Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Ralf!

Ik kwam vanavond de Total Protein tegen op jullie website. Normaal heb ik altijd Whey Perfection, en deze vind ik erg lekker. Hoe is dit anders met Total Protein? Is die echt minder lekker?

Wat zijn, naast de prijs, verder de belangrijkste verschillen tussen WP en Total Protein?

Groet,

Bart
 
Hallo Ralf!

Ik kwam vanavond de Total Protein tegen op jullie website. Normaal heb ik altijd Whey Perfection, en deze vind ik erg lekker. Hoe is dit anders met Total Protein? Is die echt minder lekker?

Wat zijn, naast de prijs, verder de belangrijkste verschillen tussen WP en Total Protein?

Groet,

Bart
De belangrijkste verschillen tussen de Whey Perfection en Total Protein zijn de eiwitbronnen. Total Protein bevat voor namelijk plantaardige eiwitten, deze zijn minder goed opneembaar, minder goed van smaak en minder goed oplosbaar. Vandaar wij altijd Whey aanraden. Deze heeft een hoge biologische waarde, is lekker van smaak en is goed oplosbaar. Je bent er wel iets meer voor, maar hebt dan wel de beste kwaliteit eiwitten :) Je kan total protein zien als een "budget"-eiwitproduct.

Ralf
 
Bedankt voor mijn kilo walnoten en amandelen :p
 
Bedankt voor mijn kilo walnoten en amandelen :p
Graag gedaan :) Jij ook bedankt!
Zou iemand antwoord kunnen geven omtrent de pillenbox ? Alvast bedankt :D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/multivits-etc-bewaren-pillenbox-365018/
Je hebt een reactie. Dergelijke vragen mag je natuurlijk ook altijd hier plaatsen. Dit topic zie ik altijd, dus krijg je zeker een reactie :thumbs: Mochten er nog klachten mbt de multi. Stuur me jouw ordernummer even in een privébericht. Dan zal ik er voor je naar kijken.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weekaanbiedingen geldig t/m 17-4-2014

Unstoppable
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
30 traingen voor 30.90!

Pure Cacao Nibs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
250 gram voor 3.65!
500 gram voor 6.50!

Fusion Pro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5LB voor 34.50!

True Mass
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2610 Gram voor 37.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
200 capsules voor 12.50!

Super Duo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent en Nr 1 voor 39.50!

De SUPERSALE start morgen, maar nu al ontzettend veel producten tegen een scherpe, zeer scherpe prijs!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hey

mijn bestelling is met een dag vertraging dan zopas hier geraakt.
Maar nu een vraagje:
op beide dozen van mijn bestelde eiwitrepen Supreme Protein (caramel nut chocolate)
staat 'sell by 03/14'. Dit staat eveneens op elke reep van de doos.

Is dit de houdbaarheidsdatum??
 
Je hebt een reactie. Dergelijke vragen mag je natuurlijk ook altijd hier plaatsen. Dit topic zie ik altijd, dus krijg je zeker een reactie :thumbs: Mochten er nog klachten mbt de multi. Stuur me jouw ordernummer even in een privébericht. Dan zal ik er voor je naar kijken.

Het was 5 seconden na het aanmaken van de thread dat ik dacht shit, b&f heeft een sticky waar je de vragen kan stellen :o

Bedankt voor de snelle reactie!
 
hey

mijn bestelling is met een dag vertraging dan zopas hier geraakt.
Maar nu een vraagje:
op beide dozen van mijn bestelde eiwitrepen Supreme Protein (caramel nut chocolate)
staat 'sell by 03/14'. Dit staat eveneens op elke reep van de doos.

Is dit de houdbaarheidsdatum??
Daar lijkt het wel op, ons excuses! Wil je mij een privébericht sturen met je ordernummer en een fotootje? Dan lossen we dat netjes voor je op!
Het was 5 seconden na het aanmaken van de thread dat ik dacht shit, b&f heeft een sticky waar je de vragen kan stellen :o

Bedankt voor de snelle reactie!
Haha, maakt niet uit :) Fijne dag!

Ralf
 
Wil zo gaan bestellen ik gebruik nu Amino-X van bsn voor tijdens het trainen bevalt goed, maar zal eens iets anders willen proberen iemand tips?
 
Enig idee wanneer mijn bestelling nu kan verwachten? staat bij track en trace zaterdag:eek:
C1822915
Jouw pakket is helaas een dag vertraagd. Als het goed is, ben je zojuist geïnformeerd per email. Mochten er nog vragen zijn, verneem ik dat natuurlijk graag.

Ralf
 
Beste Body & Fit,

ik heb een vraag i.v.m. Pure Acai Poeder van Body & Fit Superfoods;

Als ik naar de label kijk van dit product dan lees ik dat er amper 1,1 gram vetten aanwezig zijn per 100 gram, terwijl pure Açai bessen tussen de 30 en de 45 gram vetten bevatten per 100 gram, zie links hieronder:

http://www.fitvoorbeginners.nl/super-food-of-the-week-acai/

http://www.gekruid.com/acai-bes.html

Ik wou vragen waarom er amper 1,1 gram vet aanwezig is bij de Pure Acai Poeder van Body & Fit Superfoods???

Graag gedaan! Jij ook bedankt natuurlijk!

Ik ga dat even voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.

Beste B&F,

heeft u al een antwoord op mijn vraag die ik een aantal dagen geleden had gesteld?

Mvg
 
Beste B&F,

heeft u al een antwoord op mijn vraag die ik een aantal dagen geleden had gesteld?

Mvg
Het lijkt inderdaad erop dat het niet klopt. Ik heb de vraag neer gelegd bij onze leverancier. Ze zijn het nu voor ons aan het uitzoeken.

Ralf
 
Ik heb ook al een pm gestuurd maar, wat is dat toch aan de inpak tafel?
Hopelijk wordt het verholpen.
 
wilde een review schrijven over de hydroxycut advanced die laatste in de aanbieding was maar jullie verkopen hem niet meer, hoe zit dat?
 
Ik heb ook al een pm gestuurd maar, wat is dat toch aan de inpak tafel?
Hopelijk wordt het verholpen.
PM terug, opgelost dacht ik:cool:
wilde een review schrijven over de hydroxycut advanced die laatste in de aanbieding was maar jullie verkopen hem niet meer, hoe zit dat?
Dat klopt inderdaad. De Hydroxycut was een OP=OP actie in samenwerking met de leverancier. Om misverstanden te voorkomen, hebben we het product daarom offline gehaald. Het zal op korte termijn ook niet terugkeren in ons assortiment.

Ralf
 
Jouw pakket is helaas een dag vertraagd. Als het goed is, ben je zojuist geïnformeerd per email. Mochten er nog vragen zijn, verneem ik dat natuurlijk graag.

Ralf

dankje Ralf, zijn weer lekker bezig bij TNT.
Morgen kan ik weer voor saus naar mijn werk...bedankt TNT:(
 
Mijn maat is zaterdag jarig en heb samen met wat vrienden supp's voor hem besteld.
Hebben jullie misschien wat leuke give away's of leuke samples die jullie in de doos kunnen stoppen om er
een leuk pakketje van te maken om als cadeau te geven. Dan zorg ik dat jullie producten op het feest onder de aandacht komen :p

Ordernummer: C1825976
 
dankje Ralf, zijn weer lekker bezig bij TNT.
Morgen kan ik weer voor saus naar mijn werk...bedankt TNT:(
Sorry! :) Ons excuses voor het ongemak.
Mijn maat is zaterdag jarig en heb samen met wat vrienden supp's voor hem besteld.
Hebben jullie misschien wat leuke give away's of leuke samples die jullie in de doos kunnen stoppen om er
een leuk pakketje van te maken om als cadeau te geven. Dan zorg ik dat jullie producten op het feest onder de aandacht komen :p

Ordernummer: C1825976
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken :) We hebben helaas niet losse samples liggen, anders had ik ze er graag bij gedaan.
 
1 vraagje, als ik op jullie site naar de notenpasta kijk bij ingredienten staat er:
Voedingswaarde per 100g:
energie: 2562 kJ/612 kcal
totaal vet: 51,30 g
waarvan verzadigd vet: 8,52 g
koolhydraten: 11,00 g
waarvan suikers: 1,83 g
vezels: 6,7 g

tegenover het label (op jullie site)
energie: 576,8 kcal
vet: 50.6
waarvan verzadigd: 6.3
KH: 15.4
waavan suikers: 3.9
vezels: 8.3
eiwitten: 25.5

welke is correct?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven