Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Maak haar dan gewoon wijs dat anaal wel toegelaten is omdat je je zo niet kan voortplanten ofzo.

    :o Ik blijf het liefst uit de buurt van dat soort figuren, ben nog aan t inschatten hoe erg maar zou er mn geld niet op inzetten.
     
    :o Ik blijf het liefst uit de buurt van dat soort figuren, ben nog aan t inschatten hoe erg maar zou er mn geld niet op inzetten.
    Ik heb nog zo'n wijf gehad in m'n klas vroeger. Legit 9,5/10 HBB die al jaren een vriend had (zonder coïtus uiteraard) heeft het van de ene dag op de andere uitgemaakt omdat God haar in een droom had verteld dat hij slecht is.
     
    Ik heb nog zo'n wijf gehad in m'n klas vroeger. Legit 9,5/10 HBB die al jaren een vriend had (zonder coïtus uiteraard) heeft het van de ene dag op de andere uitgemaakt omdat God haar in een droom had verteld dat hij slecht is.

    :roflol:
     
    -nieuw Abbo afgesloten + S5
    -morgen tattoo
    -Mail gekregen dat de baan van de Strongmanrun van 18 naar 21km is gegaan....... :)
     
    Ik heb nog zo'n wijf gehad in m'n klas vroeger. Legit 9,5/10 HBB die al jaren een vriend had (zonder coïtus uiteraard) heeft het van de ene dag op de andere uitgemaakt omdat God haar in een droom had verteld dat hij slecht is.
    :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

    Die vriend zal zich wel genaaid voelen! ooh wacht....
     
    Vandaag geregistreerd op deze site en heb vandaag al 2 keer oefeningen van 20 minuten op mijn fitness bank gedaan in de stralende zon ^^ en ga zo voor de derde keer alles eruit persen en misschien vanavond de laatste 10 a 20 minuten dan douchen en op bed.
     
    Vandaag geregistreerd op deze site en heb vandaag al 2 keer oefeningen van 20 minuten op mijn fitness bank gedaan in de stralende zon ^^ en ga zo voor de derde keer alles eruit persen en misschien vanavond de laatste 10 a 20 minuten dan douchen en op bed.
    hoi, wat zijn je doelen?

    Groenten,

    RayRay
     
    Pedobear seal of approval
    (is het nou seel of seal? :o )

    xD ja we lachen erom en nu is het grappig tot het echt gebeurt en in het nieuws staat maar die seal van jou moet je copywriten en voorstellen aan instanties :)
     
    Pedobear seal of approval
    (is het nou seel of seal? :o )
    did someone say seal of approval
    seal-of-approval-meme.jpg
     
    hoi, wat zijn je doelen?

    Groenten,

    RayRay

    Oh hey Ray bedankt voor je interesse! en ik wil zelf mijn gewicht naar beneden krijgen en mijn overtollig vet in spier om zetten en mij zo gezond en fit mogelijk te voelen alleen.. is het gewicht/lengte/vetpercentage 100% betrouwbaar want ik ben zelf altijd stevig geweest das mijn bouw en heb nog een klein buikje en heupen (geen handen vol het is meer vingers) maar ben nog 110kg met 1m 86 en als ik sommigen hier zien die lijken wel 150 kg aan spieren maar wegen vaak 90 kilo .. snap er niks van

    ---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

    did someone say seal of approval
    seal-of-approval-meme.jpg

    xD!
     
    Back
    Naar boven