beiden 89,5g eiwit/100 bevatten? Van de natural zou je toch iets hogere eiwitwaarden mogen verwachten omdat er geen fillers zijn gebruikt?
Die logica klopt inderdaad. De Isolaat naturel bevat 91 gram eiwitten per 100 :)
Beste B&F,

Sinds jaren lopen al mijn supplementen bestellingen via jullie. Nu heb ik laatst 3x Optizinc besteld, omdat deze beter zou zijn dan Zinc Picolinate (deze had ik hiervoor). Helaas kan mijn maag de Optizinc zelfs met een maaltijd niet verdragen.

Een potje is al open, maar de andere twee nog niet. Is het mogelijk deze om te ruilen voor de Picolinate (beide van NOW)?

Mvg.

@Hierboven: De natural heeft ~90% eiwit. Dat was het geval ~1-2 jaren geleden.
Dat kan inderdaad. Het beste kun je even contact opnemen met onze klantenservice. Ze zullen dan de retourprocedure voor je starten. Daarmee kan je de ongeopende producten heel gemakkelijk retourneren.

Ralf
 
Gisteravond besteld, vanmorgen al binnen, top!
 
Beste Body & Fit,

ik heb een vraag i.v.m. Pure Acai Poeder van Body & Fit Superfoods;

Als ik naar de label kijk van dit product dan lees ik dat er amper 1,1 gram vetten aanwezig zijn per 100 gram, terwijl pure Açai bessen tussen de 30 en de 45 gram vetten bevatten per 100 gram, zie links hieronder:

http://www.fitvoorbeginners.nl/super-food-of-the-week-acai/

http://www.gekruid.com/acai-bes.html

Ik wou vragen waarom er amper 1,1 gram vet aanwezig is bij de Pure Acai Poeder van Body & Fit Superfoods???
 
Gisteravond besteld, vanmorgen al binnen, top!
Graag gedaan! Jij ook bedankt natuurlijk!
Beste Body & Fit,

ik heb een vraag i.v.m. Pure Acai Poeder van Body & Fit Superfoods;

Als ik naar de label kijk van dit product dan lees ik dat er amper 1,1 gram vetten aanwezig zijn per 100 gram, terwijl pure Açai bessen tussen de 30 en de 45 gram vetten bevatten per 100 gram, zie links hieronder:

http://www.fitvoorbeginners.nl/super-food-of-the-week-acai/

http://www.gekruid.com/acai-bes.html

Ik wou vragen waarom er amper 1,1 gram vet aanwezig is bij de Pure Acai Poeder van Body & Fit Superfoods???
Ik ga dat even voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.
 
Bedankt voor de lekkere snelle service, vandaag binnen! Super :)

Fijn weekend :)
 
Is mijn main supplier :-) ook de superfoods zijn top!
 
Body en Fitshop, wat vinden jullie de beste Pre workout prijs kwaliteit in jullie assortiment?
 
Is mijn main supplier :-) ook de superfoods zijn top!
Dank je! :) we doen ons best om elke klant in hun vraag zo goed mogelijk te voorzien.
Body en danl jFitshop, wat vinden jullie de beste Pre workout prijs kwaliteit in jullie assortiment?
In dat geval is dat zeker Insane. Insane is prijs/kwaliteit onze beste preworkout. Super ingredienten, tegen een scherpe prijs.
 
Nog nooit problemen gehad met mijn bestellingen qua bezorging en ook de laatste bestelling was keurig op tijd binnen.
Één keer een sample niet ontvangen, maar dat is bij de bestelling daarna mooi gecompenseerd.
Al met al nog steeds geen slechte ervaringen met jullie :D
Mag ook wel eens gezegd worden in plaats van al dat geklaag en gebedel.
 
Net toch maar Unstoppable besteld, meteen 2 potten omdat die in de aanbieding is. Gezien de goede reviews ben ik er natuurlijk wel heel erg benieuwd naar!
 
Bestel er eiwitten shakes , glucosamine ivm bot blessure , l- arginine ivm opkrikken hgh. En vit supl . Ben erg blij met hun snelle leveringen, en achteraf betalen. De kwaliteit van hun eigen merk is erg goed.
 
Nog nooit problemen gehad met mijn bestellingen qua bezorging en ook de laatste bestelling was keurig op tijd binnen.
Één keer een sample niet ontvangen, maar dat is bij de bestelling daarna mooi gecompenseerd.
Al met al nog steeds geen slechte ervaringen met jullie :D
Mag ook wel eens gezegd worden in plaats van al dat geklaag en gebedel.
Wow, bedankt voor je complimenten. Super bedankt! Leuk om te horen en vinden we erg leuk. Tot de volgende bestelling! :) Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan hoor ik die natuurlijk graag!
Net toch maar Unstoppable besteld, meteen 2 potten omdat die in de aanbieding is. Gezien de goede reviews ben ik er natuurlijk wel heel erg benieuwd naar!
Unstoppable is momenteel dé pre-workout op dit moment. Echt een aanrader en gaat je zeker bevallen! Handig he die weekaanbieding, nu is het zeker de moeite waard om te proberen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bestel er eiwitten shakes , glucosamine ivm bot blessure , l- arginine ivm opkrikken hgh. En vit supl . Ben erg blij met hun snelle leveringen, en achteraf betalen. De kwaliteit van hun eigen merk is erg goed.
Super, dank je! We werken dagelijks kei hard om ons assortiment uit te breiden en te vergroten. Daardoor kunnen we een mooie prijs/kwaliteit aanbieden :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weekaanbiedingen geldig t/m 17-4-2014

Unstoppable
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
30 traingen voor 30.90!

Pure Cacao Nibs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
250 gram voor 3.65!
500 gram voor 6.50!

Fusion Pro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5LB voor 34.50!

True Mass
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2610 Gram voor 37.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
200 capsules voor 12.50!

Super Duo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent en Nr 1 voor 39.50!

De SUPERSALE start morgen, maar nu al ontzettend veel producten tegen een scherpe, zeer scherpe prijs!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[/QUOTE]
 
net ook weer een bestelling geplaatst :)
creatine, glucosamine, melatonine en vetpercentagemetertje :D
 
Wanneer komt de 2.2 kg verpakking van cookies en cream whey perfection weer op voorraad?
 
net ook weer een bestelling geplaatst :)
creatine, glucosamine, melatonine en vetpercentagemetertje :D
Bedankt voor je bestelling! Gaan we netjes verwerken en dinsdag in huis. Krijg je vandaag voor 18.00 uur een verzendbevestiging check dan morgenochtend je T&T nog even :) postnl haalt ook zondag op bij ons.
Wanneer komt de 2.2 kg verpakking van cookies en cream whey perfection weer op voorraad?
We hopen aankomende week weer. Alle Whey Perfection smaken zijn weer besteld en komen aankomende week weer :)

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weekaanbiedingen geldig t/m 17-4-2014

Unstoppable
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
30 traingen voor 30.90!

Pure Cacao Nibs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
250 gram voor 3.65!
500 gram voor 6.50!

Fusion Pro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5LB voor 34.50!

True Mass
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2610 Gram voor 37.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
200 capsules voor 12.50!

Super Duo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent en Nr 1 voor 39.50!

De SUPERSALE start morgen, maar nu al ontzettend veel producten tegen een scherpe, zeer scherpe prijs!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hallo B&F,

Ik heb de pre + preworkout alleen staat er bij q&a dat je het 8-12 weken achter elkaar mag gebruiken om gewenning te voorkomen.

Geld dit voor "fulltime" gebruik of geld dit in het algemeen voor dit product?

Ik gebruik dit product 1x per week, wordt het dan ook aangeraden na max 12 weken een pauze te nemen en dan ook een maand?

graag hoor ik het,

met vriendelijke groet,

Daniel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven