AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hadden net lading hooi/voer gehaald met pick-up, rijden we over 80 km/h weg achter een trekker. Dus ik ga hem inhalen, komt opeens uit een zijweggetje een suicidiale pauper in een twingo de weg op gevlogen zonder te kijken of dat wel kon :o

    Kon nog net via t fietspad aan de linker kant er omheen rijden maar als daar fietsers hadden gereden was t niet fijn afgelopen voor de twingo denk ik :o

    Toch wel ironisch dat de meeste bijna ongelukken fouten van anderen waren op momenten dat ik normaal reed :roflol:
     
    Hadden net lading hooi/voer gehaald met pick-up, rijden we over 80 km/h weg achter een trekker. Dus ik ga hem inhalen, komt opeens uit een zijweggetje een suicidiale pauper in een twingo de weg op gevlogen zonder te kijken of dat wel kon :o

    Kon nog net via t fietspad aan de linker kant er omheen rijden maar als daar fietsers hadden gereden was t niet fijn afgelopen voor de twingo denk ik :o

    Toch wel ironisch dat de meeste bijna ongelukken fouten van anderen waren op momenten dat ik normaal reed :roflol:

    wie gaat dan ook inhalen bij een zijweg :eek:
     
    Hadden net lading hooi/voer gehaald met pick-up, rijden we over 80 km/h weg achter een trekker. Dus ik ga hem inhalen, komt opeens uit een zijweggetje een suicidiale pauper in een twingo de weg op gevlogen zonder te kijken of dat wel kon :o

    Kon nog net via t fietspad aan de linker kant er omheen rijden maar als daar fietsers hadden gereden was t niet fijn afgelopen voor de twingo denk ik :o

    Toch wel ironisch dat de meeste bijna ongelukken fouten van anderen waren op momenten dat ik normaal reed :roflol:

    Je bent 24jaar en vergooid je leven door zo onnozel te doen. En voor wat doe je dat? Voor die 2 kleine blokjes in je groene balk? Je bent niet eens level 6.
     
    wie gaat dan ook inhalen bij een zijweg :eek:

    Het is gewoon een voorrangsweg en volgens de belijning mag je inhalen. Zijn zo veel zijweggetjes en er rijden zo veel trekkers dus er wordt continue ingehaald.

    ---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

    Je bent 24jaar en vergooid je leven door zo onnozel te doen. En voor wat doe je dat? Voor die 2 kleine blokjes in je groene balk? Je bent niet eens level 6.

    Ik maakte me nuttig door te helpen met hooi/voer halen voor paarden? :shrug:
     
    Ohja, gister 20x 170KG SQ binnengesleept zoals verwacht, goal behaald dus.

    Nu gaat alle focus naar DL, goal voor DL = 20x 200KG.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ohja, gister 20x 170KG SQ binnengesleept zoals verwacht, goal behaald dus.

    Nu gaat alle focus naar DL, goal voor DL = 20x 200KG.


    pics/vids or it did not happen
     
    Hadden net lading hooi/voer gehaald met pick-up, rijden we over 80 km/h weg achter een trekker. Dus ik ga hem inhalen, komt opeens uit een zijweggetje een suicidiale pauper in een twingo de weg op gevlogen zonder te kijken of dat wel kon :o

    Kon nog net via t fietspad aan de linker kant er omheen rijden maar als daar fietsers hadden gereden was t niet fijn afgelopen voor de twingo denk ik :o

    Toch wel ironisch dat de meeste bijna ongelukken fouten van anderen waren op momenten dat ik normaal reed :roflol:

    Jongens, dit is helemaal nooit gebeurd.
     
    Hadden net lading hooi/voer gehaald met pick-up, rijden we over 80 km/h weg achter een trekker. Dus ik ga hem inhalen, komt opeens uit een zijweggetje een suicidiale pauper in een twingo de weg op gevlogen zonder te kijken of dat wel kon :o

    Kon nog net via t fietspad aan de linker kant er omheen rijden maar als daar fietsers hadden gereden was t niet fijn afgelopen voor de twingo denk ik :o

    Toch wel ironisch dat de meeste bijna ongelukken fouten van anderen waren op momenten dat ik normaal reed :roflol:

    GVD achterlijke suïcidale k*t rijtjeshuis bewoners!
    [afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    gister m'n phd gehaald.. goeie dag dus

    (kan ik tenminste ook wat erover in m'n sig zetten)
     
    voor mij is de deal goed dat ik de opname eerst online zet en dan pas mn karma krijg, maar vereis wel dat jullie publiekelijk op jullie e-reputatie zweren dat jullie je aan de afspraak zullen houden.

    Bij deze. Ik zweer op mijn e-reputatie dat ik jou dagelijks 2 maal van karma zal voorzien indien jij je aan jou deel van de afspraak houdt.
     
    Back
    Naar boven