MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ray je gedraagt je echt als een debiel. Maar dat zal dan ook wel komen omdat je een debiel bent.

Ik denk dat je gelijk heb.
En nu quote niemand die droeftoeters meer , jezus :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Was ik weer.. pfff ben bek af na 20 minuten en heb maar een sinaasappel en banaan naar binnen gewerkt die suikers zijn wel goed toch ?

Even een vraag hoe maak je een eigen topic ik kan die knop niet vinden.. en zou iemand met ervaring tips en ideeën kunnen delen over voeding en oefeningen alvast bedankt :)

Maak nieuw topic ?! [Link niet meer beschikbaar]
 
Waarom heb je zo'n obsessie op sky, hij is van mij :mad:



Gefeliciteerd, je hebt het verdiend. Ik dacht nooit dat je zó ver zou komen, maar het is je toch gelukt! Goed gedaan! We gaan het dit weekend vieren :D

Welk deel van je stond op negeer begrijp jij niet ??
en waarom heb jij eigenlijk tegen mij gelogen ??

Oo wacht te serieus zeker :rolleyes:
maar goed nu zou ik zelfs op moeten passen aangezien ik dit niet eens mag doen :o:windup:
 
Edit: Maakt niet uit als iemand me nog quote, geen idee waarom ik er moeite in stak :roflol:
 

xD ja die is wel even zoet met een grapefruit

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Ik denk dat je gelijk heb.
En nu quote niemand die droeftoeters meer , jezus :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------



Maak nieuw topic ?! [Link niet meer beschikbaar]

Ah! dank u!
 
doen jullie ook wel eens toto africa opzetten, als een homofiel meezingen , terwijl je de tekst maar half kent. Daarna repeat
 
doen jullie ook wel eens toto africa opzetten, als een homofiel meezingen , terwijl je de tekst maar half kent. Daarna repeat

Doe ik met heel veel faggy popmuziek
 
Back
Naar boven