AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ik helemaal een leuke samenhang en epische bron verwachten, gvd

    homo!
     
    Met creatine gekapt, kan weer blokjus trainen zonder dat ik in de kreukels lig van de kramp!!
     

    doet me denken aan xyzzzzezx, gelijkaardig rotkop en inschattingsvermogen.
    Misc vervangen voor DBB, tadaa :roflol:
    ldyFCD6.jpg

    tJQEmyl.jpg

    hRGOCKE.jpg

    w6IpmUj.jpg

    Z8H3NVe.jpg

    llKA7YL.jpg

    GRtaxlg.jpg

    XoWzcYP.jpg
     
    Die auto gaat toch alleen al voor jouw ego aan de kant?

    Schijnbaar niet, maar t was zo'n autistische linker baan plakker, geen ander verkeer op de weg en daar reed dat figuur beetje op de linker baan.

    ---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

    Heb gehoord dat Miley een kopie is van Justin Bieber

    Stiekem is het geen Hannah Montana maar Justin Bieber.
     
    Mag over 2 uur weer poepen volgens schema
     
    0978.jpg

    Pastte prima met een audi rs6 b7 :trollface:
    :roflol:

    Ik had het vorig jaar een keer andersom, dat ik met 130 km/u op de linkerbaan reed van de snelweg (2 banen + gesloten spitstrook), en dat er opeens op die tussenafstand een auto+caravan met 80 km/u opeens voor dook terwijl er verder niemand voor ons reed (overdag buiten de spits). Op de matrixborden boven de spitsstrook stond een schuine pijl naar links toe, maar die was bestemd voor de mensen die van de oprit kwamen, maar die debiel dacht dus blijkbaar dat hij van de rechterrijstrook naar links moest. Nog nooit zo hard in de ankers gegaan, en dat zonder ABS :rolleyes: Daar bleef hij overigens ook 10-15 sec rijden met 80 km/u, ik toeteren en seizen. Uiteindelijk (in mijn ogen voor de verkeersveiligheid) toch maar besloten er rechts voorbij te gaan (uiteraard fout, maar er kwam in de verte achter ons verkeer aan met 130 km/u), dus ff flink teruggeschakeld en toen ik er bijna rechts voorbij was ging hij opeens wel naar rechts waardoor ik ook nog eens half moest uitwijken naar de spitstrook.. Daarna nog ff een paar sec voor blijven rijden met 75 km/u en gebaren :fu:, maar hij deed net alsof zijn neus bloedde, waarschijnlijk had hij mij niet eens opgemerkt de hele tijd.. Helaas had ik toen nog geen dashcam, welke na dat incident er wel meteen in is gekomen. Levensgevaarlijk dat soort onzekere gasten die niet met aanhangers/caravans kunnen/durven rijden..
     
    Back
    Naar boven